Aron21 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ale coś mi tutaj nie gra bo dlaczego nagle by się układ zapowietrzał przy - temperaturach ?? Fakt wiadomo mróz guma parcieje ale to by się działo cały czas nawet przy godzinnym postoju ?? A jak będzie plusowa temperatura na dworze to już nie ma z tym problemu . A raczej to głupota jest aby w zimę jeździć cały czas z pełnym bakiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ale coś mi tutaj nie gra bo dlaczego nagle by się układ zapowietrzał przy - temperaturach ?? Fakt wiadomo mróz guma parcieje ale to by się działo cały czas nawet przy godzinnym postoju ?? A jak będzie plusowa temperatura na dworze to już nie ma z tym problemu . A raczej to głupota jest aby w zimę jeździć cały czas z pełnym bakiem . Podobnie jest z wyciekami oleju na mrozie. Stara uszczelka parcieje i robi się twarda co powoduje wyciek. Jak ktoś ma gówniany olej np. mineralny który zastyga jak galareta, to owszem wycieku nie będzie, a syntetyk będzie się sączył. Tak samo jest z kątem wtrysku. Dopóki będzie dodatnia temperatura to przestawiony kąt nie będzie miał zbyt wielkiego wpływu. Mówią że jak jest zima to przy pustym baku skrapla się w nim para wodna. Trzeba rozwiązać ten problem, a z tego co tutaj widzę kilka osób zmieniło zaworek zwrotny i nic to nie dało. Zatankowanie do pełna i odpowietrzenie w moim przypadku pomogło i z perspektywy dłubania oraz oddania auta do mechanika, nie wydajemy kasy na marne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja cały czas tankuje po sam korek i odpowietrzam uważam że to nie to trudno powiedzieć objaw jest jakby zimą coś sie działo z układem paliwowym i musiałby zaciagnać paliwa.Chyba najlepiej było by podać z rana bezpośrednio z banki paliwo na pompę zgasić silnik i rano zobaczyć efekt .Arek mi sie to dzieje tylko z rana póżniej jak stoi nawet parę godzin pali od strzałą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 ja wczoraj wypalilem kolektor ssacy syf byl makabryczny, wyczyscilem wloty w głowicy od ssacego, zaślepiłem egr blaszkami, i co dzis rano od pol obrotu poszedl !! co prawda mialem go dzis w garazu a nie na mrozie no ale nie wiem, ocenie to po 18 jak wyjde z roboty zobacze jak pali, ale po tym operacjach z kol ssacym i wypalaniem chodzi napewno lepiej duzo mocniejsza gora jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja cały czas tankuje po sam korek i odpowietrzam uważam że to nie to trudno powiedzieć objaw jest jakby zimą coś sie działo z układem paliwowym i musiałby zaciagnać paliwa.Chyba najlepiej było by podać z rana bezpośrednio z banki paliwo na pompę zgasić silnik i rano zobaczyć efekt .Arek mi sie to dzieje tylko z rana póżniej jak stoi nawet parę godzin pali od strzałą Jeżeli pompa jest wysłużona ma prawo odmówić posłuszeństwa zimą. Wypisz wymaluj sytuacja jak mój kolega do A80 założył pompę 11-tkę. Na starej palił mu bardzo koślawo a na 11-tce na widok kluczyka. Tutaj goldik jest dziwne że nawet jak postoi kilka godzin to pali od strzała. Te kilka godzin to czas ostygnięcia gdzie zaczynają grzać świece rozumiem ?? Kolejna akcja, czy ktoś z was odkręcał albo ruszał odstojnik na dole filtra ?? Może nie jest do końca dokręcony i łapie powietrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 ew ciśnienie w pompie do podbicia, ale wiecie jak to zrobić jest tam taki dzyndzel tez niebawem będę go podbijał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 ja mam nowy filtr jak przed każda zimą a co do odstojnika trzeba uważać dokręcając go łatwo przekręcić a natomiast co do samej pompy robiąc korektę czipa po zmianie wtrysków na 216 stki kolega robiący korektę powiedzał ze pompa jest w bardzo dobrej kondycji nie wiem po czym on to stwierdził bo nie jestem specem od czipowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aron21 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja oddająć w zeszłym roku auto do znanego i naprawdę dobrego pompiarza który zmieniał mi wtryski na 216-stki tak samo powiedział że pompa jest w dobrej kondycji gdyz ją sprawdzał i zapląbował żeby nitk nie grzebał . Później doszedł chip no i w sumie od zimy