Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardziej chodziło mi o właściwości, wybieranie itd. ;)

Opublikowano (edytowane)

Jezdzi ktos moze na gwincie AP w B6? Lub ma jakies porownanie do gwintu TA ? Bo w tym przedziale cenowym raczej sie nic innego nowego nie kupi?

Chyba AP pomyliłeś z FK bo AP jest jeszcze raz tyle droższe od TA i nie masz co porównywać tych dwóch zawieszeń to tak jak byś porównał cieniasa do UNO .

Edytowane przez vwbartus
Opublikowano

Jeszcze w bliskiej cenie AP jest Vogtland.

Opublikowano

Vwbartus - chyba nie zrozumiales do konca pytania.

Opublikowano

TA sam z siebie jest miękkim gwintem, AP dużo lepiej pracuje i się tak szybko nie poddaje. Zaś jeśli chodzi o komfort, to tu dużo zależy od gumy, runflat w 17 jest twardszy niż 225/35 w 19..

Opublikowano

No z moich odczuc w B6 TA jest wlasnie miekki i wcale zle mi sie na nim nie jezdzilo. A odnosnie tego "poddawania sie AP" to niestety w golfie przod nie wytrzymal pol roku i zaczal skrzypiec/trzeszczec (z gwarancja byly "problemy" zwlekanie, przeciaganie itd, co w sumie trwalo ponad 3 miechy), a tyly po roku wylaly... :/

Opublikowano

ja smigam na fk motorsport i sobie chwale dosc twardo ale nie beton, z malym profilem fajnie wspolgra z tym autem

Opublikowano

Ja mam przód weitec tył kw. Kombinacja ale tak wyszło :wink: Wkórzał mnie ten przód weitec bo auto się prowadziło gorzej niż na 1ba. Teraz podniosłem go trochę do góry finalnie tak jak powinien byc i na podobnej wysokości jak tył. No i jest bajka :banan: Auto prowadzi się pewnie i jest tak komfortowo jak powinno być. Śmigam już drugi sezon na używce i amory trzymają okrutnie mocno :kox:

Fak ostatnio musiałem odcinać diaksem nakrętkę (aluminiowa) ale po założeniu nakrętki stalowej z konkrętną kontrą jest git :wink:

Opublikowano

Panowie jaki gwint polecicie który będzie ciut twardszy od zawiasu 1BV??

Budżet ok. 2500 zł. Czy może lepiej będzie dołożyć do czegoś konkretnego z regulacją twardości?

Opublikowano

Ma ktoś KW V2? Jak się ustawia twardość amortyzatora?

Opublikowano

Witam, mam bilstein b14, ale nie wiem jak z twardoscia, twardo w sam raz czy miękko, mam 1bv, jak to porównać bo nie wiem czy pieniezyc czy zakładać

Opublikowano

Tomek przód regulujesz imbusem od góry , tył masz dwie opcje zależy to od typu jaki masz i albo regulujesz imbusem od góry albo wciskasz tłoczysko i przekręcasz

Alfred B14 wychodziły z regulacją podajże 8 stopniową lub bez regulacji twardości jak masz bez regulacji to że tak powiem twardość jest w sam raz . B14 jest porównywalnie twarda co H&R . W b 14 regulacja jest na samym dole amorka takie pokrętełko .

Opublikowano

Witam, a macie jakiś sposób na regulacje tylnego zawieszenia, kreci się mi razem z nakrętką gwint i nie mogę podnieść zawieszenia

Opublikowano

Odkręcasz 3 śruby od wahacza z dołu i kręcisz jak chcesz.

Opublikowano

Raczej nie bardzo bo guma nie wejdzie Ci w śrubę chyba że jest przystosowana.

Opublikowano

Gwint z ośki nie pasuje do quattro ?

Opublikowano

Pasuje jeśli tylne sprężyny są odpowiednio wąskie.

Opublikowano

Od czwartku (26.03) śmigam na gwincie HR, przeszedłem z ori zawiechy 1BA i powiem ... MIAZGA ! Żałuje, że tak późno się zdecydowałem na gwint Panowie :glupek2: Jak dla mnie super gwint, nie jest ping-pong na dołkach, tylko bardzo elastyczny, w zakrętach trzyma perfekcyjnie, nic nie stuka nie puka, co doskwierało przy 1BA (długa droga hamowania, bujało na zakrętach, wyrzucało, itp...) a tutaj poezja ! Także kto się zastanawia nad gwintem, szczerze polecam :decayed::wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...