Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko pali i trzesie na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok spoko od tego jest forum mysle ze wszystko bedzie ok a jak cos to pisz jeszcze co ewentualnie jest nie tak :D

Opublikowano

Witam koledzy. Mianowicie sprawa wyglada tak gdyz wydaje mi sie aby troche lepiej palil lecz temp tez jest wyzsza -6.5. Te bujanie nie ustalo i dalej po odpaleniu przez ok 5 sec buja.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

A spróbuj kilka razy przekręcić zapłon przed odpaleniem. Żeby pompki mogły dobić paliwo i zobaczysz czy coś pomoże. Sprawdź też klapę gaszącą w EGR czy się przypadkiem nie domyka (może jakiś czujnik walnął) i daj znać ;)

Opublikowano

Co masz na mysli zeby sprawdzic egr (jak). Ostatnio 5 razy przekrecalem odpalil cos lepiej. Niemam pojecia co to moze byc.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

gdyby ktoś jeszcze potrzebował instrukcję, jak sprawdzić VAG-iem czujniki G2/G62

Opublikowano

a nie kopciu u was na siwo przy pierwszym odpaleniu, mam ten sam problem + dochodzi jeszcz kopcenia, czekam na wymianę świec bo nie były już pierwszej świeżości zobaczymy czy się poprawi

Opublikowano

Jak odpali to teraz jest zimno to pewnie para. A powiedzcie mi czy po wymianie czujnika trzeba cos grzebac jeszcze vagiem zeby zaprogramowac lub cos wtym stylu. W piatek dopiero moj mechanik wezmie auto i cos mowil ze moga byc pompowtryski. Az sie boje jak beda one przyczyna. Jaki jest koszt regeneracji ?

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

pompowtryski mozesz latwo i szybko sobie sprawdzic wagiem kolego.

Opublikowano

No dlatego czekam na mechanika zeby to sprawdzil i wykluczyl. Ja nie to to juz niemam pojecia co.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Tutaj instrukcja sprawdzenia pompowtrysków:

Opublikowano
Co masz na mysli zeby sprawdzic egr (jak). Ostatnio 5 razy przekrecalem odpalil cos lepiej. Niemam pojecia co to moze byc.

Nie sam EGR tylko klapę gaszącą przy nim. Tą co Ci domyka podczas gaszenia. Sprawdź czy nie przymyka przypadkiem podczas odpalania. (druga osoba Ci potrzebna)

Opublikowano

Oki sprawdze a powiedz mi jesli sie przymyka to moze byc przyczyna zlego odpalania i drgan ??

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Gość harry19-19
Opublikowano

Witam Panów :hi:

posiadam audi a4 b6 19tdi , 131 koni i mam problem od niecałego miesiąca , jakie są objawy to :

po całonocnym postoju , odpalam pojazd wszystko ok i jadę , po rozgrzaniu temperatury silnika zaczynają być objawy otóż takie ,

w trakcie jazdy na pierwszym i drugim biegu jest wszystko ok , a na 3 ,4 i 5 biegu jak dodaję gaz to telepie mi samochodem , a jak zdejmę nogę z gazu to ustaje , jedynie telepie mi na gazie a to jest strasznie wkurzające , mam wrażenie że to wina dwumasa chociaż sprzęgło pięknie chodzi , nie szarpie ani nic , dodam że mam przejechane 282tyś.km , co to może być , dziękuję

Opublikowano
pompowtryski mozesz latwo i szybko sobie sprawdzic wagiem kolego.

Vagiem można łatwo i szybko, ale nie tak dokładnie jak po wymontowaniu i na maszynie.

Dawid: Jest na forum instrukcja jakie grupy zlogować. Zaopatrz się w kabel, albo do kogoś podjedź niech Tobie pomoże - wróżyć nie ma sensu.

Opublikowano

kolego powiem tak u jednego znajomego w awx doslownie kilka dni temu dzialo sie tak ze zapowietrzalo uklad jak palil to kopcil a jak sie rozgrzal to szarpalo nim jak by dwumas sie rozpadl a okazalo sie ze uszczelnienia pompek padly i jedna pompka do regeneracji zrobil to i wszystko ustapilo ale mimo regeneracji to ten jeden wtrysk i tak odbiega dosyc duzo od reszty i bdb stanu ale pali nie dymi i wszystko chodzi a wiadomo ze na maszynie dokladnie sprawdzi tylko nie kazdy ma fundusze zeby mimo niepewnosci wyciagac dawac do sprawdzenia i placic dlatego tanszym i szybszym sposobem jest sprawdzic vagiem i jesli tam nie bedzie zawesolo to bedzie wiadomo ze czas odzalowac i dac sikacze do naprawy :D

Opublikowano

Masz sporo racji w tym co napisałeś, ale na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że na vag wszystkie parametry były prawie idealne natomiast autu brakowało mocy,silnik głośniej pracował, silnie wibrował, bujał się na lewo i prawo. Przy temperaturach takich jak np dziś: -8 ledwo co go odpalałem, więcej też palił. Na hamowni wypluł 90km. Nie zastanawialem się długo i oddałem pompki do rwgeneracji tym bardziej, źe próbowali mnie magicy naciągnąć na naprawę turbo. Po regeneracji wszelkie objawy ustąpiły :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

turbo mozna sprawdzic bardzo prosto a 90km mocy to bardzo uczciwa moc przynajmniej nie da sie zabic tak szybko :D:D

Opublikowano

Przy tych 90km dałem radę pojechać 210, ale z wielkim trudem także wiesz ;)

Jak mechanik mi mówi, że to wina źle zregenerowanego turbo, ale nawet nic nie sprawdził to dla mnie nie jest mechanikiem tylko zwykłym naciągaczem ( turbo miałem wyczyszczone, wymienione uszczelniacze, natomiast cała reszta w jak najlepszym stanie) i jak powiedziałem o tym kolesiowi to wymiękł i mu się głupio zrobiło bo w końcu nic nie było regenerowane :)

Opublikowano

hahahahaha dlatego ja sie juz zawiodlem na pseudomechanikach i robie sb wszystko sam i bdb na tym wychodze :D:D

Opublikowano

kolego co ty zrobiłeś z tą audi za 18kzł, tosz to powinien być nowy wóz?? Ja też już dość długo jeżdzę audi i wymieniłem w nim tylko dwumas + sprzęgło za ok 2k.zł (nie licząc tu wymiany oleju i klocków ham. itp.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...