15lolo Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 ja kupilem z autem ori i niech sb zostana nie tnie mi kamieniami przy 18
jospethe Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Ja wole mieć upieprzone auto niż założone chlapacze.
marekg Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 A widziales je na żywo fabrycznie zamontowane, ze tak kategorycznie mówisz nie? To nie gumowe płachty co zwisaly za każdym polskim fiatem... Wysłane z mojego Trooper_X55
Fido Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Mam takie chlapacze z B6 nowe ori do oddania jak coś Pisz PW
tomii Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 ja kupilem kpl nowych i polecam zakup nowych przod montowany jest na dwoch zatrzaskach metalowych z plastikowym zaczepem jak nie ma tych zaczepow to ciezko bedzie je spasowac
matibati2 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Montaz jest dziecinnie łatwy. Uwazam ze w niczym to nie przeszkadza zakladac je na sezon zimowy a sciagac w lato.
tomii Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 pod warunkiem ze sa wszystkie zaczepy.ja nie zdejme bo mam letnie 18/40/245
matibati2 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 To zdejmuje koła i sprawa prosta. Klucz, lewarek i do dzieła
marekg Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Jeśli ktoś ma szare ( dość ciemny ten szary) dokładki nielakierowane to chlapacze są prawie niezauważalne. To tak jeśli ktoś ma jakieś straszne wątpliwości co do "estetyki". Specjalnie dzisiaj szukałem jakiejś B6 podczas spaceru żeby obczaić swoją a inną bez chlapaczy. Trudno było bo tutaj takich staroci jeździ mało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się