Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] 1.8 turbo 180ps 159g/s Quattro proLINE + FLATY+GRIL RS4 WYDECH 2.5"


davidlive

Rekomendowane odpowiedzi

Oto moja furka, AJL Quattro 180ps (159g/s) 2000r. Chyba jest to wersja proLINE :decayed:opcja raczej średnia:

kolor lz5l

2x szyby

klimatronik

tempomat

grzane d*py

Zawieszenie 1BV (-20mm) oryginalne

Rozpórki dolna i górna

inny wydech

wszystkie przeguby mocniejsze

pompa paliwowa oryginalnie od S

A co zrobione:

kilka poprawek ale najlepsze to obecnie hamulce o których możecie poczytać w dziale "układ hamulcowy".

zegary od S6 C5

DV od TTRS

kiera S

znaczek 4.2 z D2 :banan:

nadkole od S

fele S6 C5

i takie pierdoły

o plany nie pytajcie bo nie ma na nie limitu :doh:

upgrade hamulców:

102_4390.jpg102_4391.jpg102_4392.jpg102_4394.jpg102_4393.jpg102_4396.jpg

oto foty z pleneru

102_4397.jpg102_4398.jpg102_4400.jpg102_4402.jpg102_4403.jpg102_4401.jpg102_4399.jpg102_4406.jpg102_4422.jpg102_4423.jpg

tu kilka fot z zabawy na placu targowym w Stopnicy koło Buska Zdroju chyba 1ha asfaltu i tylko kilka słupów :kox:

Polecam sie wybrac jesli ktoś ma w miare w zasięgu, dowiem sie czy można by tam spocik zrobić:naughty:

102_4416.jpg102_4417.jpg102_4412.jpg102_4414.jpg102_4419.jpg102_4413.jpg

panowie to moje pierwsze quattro :decayed: ku*** zabawa za***ista :quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiedziałem ze kazdy pierwsze co to doczepi sie o znaczek,

lepiej jakby na klapie widniało 1.6:wink: ( sam tak miałem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczek... sorry ale to jak empałer w E36 316i, zegarow nie miales fabrycznie bialych?

---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ----------

a dvka to chyba z TTki zwyklej starszej a nie ttrs ?;]

---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ----------

lampy przedlifty tyl chciales takie? czy juz byly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, że silnik jak u mnie, to pewnie będę zaglądał :]

powodzenia w realizacji planów :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczek... sorry ale to jak empałer w E36 316i, zegarow nie miales fabrycznie bialych?

---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ----------

a dvka to chyba z TTki zwyklej starszej a nie ttrs ?;]

---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ----------

lampy przedlifty tyl chciales takie? czy juz byly

Znaczek taki jest i będzie dla jaj po prostu :wink:

A zawór katalogowo podobno od tt 225ps, oryginał , koleś gadał że rs :dontknow:

lampy miałem oryginalne popękane , ktoś zawadził jak cos wkładał, kolega rozbił swoje audi to te mi dał za kilka piw.

A zegary miałem oryginalnie z białym podświetleniem, jednak były padnięte, nie wskazywały dobrze to kupiłem tanio te od S6 240 z KW :decayed:

---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ----------

wiedziałem ze kazdy pierwsze co to doczepi sie o znaczek,

lepiej jakby na klapie widniało 1.6:wink: ( sam tak miałem )

Akurat znajomi nie mieli 1.6, było jeszcze 3.7 ale to za mało :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1bv bylo raczej ori -20mm i tyle chyba masz bo koza tak jak moja chodz przod mam nizej troche bo siedzi -30 czy -35mm juz nie pamietam.ile masz od nadkola do ziemi? autko fajne jakies plany, pakiet s4 czy zostaje jak jest?? gajger od turbo juz jest widze. fajna sprawa kontrola cisnienia turbawki.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1bv bylo raczej ori -20mm i tyle chyba masz bo koza :

Masz racje pomyliłem się jak pisałem posta -20mm , szkoda tylko że tył wygląda ok a przód jest około 1,5 cm wyżej niz tył :facepalm:

Na wiosne am sprężyny do przekucia, tył utwardzę troszkę a przód utwardzę i obniżę około 3cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc zwykły zawór do 1.8T ;)

nie do końca, zwykły mógłby sie otwierać przy doładowaniu około 1bar a tyle mi właśnie bije choć nie zawsze (ten problem opisze na forum), a AJL nominalne doładowanie jest w okolicach 0.8-0.9 bara

---------- Post dopisany at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ----------

dlatego nisko ci stoi
:offtopic:

:polew::polew::polew::polew::polew::polew:

amory mam ok bo juz przy kupnie mierzyłem z obciążeniem , i na przeglądzie wyszło w granicach 80% i prowadzi sie bez zastrzeżeń, nie podskakuje i nie buja nadmiernie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawid te zawory wszystkie sa te same, gregor wie ze ajl ma 0.9bara, ale nominalne doladowanie nie ma nic do tego

poza tym seryjnie miales identyczny zawor jak w 150KM AEB i innych i tez dawal rade kiedy auto bylo mlodsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawid te zawory wszystkie sa te same, gregor wie ze ajl ma 0.9bara, ale nominalne doladowanie nie ma nic do tego

poza tym seryjnie miales identyczny zawor jak w 150KM AEB i innych i tez dawal rade kiedy auto bylo mlodsze

a to nie wiedziałem bo kupiłem z innym numerem.