do zimy przelatałem prawie że 20tyś .Jarek mam to samo kurde odpale rano pojade do roboty będzie stać np 6h przy mrozie -14 podchodzę od strzała , lecz w 8h i wyżej już jest problem . Ja dzisiaj nawet czyściłem EGR bo ostatnio miałem problem bo po zaślepieniu z blaszek łączeniowych wypierdzielało mi olej i jak narazie nic nie tworzę więcej , pojadę we wtorek do tego samego pompiarza i się wszystkiego dowiem , kąt wtrysku będzie ustawiać zegarem a nie programem bo jak stwierdził każdy program pokaże co innego i nie ma na to reguły i ma rację bo jak ostatnio w ciągu 2 dni sprawdzałem kąt wtrysku na vcds to jednego dnia pokazywał 48-51 a drugiego dnia 45-49 ( silnik 90' wszystkie dodatkowe urządzenia off ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 u mnie zatankowanie do pelna nic nie dało, wczoraj nadal musialem krecic z 5 sekund zanim zapalil. dzisiaj z ciekawosci odlaczylem czujnik temperatury cieczy w króćcu przy głowicy- G62 czy jak mu tam, silnik odpalil zanim dobrze kluczyk przekrecilem, az sie zdziwiłem bo nawet latem tak nie odpala. i teraz pytanie czy ten czujnik do wymiany czy to cos innego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 zrob akcje z odlaczeniem czujnika ale po nocy i zobacz czy zapali od strzala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aron21 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 u mnie zatankowanie do pelna nic nie dało, wczoraj nadal musialem krecic z 5 sekund zanim zapalil.dzisiaj z ciekawosci odlaczylem czujnik temperatury cieczy w króćcu przy głowicy- G62 czy jak mu tam, silnik odpalil zanim dobrze kluczyk przekrecilem, az sie zdziwiłem bo nawet latem tak nie odpala. i teraz pytanie czy ten czujnik do wymiany czy to cos innego?? nic nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 zrob akcje z odlaczeniem czujnika ale po nocy i zobacz czy zapali od strzala to wlasnie bylo po nocy kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 To w czym leży problem w czujniku kiedy odłączamy czujnik ecu jakby w trybie awaryjnym podgrzewa dłużej świece i ecu odczytuje temperature silnika jako zimny i pewnie daje dawkę paliwa większą na rozruch a zobaczę jutro rano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 mowilem, dla mnie trzeba zwiekszyc dawke to jedyne wyjscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Nie do konca ja mam ustawioną max dawke rozruchową i dalej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 max tzn ile ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 podłącze kompa to zaraz ci powiem a więc tak max wartosć u mnie 33268 czyli 21 mg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 No ok, ja mam 2.8MG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Czytam i czytam ten wątek i postanowiłem dołożyć swoje doświadczenie z podobnym problemem Miałem podobnie ...po nocy raz palił na rys a innym razem musiałem dobrze po krecić rozrusznikiem by załapał ....( potem cały dzień było już ok...) Wymieniłem też ten zaworem na filtrze paliwa na nowy i zdawało się jakiś czas ze to była wina zaworka ..bo palił długo na rys... aż nagle po nocy znowu to samo ...Tak sobie po myślałem ...To nie wina zaworka skoro nie dawno wymieniałem na nowy ..... Postanowiłem odkręcić filtr paliwa ( Knecht) by się mu dobrze przyjrzeć.... Co się okazało...ta mała uszczelka wewnętrzna była pęknięta jak ją wydobyłem z tego rowka to całkiem pękła w jednym miejscu.... Dobrze ze miałem jeszcze nie wyrzucony stary filtr paliwa . Po przełożeniu tej uszczelki odpowietrzeniu, silnik palił na rys po nocy ... Postanowiłem powrócić do starego zaworka na filtrze .(jeszcze ori i chyba od nowości) ..i okazało się ze jest ok do chwili obecnej... zaworek nie potrzebnie był kupowany.... Przyczyną było nieszczelność przez tą małą uszczelkę i zapowietrzanie się układu pal. ale po dłuższym postoju i to nie zawsze ..... Może się komuś to przyda taka historia z życia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Wszystko było by widać jakby założyć przezroczysty wężyk miedzy zaworkiem zwrtotnym a pompą wtryskowa wysłane z audi goldiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się