jaca.gsm Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Witajcie:hi: Właśnie wywaliło mi czerwoną kontrolkę "Coolant" , silnik podgrzało do 130 stopni i następujące błędy na VAGu: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Dodam tylko, że trzy dni temu wymieniłem u mechanika katalizator na nowy bo spaliny śmierdziały zgniłymi jajami i pierwszą sondę lambda też na nową. Od tej wymiany zroniłem zaledwie 500km Jestem w tej chwili 350km od domu.... pozostało lawetą wracać?
gregor10 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Skoro wywala błąd 1 sondy i 2 to widocznie nie przeprowadziliście diagnostyki i logow dynamicznych. A co do temperatury ? Kwestia czy tyle było faktycznie , czy może tylko tyle czujnik pokazał. Wode wyrzuciło ? Silnik pracuje normalnie ? Bo nie napisałeś nic odnośnie stanu aktualnego.
jaca.gsm Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 Wody chyba nie wyrzuciło, wydawało mi się za mało płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym więc dolałem 1 litr. Silnik dobrze się zachowywał, nie odczułem żadnych różnic poza chłodnicą która chodziła chyba na najwyższych obrotach.
gregor10 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 zloguj 1 2 3 4 20 31 32 33 115 118 pewnie cos mu dolega
jaca.gsm Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 Czyli odczytać wartości z tych bloków?
gregor10 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 nie. zlogować, 3 bieg 1500-6500rpm z butem w podlodze powyższe bloki , mozesz do 3 naraz logować.
jaca.gsm Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 postaram sie ogarnąć jutro. nigdy logów dynamicznych nie robiłem ale zobaczymy ...
quattro80 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 tylko kierowce sobie załatw bo samemu to trochę nie bezpieczne:decayed:
jaca.gsm Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Porobiłem logi - pierwszy raz więc jeśli coś nie tak to napiszcie... VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Poza tym dzisiaj kolejny raz zaświecił check i pokazał na VAGu: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Przypominam że jest po wymianie kata na owy i pierwszej sondy lambda. Na zimnym wczoraj kopcił strasznie...
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Co pierwszego błedu to problem z elektrycznym termostatem, trza sprawdzić okablowanie jak wszystko dobrze to pewnie termostat do wymiany, a tani nie jest, drugi bład to od pompki wspomagającej hamulec trzeba sprawdzic wężyki i sama pompke, załancza się rano po odpaleniu?, w grupie 8 jest test pompki. Co do reszty kata jakiego włożyłeś oryginlanego czy jakis zamiennik? pewnie kat nie jest oryginalny i bład 16804 bedzie wywalał, co do logów sa w miare ok, jedynie co to przepływka zaniża delikatnie wskazania.
jaca.gsm Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Jeśli termostat do wymiany to jaki kupić? Pompkę sprawdzę. Kata włożyłem nowego - zamiennik nie pamiętam jakiej firmy. Tylko skąd ten CHECK ENGINE co jakieś 1000km???
gregor10 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 przepływka zaniża blisko 10g/s, świece masz do wymiany i to by było głównie wszystko , choć szczelnosci dolotu cisnieniowo nie zaszkodzi sprawdzic,termostat wygląda ze do wymiany,
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Check będzie się zapalał od kata niestety albo sprawna używka albo usunięcie w ecu, lub kombinacje tulejkami na drugą sonde.
jaca.gsm Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Chyba powrócę do starego kata bo nie widziałem aby był zużyty, tym bardziej że wymiana nic nie dała.... A jeśli chodzi o świece to wymieniałem w zeszłym roku na nowe NGK jakieś 25000km temu. One mają taką żywotność?
gregor10 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Check pojawia Ci się od słabej wydajności katalizatora. A że to jest zamiennik to nigdy nie zapewni takiego odtruwania spalin jak ori.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się