waldiosa Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Auto stało tydzień z obudową filtra/przepływką w bagażniku. Chyba nic jej się nie mogło stać!? Pompa przy ostatnich logach też była dobra. Gregor czy te parametry można skorygować softem?
Łukasz13 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Raczej nie skoryguje tego jak n75 otwarty na 95% a cisnienie się juz nie podnosi, co robiłeś że turbo lepiej ładuje niz wczesniej?
waldiosa Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Hmmm jakoś tak samo zaczęło dmuchać open source screen capture[/img] free image hosting[/img] http://s29.postimg.org/sskd8pkg7/20140312_210455.jpg' alt='20140312_210455.jpg'> image[/img]
tkuczera Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Od kogo masz to k04 i ile za nie dałeś?
waldiosa Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Turbinka to hybryda na K04-019, którą miałem wcześniej. Została zregenerowana i poddana modyfikacji ---------- Post dopisany at 09:23 ---------- Poprzedni post napisany at 09:21 ---------- A DP od takiego jednego chiptunera z podkarpacia ;D
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 No ale jakoś te zabiegi wymiernych efektów za bardzo nie dały, nadal turbina nie osiąga tego co chce program.
waldiosa Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Łukasz13 w stopce masz "Pomoc, logi, softy...", a jakoś nic wnoszącego do tematu nie napisałeś. Przecież nawet laik wie, że potencjał tej turbiny jest dużo większy. Można się domyśleć, że jak turbina co dopiero przyszła, to gruszka jest wysterowana fabrycznie. Druga sprawa, mój błąd, logi zrobiłem zaraz po skasowaniu błędów czyli nie było korekt. Następnie prawdopodobnie z przepływką coś nie tak bo już mam piątą lub pompa paliwa niedomaga. Po wszystkim będzie jeszcze korekta softu bo w aucie się dużo zmieniło. Ps. Auto już kilka razy zerwało mi przyczepność (quattro, 225/40R18), a to o czymś świadczy.
wodi87 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 masz 1bar przy 5760 obr. i tylko 175g/s brakuje ci jescze tak kolo 15g/s albo i wiecej przeplywka pewnie jest sprawna moim zdaniem jedz na korekte przed korekta mialem podobnie ja mam przy tych obrotach 1,1b i max 195,5 przy odcienie spada do 193
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 To znaczy co gruszka jest fabrycznie ustawiona tak ze klapka jest uchylona ? Bo nie kumam i przy wysterowaniu na maksa n75 to turbo nie moze utrzymac bara doladowania? No to faktycznie sie nie znam, przy czasach rzedu 14-16 ms brakuje paliwa? Hmm ciekawe Wysłane za pomoca sputnika. ---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ---------- Aha i logi robi sie po zebraniu korekt tego tez nie wiedzialem :-) Wysłane za pomoca sputnika.
Galetto Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Łukasz13 w stopce masz "Pomoc, logi, softy...", a jakoś nic wnoszącego do tematu nie napisałeś. Przecież nawet laik wie, że potencjał tej turbiny jest dużo większy. Nie no taki "guru" robił Ci soft, a Ty na forum pomocy szukasz??? Jeździsz na ubogo zaraz głowica powie dość, a podniecasz się DP czy K04. Bajka... Co z tego turbo jak tyle to zwykłe K03 dmuchnie. Albo zróbcie to jak należy, albo się tu nie ośmieszajcie. Druga sprawa, mój błąd, logi zrobiłem zaraz po skasowaniu błędów czyli nie było korekt. Tak sobie mów. Patrząc na korektę krótkoterminową to gdybyś przed logami nie skasował adaptacji to dopiero by cyrki wyszły. Albo Ci Twój "guru" mydli teraz oczy, albo sam pewnych rzeczy nie rozumiesz... Następnie prawdopodobnie z przepływką coś nie tak bo już mam piątą lub pompa paliwa niedomaga. Tak tak jeszcze wymieniaj kolejne 5szt. W większości przypadków problemów z przepływomierzem wystarcza jedna wymiana i zakup oryginału w ASO. To, że wymieniałeś już tyle razy też świadczy o pewnej niekompetencji, biorąc pod uwagę, że to auto nie jest jakimś potworem. Ps. Auto już kilka razy zerwało mi przyczepność (quattro, 225/40R18), a to o czymś świadczy. Tylko pogratulować jak dla Ciebie wyznacznikiem jest zerwanie przyczepności, a nie ta ...ujnia w logach...
Łukasz13 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Łukasz13 w stopce masz "Pomoc, logi, softy...", a jakoś nic wnoszącego do tematu nie napisałeś. Przecież nawet laik wie, że potencjał tej turbiny jest dużo większy. Nie no taki "guru" robił Ci soft, a Ty na forum pomocy szukasz??? Jeździsz na ubogo zaraz głowica powie dość, a podniecasz się DP czy K04. Bajka... Co z tego turbo jak tyle to zwykłe K03 dmuchnie. