KoJ@K Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Bardziej chodziło mi o właściwości, wybieranie itd.
vwbartus Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Jezdzi ktos moze na gwincie AP w B6? Lub ma jakies porownanie do gwintu TA ? Bo w tym przedziale cenowym raczej sie nic innego nowego nie kupi? Chyba AP pomyliłeś z FK bo AP jest jeszcze raz tyle droższe od TA i nie masz co porównywać tych dwóch zawieszeń to tak jak byś porównał cieniasa do UNO . Edytowane 12 Lutego 2015 przez vwbartus
MAT1000 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Jeszcze w bliskiej cenie AP jest Vogtland.
KoJ@K Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Vwbartus - chyba nie zrozumiales do konca pytania.
H4mm3R Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 TA sam z siebie jest miękkim gwintem, AP dużo lepiej pracuje i się tak szybko nie poddaje. Zaś jeśli chodzi o komfort, to tu dużo zależy od gumy, runflat w 17 jest twardszy niż 225/35 w 19..
afroo. Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Tomek, a takie cudo znasz? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307763-zawieszenie-gwintowane-gwint-tein-16stopni-regulacji-twardosci-a4-b6-b7-quattrooska/
KoJ@K Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 No z moich odczuc w B6 TA jest wlasnie miekki i wcale zle mi sie na nim nie jezdzilo. A odnosnie tego "poddawania sie AP" to niestety w golfie przod nie wytrzymal pol roku i zaczal skrzypiec/trzeszczec (z gwarancja byly "problemy" zwlekanie, przeciaganie itd, co w sumie trwalo ponad 3 miechy), a tyly po roku wylaly... :/
Czaszy Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 ja smigam na fk motorsport i sobie chwale dosc twardo ale nie beton, z malym profilem fajnie wspolgra z tym autem
Wandej Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Ja mam przód weitec tył kw. Kombinacja ale tak wyszło Wkórzał mnie ten przód weitec bo auto się prowadziło gorzej niż na 1ba. Teraz podniosłem go trochę do góry finalnie tak jak powinien byc i na podobnej wysokości jak tył. No i jest bajka Auto prowadzi się pewnie i jest tak komfortowo jak powinno być. Śmigam już drugi sezon na używce i amory trzymają okrutnie mocno Fak ostatnio musiałem odcinać diaksem nakrętkę (aluminiowa) ale po założeniu nakrętki stalowej z konkrętną kontrą jest git
C4NC3R Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Panowie jaki gwint polecicie który będzie ciut twardszy od zawiasu 1BV?? Budżet ok. 2500 zł. Czy może lepiej będzie dołożyć do czegoś konkretnego z regulacją twardości?
H4mm3R Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Ma ktoś KW V2? Jak się ustawia twardość amortyzatora?
lexyy Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witam, mam bilstein b14, ale nie wiem jak z twardoscia, twardo w sam raz czy miękko, mam 1bv, jak to porównać bo nie wiem czy pieniezyc czy zakładać
vwbartus Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Tomek przód regulujesz imbusem od góry , tył masz dwie opcje zależy to od typu jaki masz i albo regulujesz imbusem od góry albo wciskasz tłoczysko i przekręcasz Alfred B14 wychodziły z regulacją podajże 8 stopniową lub bez regulacji twardości jak masz bez regulacji to że tak powiem twardość jest w sam raz . B14 jest porównywalnie twarda co H&R . W b 14 regulacja jest na samym dole amorka takie pokrętełko .
lexyy Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Witam, a macie jakiś sposób na regulacje tylnego zawieszenia, kreci się mi razem z nakrętką gwint i nie mogę podnieść zawieszenia
H4mm3R Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Odkręcasz 3 śruby od wahacza z dołu i kręcisz jak chcesz.
lexyy Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) dzięki za rade, teraz ma w połowie regulacji i jest strasznie nisko, czy nad śrubunek regulacji mogę włożyć ta gumę co w oryginale, nr 3 na linku https://www.google.pl/search?q=8E0512149P&rlz=1C1SAVU_enPL550PL550&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0AYYVfbKGNLzav-OgRg&ved=0CAgQ_AUoAg&biw=1920&bih=955#imgdii=_&imgrc=ZOMCFCIlymCPsM%253A%3BBHi0cHaiQjSFnM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.partsbase.org%252Fmedia%252Fimages%252Fseat%252Fa7b6a71bb914571640725454a53200d4.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.partsbase.org%252Fseat%252Fexeo-st-ex-eu-2013-51101-suspension-anti-roll-bar-shock-absorbers%252F%3B1776%3B2634 chodzi o gwint bilsteina Edytowane 29 Marca 2015 przez lexyy
H4mm3R Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Raczej nie bardzo bo guma nie wejdzie Ci w śrubę chyba że jest przystosowana.
H4mm3R Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Pasuje jeśli tylne sprężyny są odpowiednio wąskie.
Zieluu Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Od czwartku (26.03) śmigam na gwincie HR, przeszedłem z ori zawiechy 1BA i powiem ... MIAZGA ! Żałuje, że tak późno się zdecydowałem na gwint Panowie Jak dla mnie super gwint, nie jest ping-pong na dołkach, tylko bardzo elastyczny, w zakrętach trzyma perfekcyjnie, nic nie stuka nie puka, co doskwierało przy 1BA (długa droga hamowania, bujało na zakrętach, wyrzucało, itp...) a tutaj poezja ! Także kto się zastanawia nad gwintem, szczerze polecam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się