slo Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 Aa myślałem że mówisz o jakimś negatywnym wpływie lpg na silnik. Koła zapasowego i tak nie miałem - jest zestaw naprawczy chociaż w razie awarii pewnie i tak nie zadziała poprawnie
tomekhxc Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-) Najlepiej w,powpielniczce. Ja mialem w tym schowku pod kierownicą ale za cholerę nigdy nie wiedziałem jak,z,lpg stoję. Lpg jest zajebistą alternatywą dla Pb. W,sumie to mnie nadal dziwi,że ludzie upierają się że,lpg do Turbo jest fee itp toż,to w 1.8t sprawuje się świetnie. druga opcja mozna zrobic kontrolke obok wlacznika pdc jesli ktos nie ma szufladki na karty to jeden slot mozna wykorzystac, ktos tak ma na forum w b6 juz zrobione i to najlepsza opcja chyba a co do gazu w turbo to kwestia indywidualna to tak jak ja mam i elegancko to wyglada , wkomponowany jak ori
Carire Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 a całość ile Cię wyszła? możesz podrzucić zdjęcie jak wygląda ta cała kontrolka? masz do ilu wtryski? do 200 km i reduktor czy coś mocniejszego?
slo Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 kontrolka wygląda tak: (fotka z neta) Całość to 3200zł Ja dopłaciłem za reduktor KME GOLD i większą butle. Cena nie najnizsza, bo można to ogarnąć za 2500-2700 ale wolałem postawić na profesjonalny montaż i dobrą obsługę
darek995 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Części to raz a montaż jak się należy to dwa. Bo co z tego że Pan Zdzisiek weźmie 400zł mniej jak rzeźba wyjdzie lepsza niż freski michała anioła
slo Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Dzisiaj w koncu znalazlem czas na glinke. potem smalec dodo juice purple haze Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
andr3i Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 musze kiedys tej glinki sprobowac na swoim niebieskiem
Fr0styyy. Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Glinka bez odsmalania i deironizacji imo nie ma sensu większego
slo Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 oczywiscie. Tar and glue removerem bylo oczyszczone juz wczesniej Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Flyer Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 no ja mogę mieć carbona ciut taniej bo koło 150zł jak zaaplikuje go to zobaczymy w razie co, to ja tez chetny
Banan Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Od Bart-S się dowiedziałem że żeś zagazował bo śmiał że wszyscy teraz Multitroniki na LPG przerabiają , ja we wtorek odbierałem z montażu
jozek726 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 no ja mogę mieć carbona ciut taniej bo koło 150zł jak zaaplikuje go to zobaczymy w razie co, to ja tez chetny ok to jak będę coś wiedział dam PW
slo Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Od Bart-S się dowiedziałem że żeś zagazował bo śmiał że wszyscy teraz Multitroniki na LPG przerabiają , ja we wtorek odbierałem z montażu dostanie wpier*!% przy najbliższej okazji gdzie gazowałeś ?
Banan Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 No może nie śmiał się tylko rzucił info Gaz zakładałem w okolicach Kalisza - Dar-Gaz
jozek726 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 slo co do glinki, to myjesz dokładnie auto żeby tam żadnego piachu nie było itd ale potem jedziesz wodą i glinka ? czy masz jakiś środek do tego ?
Bieniek Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Prezd glinka auto trzeba dokladnie umyc!!!! Jakos poslizg moze byc QD,ale woda z szamponem sprawdza sie bardzo dobrze.
slo Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 Tak jak mówi Bieniek. Do psikacza wlewasz wode z kroplą szamponu i jazda. Tylko trzeba uważać zeby glinka nie spadla na ziemie bo potem jest nie do użytku wiadomo Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
JawoR36 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 kontrolka wygląda tak: (fotka z neta) Całość to 3200zł Ja dopłaciłem za reduktor KME GOLD i większą butle. Cena nie najnizsza, bo można to ogarnąć za 2500-2700 ale wolałem postawić na profesjonalny montaż i dobrą obsługę http://www.forum.alfaholicy.org/attachments/lpg_zone/136100-stag_300_nagle_przestal_sie_wlaczac-p1030298.jpg Zrobili Ci wtryski na kolektorze czy pod kolektorem? Do ilu KM masz osprzęt?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się