Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie ? Opinie


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Jak na razie jeszcze męcze to moje koni , skręciłem na maks twardo i jeszcze daje radę aleczuć że to już ostatnie podrygi i przed wyjazdem do polandu chyba bede zmieniał na ten FK AK Street . Niby jeden z lepszych z tej nizszczej półki + dwa lata gwarancji , więc troche można polatać i potestować :wink:

A po za tym nie chce betonu jak to jest w tych drogich gwintach , niby jest regulacja teardości ale i tak czuć beton .

Gwarancja gwarancją ale spodziewaj się, że wyleje tył. Miałem w B5 - wytrzymał równe dwa lata.

Powiedziałem - jak ma mi się gwint po dwóch latach wylewać to kupuje najtańszy.

I o dziwo jeździ się bardzo dobrze. W B5 była taczka a tu na gwincie jest komfortowo. Ale to pewnie kwestia zawieszenia w B6.

Szkoda tylko, że ten te-szajs potrafi dobić. Jest mniej przewidywalny niż FK AK Street. Może to się zmieni gdy dam twardsze odboje,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy na podstawie tych numerów ze sprężyny i gwintu może mi ktoś napisać jakiej to firmy zestaw

http://s23.postimg.org/td1vy7ad3/spr_yny1.jpg

http://s2.postimg.org/5bid4bxp1/gwint.jpg

http://s12.postimg.org/6nvu0v5ih/spr_yny.jpg

Na 90% KW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KW ma bardziej wyblakły ten kolor nakrętek , ten jest ostry i świecący

Też tak wlasnie podejrzewalem. Nakretki i amory to kw ale tylne springi albo malowane albo jakąś inna firma

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KW ma bardziej wyblakły ten kolor nakrętek , ten jest ostry i świecący

Dokładnie jak wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kw ma pod swoja opieka firme(niestety nie pamietam jak sie nazywa,bo wyleciało mi z glowy) która robi identyczne gwinty jak KW lecz nazywa sie inaczej.

Juz mi sie przypomniało About Us ST Suspensions

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzi mnie ktoś w przekonaniu że gwint zdjęty z ośki będzie pasować do Quattro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzi mnie ktoś w przekonaniu że gwint zdjęty z ośki będzie pasować do Quattro?

pasuje ale nie kazdy :kwasny:

wszystko się rozchodzi o szerokość tylnych springów renomowane marki mają wąskie progresywne springi i pasuje pod Q :decayed: śmietniki z allegro typu TA technix mts czy inny raczej ma standardową szerokość i nie pasi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzi mnie ktoś w przekonaniu że gwint zdjęty z ośki będzie pasować do Quattro?

pasuje ale nie kazdy :kwasny:

wszystko się rozchodzi o szerokość tylnych springów renomowane marki mają wąskie progresywne springi i pasuje pod Q :decayed: śmietniki z allegro typu TA technix mts czy inny raczej ma standardową szerokość i nie pasi

A na wszystkich aukcjach tych "niskobudżetowców" jest info o tym, że pasuje do Q :grin: Mam pod ręką takiego niskobudżetowca, że nawet nie znam firmy tego gwintu, a po co ma się marnować, jak można założyć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz srednicy tylnej sprezyny.W najszerszym miejscu.

gdzies na forum jets info od ilu mm pasuje do Q.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja smigam na ABT - spoko jest, ale po złej drodze nie poszaleje trzeba uważać twardo jest i wszyscy mnie biorą za to trzyma się drogi jak magnes neodymowy :)

Xperia Z2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin to jest kit a nie gwint . Cena smiedzna jak na NOWE sportowe zawieszenie z wysokiej półki

Zemis kocham takich odiotow którzy piszą że sprzedają bo ,,auto było za nisko'' To jak było za nisko to trzeba było sobie je podnieść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co się ma nie dać, o ile wszystko jest z nim ok, to pośmigasz.

Co do komfortu, to próżno szukać w takim przedziale cenowym. Ja mam od ponad roku TA i jest ok, oczywiście jak na te pieniądze :wink:

Jedyny minus, to lipa z regulacją na tyle. Ale to chyba bardziej wina konstrukcji wahaczy, niż samego gwintu. uważam, że sruba regulacyjna, powinna być z 3cm dłuższa, wtedy lepiej by się kręciło. Choć niektórzy dają regulację u góry i wtedy jest wygodniej, ale ja nie wiem jak powinno być. W Borze miałem pod sprężyną i było super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. w A3 do obniżenia -16mm były już "twardsze" amortyzatory, więc do B6 trzeba szukać amortyzatorów od wersji z fabrycznym obniżeniem np. 1BE czy s-line.

Edytowane przez Armi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...