Aligatorek96 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Panowie powiedzcie mi jak z komfortem na dziurach,nierownościach na zawiasie gwintwoanym AP ? Ten z allegro za 2,5 tysiąca? Mam audi a4 b7 1.8T Avant 1BE zawiecha ORI
H4mm3R Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 14 godzin temu, Aligatorek96 napisał: Panowie powiedzcie mi jak z komfortem na dziurach,nierownościach na zawiasie gwintwoanym AP ? Ten z allegro za 2,5 tysiąca? Mam audi a4 b7 1.8T Avant 1BE zawiecha ORI Jak na każdym innym, wszystko masz w tym temacie.
Kamszot Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Ma ktoś porównanie ap do najnowszej wersji mts gold?
mastapi Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Są na forum osoby które użytkują KV 2 lub KV3 przez dłuższy czas ? Czy z perspektywy czasu rzeczywiście warto jest dopłacić za tą regulację twardości ? Możemy ktoś miał do czynienia z tymi produktami z tegorocznej edycji ?
buczek136 Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 Hej panowie na wiosnę chce wrzucić gwint ap do mojej b6 mam 17 cali koła 225/45 ale mniejsza o to pytanie do posiadaczy gwintów czy naprawdę jest taki problem z tym zdzieraniem opon z przodu? Mam ładne nowki i nie chciałbym po sezonie znów kupować nowych. Nie zamierzam też mocno go skręcac jakieś 35-40 zobaczymy. Myślałem o sprężynach ale ze amorki tez mam do wymiany to chce od razu gwint kupić bo cenowo wyjdzie podobnie a zawsze jest możliwość jakiejś regulacji
szpakuziom Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Siema, mam pytanie Brać MTS gwint nowy, czy koni str używane roczne ? Ceny te same, jak uważacie 1
Mario82A4 Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 W dniu 19.11.2019 o 20:33, buczek136 napisał: Hej panowie na wiosnę chce wrzucić gwint ap do mojej b6 mam 17 cali koła 225/45 ale mniejsza o to pytanie do posiadaczy gwintów czy naprawdę jest taki problem z tym zdzieraniem opon z przodu? Mam ładne nowki i nie chciałbym po sezonie znów kupować nowych. Nie zamierzam też mocno go skręcac jakieś 35-40 zobaczymy. Myślałem o sprężynach ale ze amorki tez mam do wymiany to chce od razu gwint kupić bo cenowo wyjdzie podobnie a zawsze jest możliwość jakiejś regulacji Co prawda ja mam b5 ale u mnie opony 225/40/18 wystarczają na 3 sezony przy przelotach ok 20000 rocznie i faktycznie opony zjada od środka , na seryjnym 1be tego nie było
Mario82A4 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) 3 godziny temu, buczek136 napisał: W dniu 19.11.2019 o 20:33, buczek136 napisał: Muszę zmierzyć ale ok 30 40 mniej niż 1be Edytowane 27 Listopada 2019 przez Mario82A4 Błąd
Damianq Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Czytam i czytam i nic już nie wiem. W sumie byłem zdecydowany na MTS’a ale czytałem grupy na fb i tam samozachwyty nad FK. Co byście wzięli?
BartoszSoldier Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Odkopię temat troche z innej strony. Wkładał ktoś podkładki pod gwint ap z tyłu? Bądź ktoś się orientuję czy będzie pasować ta że zdjęcia? Regulacja się skończyła a chciałbym dupe troche podnieść.
Gelooo Opublikowano 23 Marca 2022 Opublikowano 23 Marca 2022 (edytowane) Prosze o podsumowanie szybkie gwint z Q do Q bez problemu ... Q do oski tez ok natomiast odwrotnie z oski do Q juz nie podejdzie (wyjątkowo jezeli pomierzyc sprezyny TYŁ). Avant i sedan to samo kwestia klas wagowych i moje pytanie z jakich jeszcze modeli b5 i a6 c5 podejdzie przod ? U mnie akurat tyl siedzi fajnie kwestia posadzenia jeszcze przodu gdzies w tym watku bylo ze przod pasuje problemy sa z tylem wiec mi tylko przod potrzebny i idzie cos dostac z uzywek Edytowane 23 Marca 2022 przez Gelooo
dekiel 13 Opublikowano 23 Marca 2022 Opublikowano 23 Marca 2022 Chcesz kupić używkę gwint na sam przód ?
Gelooo Opublikowano 24 Marca 2022 Opublikowano 24 Marca 2022 Sa i takie opcje widze tez ze sa takie gdzie z calego zestawu to przod wyglada lepiej niz tyl itp itd jest to opcja ale jak trafie calosc to kupie calosc a czy zaloze okaze sie .... Kwestia co i jak pasuje z podzialem na przod i tyl
rogi Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Kupiłem używkę AP i nie mogę złego słowa powiedzieć, komfort lepszy jak na ori 1bv
kubicv10 Opublikowano 9 Października 2022 Opublikowano 9 Października 2022 Pany, polecicie na te czasy jakiś gwint do 1,5k nowy lub używany?? Za dużego wyboru nie ma. Co powiecie o firmie JOM- nowy gwint okolice 1,3k? Czy dac spokój? Teraz mam 18stki 225/40 zawieche 1ba. Stoi strasznie. Nie liczę na cuda. Teraz auto przy mocnym hamowaniu potrafi zanurkować i lubi bujnąć jak się wpadnie w zakręt... To Samo jak mocniej zawieje na a4 Zawiecha sprawna, praktycznie wahacze wszystkie zmienione + drążki. Ktoś coś?
afroo. Opublikowano 10 Października 2022 Opublikowano 10 Października 2022 7 godzin temu, kubicv10 napisał: Pany, polecicie na te czasy jakiś gwint do 1,5k nowy Nie ma. A nawet jeśli coś jest to sobie odpuść bo jakościowo to będzie dramat. Jeśli nie chcesz wydawać na nowy 2,5-3kpln to poszukaj używanego ale dobrej sprawdzonej marki. Są grupy na fb gdzie można coś ciekawego znaleźć.
kubicv10 Opublikowano 10 Października 2022 Opublikowano 10 Października 2022 3 godziny temu, afroo. napisał: Nie ma. A nawet jeśli coś jest to sobie odpuść bo jakościowo to będzie dramat. Jeśli nie chcesz wydawać na nowy 2,5-3kpln to poszukaj używanego ale dobrej sprawdzonej marki. Są grupy na fb gdzie można coś ciekawego znaleźć. Po zimie będę coś szukał, czytałem o tym jom'ie na forach to nie wygalda źle. Ludzie jeżdżą chwalą. Jedynie, że miękki ale się nie znam dlatego pytam. Oczywiście bez porównania do zestawów za 3 czy 5k
szpakuziom Opublikowano 10 Września 2023 Opublikowano 10 Września 2023 (edytowane) Siema, przymierzam się do kupna zawieszenia gwintowanego AP, są opinie z AP, ale z 2016 roku. Czy ktoś ma tą zawieszkę, jakie wrażenia z jazdy po dziurach? Jak z wytrzymałością? Zależy mi, aby było komfortowo, a zarazem obniżyć nieco auto i wyrównać tył z przodem. Edytowane 10 Września 2023 przez szpakuziom
dekiel 13 Opublikowano 11 Września 2023 Opublikowano 11 Września 2023 Jeżdziłem swego czasu na AP w bmw e46 330d i dobrze wspominam , nieco twardsze niż Mpakiet . Miałem 19ki i twardo nie było. regulacja też bez zarzutu. Teraz w a4 b6 mam Eibach pro street S jest sztywno ale bez przesady. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się