Flyer Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Myślę, że temat przyda się wszystkim w tym dziale, w zawieszeniu zaraz by zginął. Sporo Divisionowców lata na gwintach, fajnie byłoby zrobić tu małe kompendium wiedzy.Jeżdżę na gwincie Weitec'a i bardzo sobie chwalę... ale muszę kupić gwint dedykowany do mojego auta [mam od FWD].Nowe AP jest w dobrej cenie, nowy Weitec (obecnie ST-suspension) kosztuje 700PLN więcej.H&R i KW to już niestety nie moja półka cenowa... Chętnie poczytam o opiniach n/t różnych gwintów w B6/B7.
Wandej Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Ja coś napiszę chociaż mam mały miks z B5 + B6:decayed: Przód mam Weitec od B5. Wystarczy dać podkładki przy wahaczu dolnym i innych różnic nie ma. Jak dla mnie własności jezdne się nie poprawiły. Natomiast komfort tak w stosunku do sprężyn H&R:wink: Auto opuszczone do 61cm od ziemi na 19` i idzie tym podróżować. Tył mam KW. Po za krótką regulacją wysokości wszystko jest oki:good: Zastanawiałem się nad nowym Ta-technic ale po rozmowie z kolegą który ma B5 odpuściłem. Po roku zapiekły mu się nakrętki tak że trzeba je przecinać Michał a używek nie szukasz? Tak jak ten H&R co Ci kiedyś podesłałem idzie trafić w śmiesznej kasie:wink:
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 No jakos nie moge na uzywki trafic... wiekszosc jest do FWD. Mam tez na oku nowy Vogtland.
marcin_o23 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 jeżdżę na vogtlandzie, w porównaniu do 1bv jest bardzo komfortowy, wybieranie nierówności mnie zaskoczyło
ivan1977 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 H&R Typ 29 753 maxymalnie nisko jak na nasze drogi i tak zderzak od eski dostał komfort w miare trzeba uważać za to na trasie pełna pipa ognia auto klei sie niesamowicie
kamien85 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Co prawda nie mam B6 tylko B5,5 ale chętnie podzielę się z wami moimi doświadczeniami. Sezon 2012 przejeździłem na FK Highsport gwint wg. mojej opinii bardzo twardy, jadąc po nierównościach miałem wrażenie, że nie radził sobie z ich wybieraniem, momentami myślałem, że plomby z zębów mi wylecą. Sprzedałem na jesień po sezonie. W styczniu 2013 kupiłem KW var 2 z regulacją twardości na wkładach H&R. Twardość ustawiona na połowe, świetnie wybiera nierówności, jest twardo ale zarazem komfortowo (trochę to dziwnie brzmi ale nie wiem jak dokładnie opisać to wrażenie)
Artuditu Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 ja smigam na kw var2 i jestem mega zadowolony.W passacie jezdziłem na Fk,fk kongsport,potem tez kw var2.Polecem ten zawias kazdemu.na mts czy teatechniksy szkoda kasy i zdrowia.
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Tylko kupic uzywane KW jest ciezko, a cena nowego zabija.
Artuditu Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 prosze gwint uzywany Kw sygnowany ABT ZAWIESZENIE GWINTOWANE AUDI A4 B6 B7 GWINT ABT (3956535354) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Wandej Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Co prawda nie mam B6 tylko B5,5 ale chętnie podzielę się z wami moimi doświadczeniami.Sezon 2012 przejeździłem na FK Highsport gwint wg. mojej opinii bardzo twardy, jadąc po nierównościach miałem wrażenie, że nie radził sobie z ich wybieraniem, momentami myślałem, że plomby z zębów mi wylecą. Sprzedałem na jesień po sezonie. W styczniu 2013 kupiłem KW var 2 z regulacją twardości na wkładach H&R. Twardość ustawiona na połowe, świetnie wybiera nierówności, jest twardo ale zarazem komfortowo (trochę to dziwnie brzmi ale nie wiem jak dokładnie opisać to wrażenie) Do b5 jest sporo łatwiej trafić dobry gwint w miare tanio. Do b6 takiego wyboru nie ma:kwasny: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
stackerob Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 U siebie w 2.5TDI mam kompletny gwint Koni. Dokładnie taki: Szczerze mowiąc jest dość twardo, ale bez przesady Jeśli chodzi o komfort, na zime mam seryjne amortyzatory ze sprężynami Eibach Pro KIT -30mm i jest to porównywalne Prowadzenie znacznie na plus, trzymanie w zakrętach tak samo.
jerzu Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Ja mam gwint Vogtland, jak dla mnie rewelacja! Wcześniej miałem TA Technix i była kicha... Twardo i w ogóle. Vogtland jest przyjemny w eksploatacji, nie za twardy. Wiadomo nie jest to komfort seryjnego zawieszenia ale coś za coś
Flyer Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 A ktos z Was mial problem z ustawieniem wysokosci na gwincie? Ze te fabryczne -30mm to tak naprawde dużo więcej?
garry99 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zawieszenie gwintowane Audi A4 B6 8E FK AK-Street (3927832820) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. FK AK Street do avanta b6 co o tym myslicie.plan mam taki żeby na zimę go zdejmować.
rocco26l Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 czy zawieszenie gwintowane z sedana do avanta będzie pasowało ???? bo z tego co tu chłopaki pisali że z quattro do zwykłego napędu pasuje.... bo też szukam ciekawego używanego gwintu do mojej b6... znalazłem takie co sądziecie ???? bo nie ma żadnych szczegółów... http://tablica.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-CID5-ID4zEV5.html#28067e3236
marcin_o23 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ja np mam z sedana, problem jedynie w tym że tyl dosyć mocno siedzi bo sedan lżejszy a takie techniczne pytanie, jak skręcacie gwint żeby uzyskac idealne wysokości z wszystkich stron, ja ustawiałem miarką na gwincie, ale wydaje mi się że tył nie równo siedzi strona prawa ciut niżej
tomasz_gti Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ja np mam z sedana, problem jedynie w tym że tyl dosyć mocno siedzi bo sedan lżejszya takie techniczne pytanie, jak skręcacie gwint żeby uzyskac idealne wysokości z wszystkich stron, ja ustawiałem miarką na gwincie, ale wydaje mi się że tył nie równo siedzi strona prawa ciut niżej ja kiedyś ustawiałem suwmiarką na gwincie i było ok ---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- No jakos nie moge na uzywki trafic... wiekszosc jest do FWD. Mam tez na oku nowy Vogtland. no i jak Michał na jaki sie decydujesz AP czy Vogtland bo ma taki sam dylemat jak Ty
Wandej Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ja np mam z sedana, problem jedynie w tym że tyl dosyć mocno siedzi bo sedan lżejszya takie techniczne pytanie, jak skręcacie gwint żeby uzyskac idealne wysokości z wszystkich stron, ja ustawiałem miarką na gwincie, ale wydaje mi się że tył nie równo siedzi strona prawa ciut niżej Nie chcesz się zamienić? Mam KW do quattro:wink:
Flyer Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 no i jak Michał na jaki sie decydujesz AP czy Vogtland bo ma taki sam dylemat jak Ty Na 99% będzie to ST Suspension (dawny Weitec). Jest droższe, ale warto dopłacić moim zdaniem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się