slo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 powiem Ci że zaczynają mnie powoli wkurzać te heble.. po hamowaniu powiedzmy z 180 do 100 już nie ma czym hamować ;/ Szukaj zacisków pod 320/288 a ja już Ci tarczki i klocki ogarnę Coś będziesz z zawiechą robił?? Gwint? myślę że 320 bez sensu dawać skoro jest 312.. ale 345 już tak Zawiecha póki co zostaje bo auto jest do jazdy codziennej. jozek, colli jest w porządku - bardzo twardy i dość trwały. Na zimę go polecają. Ogólnie jestem zadowolony ale d*py nie urywa że tak powiem. Teraz możę spróbuję poorboy's world nattys red. Widziałem co to potrafi u Varia. No i zapach gumy balonowej
jozek726 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 no ja ogólnie chce zaaplikować zymol carbon zapytałem o tego tak z ciekawości
slo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 tylko 200zł kosztuje ;/ ciekawe czy jest dobry
jozek726 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 no ja mogę mieć carbona ciut taniej bo koło 150zł jak zaaplikuje go to zobaczymy
niestandardowy Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Ty sie zastanow czy nie chcesz 320 bo niebawem bede mial komplet na sprzedaz tylko od DEV-a z malowania przyleci
slo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 Ty sie zastanow czy nie chcesz 320 bo niebawem bede mial komplet na sprzedaz tylko od DEV-a z malowania przyleci pakujesz 345 ?
niestandardowy Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 nie, 320/280 ---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- czy tam 288
slo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 nie rozumiem. pakujesz 320 i będziesz miał 320 na sprzedaż? why?
Maxcudo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Slo, a 72l to netto czy brutto? Rurka 8mm czy standart 6 mm?
slo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 Slo, a 72l to netto czy brutto? Rurka 8mm czy standart 6 mm? 72 brutto netto wychodzi z 55L Jeśli chodzi o 8 czy 6mm to miałem dylemat.. póki co wrąbałem 6mm. Jeśli będę zmieniać moc to będzie wiązało się to ze zmianą skrzyni i napędu. Wtedy nastąpi zmiana rurek. Roboty dużo nie ma w sumie.
Maxcudo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 To zbiornik jak u mnie z tym ze ja mam trochę podgiety pływak i wchodzi kolo 64l Jak na 6 mm nie masz żadnych strat to faktycznie brak sensu żeby pakować 8mm, przerost formy nad treścią Ja mam 8mm z wiadomych powodów, ale słyszałem ze i tak na 6 mm tez ponoć daje rade. Gdzie montowales?
slo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 To zbiornik jak u mnie z tym ze ja mam trochę podgiety pływak i wchodzi kolo 64l Jak na 6 mm nie masz żadnych strat to faktycznie brak sensu żeby pakować 8mm, przerost formy nad treścią Ja mam 8mm z wiadomych powodów, ale słyszałem ze i tak na 6 mm tez ponoć daje rade. Gdzie montowales? 8mm jest już po 250+ koni. 6mm spokojnie 200KM ogarnia. Montowałem w PITEC w Poznaniu. Podobno najlepsi w wlkp. To się okaże
andr3i Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 powiem Ci że zaczynają mnie powoli wkurzać te heble.. po hamowaniu powiedzmy z 180 do 100 już nie ma czym hamować ;/ Szukaj zacisków pod 320/288 a ja już Ci tarczki i klocki ogarnę Coś będziesz z zawiechą robił?? Gwint? myślę że 320 bez sensu dawać skoro jest 312.. ale 345 już tak Zawiecha póki co zostaje bo auto jest do jazdy codziennej. jozek, colli jest w porządku - bardzo twardy i dość trwały. Na zimę go polecają. Ogólnie jestem zadowolony ale d*py nie urywa że tak powiem. Teraz możę spróbuję poorboy's world nattys red. Widziałem co to potrafi u Varia. No i zapach gumy balonowej Miedzy 312 a 320 jest przepasc inny zacisk juz i hamowanie o niebo lepsze ja przesiadam sie z 312 na 345 w sierpniu
niestandardowy Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 nie rozumiem. pakujesz 320 i będziesz miał 320 na sprzedaż? why? mam dwa komplety...
Carire Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-)
MARCIN607 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-) Najlepiej w,powpielniczce. Ja mialem w tym schowku pod kierownicą ale za cholerę nigdy nie wiedziałem jak,z,lpg stoję. Lpg jest zajebistą alternatywą dla Pb. W,sumie to mnie nadal dziwi,że ludzie upierają się że,lpg do Turbo jest fee itp toż,to w 1.8t sprawuje się świetnie.
slo Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-) w popielniczce.
andr3i Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-) Najlepiej w,powpielniczce. Ja mialem w tym schowku pod kierownicą ale za cholerę nigdy nie wiedziałem jak,z,lpg stoję. Lpg jest zajebistą alternatywą dla Pb. W,sumie to mnie nadal dziwi,że ludzie upierają się że,lpg do Turbo jest fee itp toż,to w 1.8t sprawuje się świetnie. druga opcja mozna zrobic kontrolke obok wlacznika pdc jesli ktos nie ma szufladki na karty to jeden slot mozna wykorzystac, ktos tak ma na forum w b6 juz zrobione i to najlepsza opcja chyba a co do gazu w turbo to kwestia indywidualna
slo Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 a co do gazu w turbo to kwestia indywidualna a są jakieś minusy ?
andr3i Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 np brak miejsca na kolo zapasowe jesli jezdzi sie tylko po miescie to mozna sie obyc ale dla tych ktoryc robie dlugie trasy i maja pelno gratow to odpada mnie jakos do gazu nie ciagnie a pali jak smok wiec dlatego napisalem kwestia indywidualna i finansowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się