Tak czy inaczej stary był padnięty i falowały mi obroty.

ale dalej jest problem z doładowaniem :kwasny: chyba wywalę turbinę i sprawdzę co pokombinowali przy regeneracji :doh:

sory gregor, powinienem zważyć na twe kompetencje :wink:

---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ----------

gajger od turbo juz jest widze. fajna sprawa kontrola cisnienia turbawki.:decayed:

zegar załozone nogami jak to sie mówi bo warjuje mi doładowanie i nie wiem dlaczego, mam drógi słupek więc tego poświeciłem nie lubie takich prowizorek ale puki co musi tak być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawid te zawory wszystkie sa te same, gregor wie ze ajl ma 0.9bara, ale nominalne doladowanie nie ma nic do tego

poza tym seryjnie miales identyczny zawor jak w 150KM AEB i innych i tez dawal rade kiedy auto bylo mlodsze

a to nie wiedziałem bo kupiłem z innym numerem.

Tak czy inaczej stary był padnięty i falowały mi obroty.

ale dalej jest problem z doładowaniem :kwasny: chyba wywalę turbinę i sprawdzę co pokombinowali przy regeneracji :doh:

sory gregor, powinienem zważyć na twe kompetencje :wink:

---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ----------

gajger od turbo juz jest widze. fajna sprawa kontrola cisnienia turbawki.:decayed:

zegar załozone nogami jak to sie mówi bo warjuje mi doładowanie i nie wiem dlaczego, mam drógi słupek więc tego poświeciłem nie lubie takich prowizorek ale puki co musi tak być

luzik , ja się nie obrażam za takie coś ;) Co najwyżej mogę skorygować, co już ładnie kolega wcześniej sprostował.

PS seri to raczej też nie masz - chip , albo coś jest nie tak z autkiem - mam na mysli odczyta z MAF w tytule tematu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawid te zawory wszystkie sa te same, gregor wie ze ajl ma 0.9bara, ale nominalne doladowanie nie ma nic do tego

poza tym seryjnie miales identyczny zawor jak w 150KM AEB i innych i tez dawal rade kiedy auto bylo mlodsze

a to nie wiedziałem bo kupiłem z innym numerem.

Tak czy inaczej stary był padnięty i falowały mi obroty.

ale dalej jest problem z doładowaniem :kwasny: chyba wywalę turbinę i sprawdzę co pokombinowali przy regeneracji :doh:

sory gregor, powinienem zważyć na twe kompetencje :wink:

---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ----------

gajger od turbo juz jest widze. fajna sprawa kontrola cisnienia turbawki.:decayed:

zegar załozone nogami jak to sie mówi bo warjuje mi doładowanie i nie wiem dlaczego, mam drógi słupek więc tego poświeciłem nie lubie takich prowizorek ale puki co musi tak być

luzik , ja się nie obrażam za takie coś ;) Co najwyżej mogę skorygować, co już ładnie kolega wcześniej sprostował.

PS seri to raczej też nie masz - chip , albo coś jest nie tak z autkiem - mam na mysli odczyta z MAF w tytule tematu ;)

no taki odczyt pojawił sie po logach jakis miesiąc może dawniej temu gdy nie miałem zegara i auto chodziło naprawdę ok, powiem że kolega który ma ośkę i wirusa na 193 (hamowane) miał co robić ze startu lotnego około 50k/h.

a teraz kupaaaaa

jak walnie na 1.5 bara to chodzi :facepalm::facepalm: przez 2 sekundy bo odpuszczam bo silnik drogi :decayed:

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ----------

Fajne autko, powodzenia w realizowaniu dalszych planów no i duży plus za Quattro!!:D

Dzięki :naughty::naughty:

Przelejcie panowie cos kasy na "kąnto" to modów nie będzie końca :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelejcie panowie cos kasy na "kąnto" to modów nie będzie końca :kox:

Może być talon? :decayed:

Zdrowa śtuka. Zapomniałem o stopnicy jak ostatnio chciałem trochę subarynką powywijać... psiarnia tam nie goni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiem ći że nie przyjechali a byłem tak z godzinę, ale powiedz mi za co niby? co ja złego robie, brame zamknąłem, czyli teren zamknięty, gminny więc ogólnodostępny, uto ciche nie ryczy, nikogo nie ma, hektar asfaltu pod kołami :banan::banan::banan::banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...