darkb Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Koledzy może trochę głupie pytanie ale chciałbym wiedzieć : jaki jest efekt odczucia w prowadzeniu stukaniu zawieszenia przodu i tyłu kiedy mamy w aucie pozrywane gumki w łącznikach stablizatorów na przodzie oraz zerwane gumy tylnej belki .
wilku323 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Efekt jest taki jak byś jeździł furmanką a bynajmniej dźwięki są zbliżone
tomaszstn Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Jak masz wywalone tuleje metalowo-gumowe w tylnej belce to auto bardzo źle się prowadzi, szczególnie na śliskiej nawierzchni, również w koleinach, efekt pływania
karol24 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Dokładnie, tył lata jak chce. Szczególnie denerwujące jest to przy wyprzedzaniu bo jest takie bujnięcie tyłem. Też u siebie zmieniałem tuleje belki, teraz kolej na łączniki stabilizatora i drążki kierownicze
freezblock Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 W moim przypadku przy zużytych tulejach na tylnej belce nie można idealnie ustawić zbieżności. Po wymianie przedniego zawieszenia z drążkami robiłem zbieżność w polmozbycie na dośc starym sprzęcie gdzie po ustawieniu zbieżności przy skręcaniu drążków zbieżność sie przestawiała i nikt nie wiedział dlaczego, dopiero po kilku próbach pojechałem do gościa gdzie ma naprawdę sprzęt z górnej półki i on powiedział, że dopóki tuleje na tylnej belce nie będa zrobione to idealnie nie będzie zbieżności.
Banan Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 W moim przypadku przy zużytych tulejach na tylnej belce nie można idealnie ustawić zbieżności. Po wymianie przedniego zawieszenia z drążkami robiłem zbieżność w polmozbycie na dośc starym sprzęcie gdzie po ustawieniu zbieżności przy skręcaniu drążków zbieżność sie przestawiała i nikt nie wiedział dlaczego, dopiero po kilku próbach pojechałem do gościa gdzie ma naprawdę sprzęt z górnej półki i on powiedział, że dopóki tuleje na tylnej belce nie będa zrobione to idealnie nie będzie zbieżności. Do tego nie trzeba sprzętu z wyższej półki tylko kumatego mechanika - jak zostawiłem auto na zbieżność to powiedzieli mi że zanim nie wymienię tulei tylnej belki to nie ma sensu ustawiać bo będą cuda
freezblock Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Napewno jak mechanik kumaty to wyłapie takie rzeczy ale sprzęt też robi robote
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się