Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko pali i trzesie na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W 010 i 011 też to widać. Spróbuj podmienić od kogoś jeżeli masz taką możliwość :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ok. THX chłopaki.

Zakupiłem zamiennik za 200PLN - BOSCH niestety kosztuje 500PLN z wysyłką, a zamiennik ma 24m.gwarancji więc chyba da radę...

A zakupiłem ją ponieważ, teraz spalanie w trasie mam 8L/100km. ( co dziwne takie samo przy 130km/h czy 180km/h - testowałem przed weekendem jak wracałem z Warszawy - 280km. prostej na płatnej A2) w mieście 9-11L - trochę za dużo......

Auto po wałku pali z rana na dotyk i po poprawnym zamontowaniu filtra jest cisza.... tylko to spalanie trochę mnie..... fakt jest podkręcony z 101km na ok 140km. ale średnie trochę wysokie.

Służbowy Passat z 131km jest na 168km i średnie spalanie na trasie przy 140-160km/h - 5,8-6,0L/100km. wskazanie kom. aż mi szczęka opadła na całym zbiorniku zrobiłem 1150km. Oczywiście trasa PL-DE-AT- Szwajcaria - PL - łącznie 2800km.

---------- Post dopisany 03-11-2013 at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2013 at 22:43 ----------

Chłopaki mam problem z przepływką, mianowicie aktualna jest na bank padnięta - gdzieś na forum czytałem iż można zrobić dodatkowy otwór w czujniku aby sprawdzić ... tak zrobiłem i auto nie to, dzisiaj jak popadało to 1-2-3 bieg po mocnym wciśnięciu w gaz miałem problem ze złapaniem przyczepności - ato śmiga jak nie to auto ale na wolnych obrotach dziwnie przerywa...

Zakupiłem jak wcześniej pisałem podróbę z aukcji:

PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA AUDI A4 2001-04 1.9 101KM (3602801562) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Silnik AVB - wszystko się zgadza ale jak chciałem ją założyć okazało się iż jest zdecydowanie za mała... numer BOSCH to 074 906 461B - z tego co widziałem na allegro jest ona do 2,0TDI 140km... o co chodzi??? ktoś wcześniej założył złą czy te auta miały mieszane przepływki?

IMG_0331.jpg

IMG_0332.jpg

IMG_0333.jpg

---------- Post dopisany at 01:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:10 ----------

gdzie na silniku szukać jego oznaczenia aby mieć pewność iż jest AVB ???

Opublikowano

ori przepływkę masz założoną z AWX/AVF po oznaczeniach.

do AVB idzie 038 906 461 B

Opublikowano

średnice są te same??? Czy miałoby sens zakładanie innej przepływki od AVF - z powodu iż auto jest podkręcone??

---------- Post dopisany at 10:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ----------

ori przepływkę masz założoną z AWX/AVF po oznaczeniach.

do AVB idzie 038 906 461 B

Sprawdziłem na aukcji, na której kupiłem aktualną przepływkę - i tam jest podany numer jak Twój ale ona jest za mała.... co widać na wcześniejszym poście... kwestia czy allegrowicz wpisał złe numery zamiennika czy 461B jest faktycznie mniejszy?

Opublikowano

AVF, AWX katalogowo 074906461B

AVB katalogowo 038906461B

nie wiem czy są różne średnice, nie miałem obu w rękach. Sprzedawca wysłał Ci może złą?

Opublikowano

Wiesz jak to jest, zapytam a i tak powie, że wysłał dobrą... bo nie mając innej przepływki o tym samym numerze, nie mam dowodu - jeśli faktycznie wysłałby mi inną.

Różnica na pierwszy rzut oka - to o wiele krótsze wejście przepływki do filtra - zdjęcie poniżej. Górna przepływka - obecna , dola nowa: 038 906 461 B

IMG_0333.jpg

---------- Post dopisany at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ----------

Chłopaki doradźcie - chce zamówić poprawną przepływkę - kupić tak jak mam ??? czyli teoretycznie do AWF czy szukać???

Opublikowano

Przepływomierz Bosch F 00C 2G2 055 - 287 08 3 D lub 0 281 002 461 do AWX

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano
Przepływomierz Bosch F 00C 2G2 055 - 287 08 3 D lub 0 281 002 461 do AWX

Sony Xperia Tapatalk 4.

Kolego ja mam oryginalnie AVB ale przepływkę mam od AWX - AVF!

Pytanie dotyczyło czy kupić do AWX czy szukać do AVB ale o większej średnicy!

Opublikowano

No bo AWF... Myślałem że ja czegoś nie wiem.

Skoro ta zostawiasz a wtyczka pasuje to odkrec te 2 śruby i przełóż sam sensor w twoja obudowę.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Wtyczka pasuje-ale czy sam sensor to nie wiem...

A co z odczytem??? Czy ten sensor nie będzie w jakiś sposób przekłamywał czy coś? Teraz mogę przepływkę jeszcze oddać ale jak tylko dotknę ją śrubokrętem to mogę zapomnieć.

Więc obawiam się sytuacji iż senso przełożę a okaże się, że i tak na końcu będę musiał kupić nową przepływkę. I będę dodatkowe 200PLn w plecy za obecną.

Opublikowano

No nie zagwarantuje. Ja tak robię bo te od diesli lepiej w PB chodzą.

Ale jak Ci wymienia to wymieniaj;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

orientowałes sie ile kosztuje przepływka w aso ???? kumpel do ARL załatwił sobie ori nowa za 360zł, fakt ze po znizkach. Według mnie czujników itp nie opłaca sie kupowac używanych bo to poprostu mija sie z celem .............

Opublikowano

Dokładnie.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano
orientowałes sie ile kosztuje przepływka w aso ???? kumpel do ARL załatwił sobie ori nowa za 360zł, fakt ze po znizkach. Według mnie czujników itp nie opłaca sie kupowac używanych bo to poprostu mija sie z celem .............

Używane tylko dla handlarzy - ja osobiście też nie kupię używki.

Kupiłem nowego ale podróbkę nie BOSCH ale teraz kupię BOSCH ale niestety ten co potrzebuję na allegro najtaniej jakieś 440PLN z wysyłką.

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ----------

No nie zagwarantuje. Ja tak robię bo te od diesli lepiej w PB chodzą.

Ale jak Ci wymienia to wymieniaj;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Wymienić muszą - zgodnie z naszym prawem w ciągu 10 lub 14 dni od daty zakupu masz prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny - oczywiście towar nie może nosić śladów użytkowania - to nie UK... ;)

OK, już kupiłem BOSCH 0 281 002 461 - taki jak mam - byle było ok, bo 430 PLN poszło...

Opublikowano

Chłopaki mam problem z przepływką, mianowicie aktualna jest na bank padnięta - gdzieś na forum czytałem iż można zrobić dodatkowy otwór w czujniku aby sprawdzić ... tak zrobiłem i auto nie to, dzisiaj jak popadało to 1-2-3 bieg po mocnym wciśnięciu w gaz miałem problem ze złapaniem przyczepności - ato śmiga jak nie to auto ale na wolnych obrotach dziwnie przerywa...

Zakupiłem jak wcześniej pisałem podróbę z aukcji:

PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA AUDI A4 2001-04 1.9 101KM (3602801562) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Silnik AVB - wszystko się zgadza ale jak chciałem ją założyć okazało się iż jest zdecydowanie za mała... numer BOSCH to 074 906 461B - z tego co widziałem na allegro jest ona do 2,0TDI 140km... o co chodzi??? ktoś wcześniej założył złą czy te auta miały mieszane przepływki?

http://s10.postimg.org/zf0558rdx/IMG_0331.jpg

http://s24.postimg.org/imojn7j3l/IMG_0332.jpg

http://s9.postimg.org/4pk5ssbaz/IMG_0333.jpg

o jakim dodatkowym otworze w czujniku piszesz ???

Opublikowano

Aby oszukać przeplywke z tyłu czujnika wiercisz dodatkowy otwór wiertłem od 4 do 6 ¤. Pokazuje większy przepływ wiec więcej leje się z PD. ;-)

Ogólnie nie polecam bo moc contra spalanie ma się nijak.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Przepływka wymieniona i jest OK. Auto wróciło do życia i spalanie spadło.

Mam tylko prośbę o sprawdzenie numerów, szukałem na silniku i znalazłem:

na głowicy: 038.103.373R

na bloku wybite na stałe:

038AN

80HBH

V1600

a wyżej wybite HGL.

żadnych innych numerów nie znalazłem.

Czy to poprawne oznaczenia AVB, który powinien znajdować się w moim aucie?

---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ----------

Z tego co wyczytałem na forach jednak mam inny silnik heheh 110KM 1.9TDI HGL montowany w Golf V i New Beetle... nieźle ...

Opublikowano

Pierwsze słyszę ale masz rację bo nawet są do niego części w ofertach.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Teraz to już sam nie wiem - byłem z tym u mechanika i mówi iż niema takiego silnika - sprawdzilismy razem w bazach cześci, z których kupują. co lepsze rozrząd pasuje od AVB plus wałek , szklanki etc. też mam od AVB i jest ok... nie wiem o co chodzi.... a numer jest podobno na 4 cylindrze a ja mam to na 1 - w małyszu silnik jest obrócony więc nume rsilnika jest przy kabinie a aby tam dojrzec trzeba pewnie odkręcić filtr paliwa... raz siąde i sprawdzę dla świętego spokoju....

---------- Post dopisany 08-11-2013 at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2013 at 11:10 ----------

Silnik jest jendak AVB... numery za 4 garem.

Chłopaki ostrzegam bo moje auto jest spowrotem u mechanika, NIE KUPUJCIE wałków firmy CI / EUROCAMS ja kupiłem i po przejechaniu 1500km. koniec - nawet nie będę opisywał - sami zobaczcie po fotach. Teraz czeka mnie reklamacja.... a aby nie zostać bez auta zakup innego.... ale już używka oryginalna + wymiana oleju.

Dałem za cały nowy kpl. 900pln. i mam ..... <wnerw>

DSCF9643.jpg

DSCF9642.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...