Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie ? Opinie


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Co do kolein to wina szerokości opony , Ja mam 225/40/18 i w koleinach jest masakra , jedyny minus takich kół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakich modelów aut pasuję do nas gwint?

Idealnie tylko od B6. przód podejdzie też od b5 i c5 ale inna jest szerokośc widełek amora. Reszta pasuje. tyl nie wiem:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko dojrzec model, ale jesli to B16 takie jak mam, to bralbym w ciemno mimo, ze na zdjeciach wyglada na zmeczony.

mi sie udalo taka nowke wyrwac za 3k, a normalnie kosztuje od 7,5k w gore.

---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:27 ----------

Tez mam hicona gt tylko z zoltymi springami. Czeka na zalozenie. Ciekawy jestem wrazenia jaki mi zaserwuje :)

Ty masz żółte = nowszy model (zielone to starszy). Wrażenia będą bardzo dobre :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde za tą cenę to nawet ja bym łyknął :whistling: że ja ich wcześniej nie dostrzegłem:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i ja się wypowiem w tym temacie :decayed: Kupiłem używkę Vogtlanda w idealnym stanie i śmiga się bardzo dobrze - gdyby ktoś mnie wsadził do mojego auta z zamkniętymi oczami, to nie uwierzył bym że w aucie siedzi gwint i koło 19" :wink: Jest fajnie sztywno, ale nie za twardo :naughty:

Natomiast jeżeli chodzi o gwinty typu tatechnix, mimo że czytam tutaj dobre opinie na jego temat.. nigdy nie wsadzę tego dziadostwa do auta - miałem w BMW i wystarczy, nigdy więcej:whistling: Może to kwestia tego w jakim to samochodzie jeździ ale zraziłem się strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie z racji że kończy się u mnie gwint , mam aktualnie firmy KONI z regulacją twardości .

po dwóch latach użytkowania przednie amory już nie trzymają, samochód na nie równościach podskakuje z przodu jak piłka i do tego pierścienie regulacyjne są mocno zapieczone , rdza zżera gwint :thumbdown:

nie chcę inwestować w jakieś nie wiadomo co i myślę nad czymś tanim i chcę kupić FK AK Street

wiem , wiem zaraz polecą teksty typu że to lipa itp. ale nówki sztuki z dwuletnią gwarancją i do tego za nie całe 170F można spróbować . Do tego czytałem dużo pozytywnych opinii

co myślicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie z racji że kończy się u mnie gwint , mam aktualnie firmy KONI z regulacją twardości .

po dwóch latach użytkowania przednie amory już nie trzymają, samochód na nie równościach podskakuje z przodu jak piłka i do tego pierścienie regulacyjne są mocno zapieczone , rdza zżera gwint :thumbdown:

nie chcę inwestować w jakieś nie wiadomo co i myślę nad czymś tanim i chcę kupić FK AK Street

wiem , wiem zaraz polecą teksty typu że to lipa itp. ale nówki sztuki z dwuletnią gwarancją i do tego za nie całe 170F można spróbować . Do tego czytałem dużo pozytywnych opinii

co myślicie

Oddaj go do regeneracji i nie kombinuj. Masz za***isty gwint:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już sie pytałem ile za regenerację i napewno nie dam 300f :facepalm: bo za tą kasę to można wyrwać prawie nowy.

Nie wiem co obejmuje ta regeneracja ale tyle mi kszykneli jak im wysłałem zdjecia i opisałem problemy . Dodam że to cena tylko za przednie amory :facepalm:

---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ----------

Ten zestaw co mam w samochodzie kosztował jak był nowy ponad tyś F , oczywiście ja tyle za niego nie zapłaciłem ale jeszcze mnie nie pogieło żeby tyle płacić za regenerację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę inwestować w jakieś nie wiadomo co i myślę nad czymś tanim i chcę kupić FK AK Street

co myślicie

Sam jestem ciekaw jak wygląda jazda na gwincie FK AK Street.

U siebie mam tatechnixa, pozostałość po poprzednim właścicielu. W zakrętach bajka ale jak już się wjedzie na łaty asfaltu czy tory kolejowe to szał... Wrażenie porównywalne do zaspawanego zawieszenia:thumbdown: felga 18, opona 225/35 i w sumie to też swoje może robić.

Ostatnio widziałem zestaw mts technixa za 1700zł:shock3:

Tak poprawiła się ich jakość, że cena skoczyła do góry czy ten gwint tak schodzi z półek sklepowych, że sprzedawcy poczuli możliwość zarobku i podbili ceny?:thumbdown:

Gdyby nie mój ślub w lipcu to bym szarpał tego KW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie jeszcze męcze to moje koni , skręciłem na maks twardo i jeszcze daje radę aleczuć że to już ostatnie podrygi i przed wyjazdem do polandu chyba bede zmieniał na ten FK AK Street . Niby jeden z lepszych z tej nizszczej półki + dwa lata gwarancji , więc troche można polatać i potestować :wink:

A po za tym nie chce betonu jak to jest w tych drogich gwintach , niby jest regulacja teardości ale i tak czuć beton .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie

w swoich B6 macie regulacje gwintu z tyłu na sprężynie u góry czy na dole pod sprężyną na wachaczu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolorystycznie podchodzi pod KW, ale nie jestem pewny :wink:

---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ----------

Jezeli chodzi o śrubę regulacyjną :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...