Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolektor ssący z AWX w AJM - plug&play?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam pytanie odnośnie kolektora ssący z AWX w AJM. Wymiarowo są prawie takie same, i o to prawie mi tutaj chodzi...

Czy uda się wymienić sam kolektor i reszta będzie pasować, czy też może muszę wymienić EGR i rurkę między nim, a blokiem silnika?

Opublikowano

A co chcesz spawać??

---------- Post dopisany at 07:51 ---------- Poprzedni post napisany at 07:50 ----------

Byś PW odczytał bo wczoraj napisałem do Ciebie

Opublikowano

Hej, nic nie chce spawać... na zdjęciach kolektor wygląda ciut krótszy w miejscu mocowania zaworu EGR, wygląda to tak jakbym musiał przekładkę jakaś tam dodać... Nie wiem czy to złudzenie, przez różne kąty pod którymi są wykonywane zdjęcia, czy rzeczywiście jest tutaj jakaś różnica.

Odpisałem na PW

---------- Post dopisany at 08:01 ---------- Poprzedni post napisany at 08:00 ----------

aaa... druga sprawa to rurki od odmy, mają różne numery katalogowe, a nie mam dwóch w ręku żeby porównać i nie wiem czy muszę kupić tą od AWX, czy moja od AJM będzie pasować do kolektora ssącego AWX

Opublikowano

weź kolektor z AWX i wywal egr, tzn wstaw za niego przejściówkę np. taką:

ZAŚLEPKA ZAMIENNIK EGR ZESTAW 1.9 TDI + GRATIS !!! (4001035305) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

tam masz cały komplet, również zaślepkę do kolektora wydechowego.

Sam to montowałem w AFN i polecam.

Opublikowano

Panie ale tym niwelujesz klape gaszaca w ajm i spada wtedy kultura gaszenia motoruu..

Opublikowano

Ale silnik lepiej oddycha i nie zawala się syfem ze spalin. Ja u siebie w AFN nie zauważyłem różnicy.

Opublikowano
Ale silnik lepiej oddycha i nie zawala się syfem ze spalin. Ja u siebie w AFN nie zauważyłem różnicy.
Bo w AFN-ie nie ma klapy gaszącej , a co do samej redukcji to obcinałeś ją czy pasowała ??
Opublikowano

Wszystko pasowało bez problemu, tylko lepszą opaskę zaciskową założyłem ;)

Opublikowano

Jeszcze jest inny patent na kolektor awx kto ma dojscie do spawania amelinium to sie robi fajnego myka.... Tak jak kolega wyzej napisal a AFN nie wystepuje klapa gaszaca wiec nie zauwazyles roznicy bo i tak jego telepie przy gaszeniu.... Na soft z turbina awx spokojnie wystarcza seryjny dolot awx wiec nie ma sensu pchac tej rury i psuc sobie komfort gaszenia auta

Opublikowano

Ewentualnie szukasz po taniosci kompletnego dolotu AWX kolektor-egr i rura plastikowa, jest P&P, pare aut sie tak zrobiło z tym silnikiem na forum...

w watku o swapie AWXa do B5 jest opis jak przerobić EGR by została klapa gasząca:whistling:

Opublikowano

ok. odkopię trochę temat... dokształciłem się ciut, ale nie na tyle, żeby wiedzieć czy założę EGR z AJM na kolektor z AWX... wiem, że jest zasadnicza różnica w średnicach, ale pytanie czy otwory na śruby są w tych samych miejscach?

Opublikowano

wydaje mi sie że są inne

2e07ab1344626f46gen.jpg

Opublikowano
ok. odkopię trochę temat... dokształciłem się ciut, ale nie na tyle, żeby wiedzieć czy założę EGR z AJM na kolektor z AWX... wiem, że jest zasadnicza różnica w średnicach, ale pytanie czy otwory na śruby są w tych samych miejscach?

nie zalożysz ....

Opublikowano

czyli trzeba poszukać EGR z AWX/AVF, a razem z EGR zapewne rurę/kanał między blokiem silnika, a ścianą grodziową...

Opublikowano

Musisz caly dolot przeszczepic od awxa

Opublikowano

No to przy okazji FMIC się zrobi. Dzięki za wyjaśnienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...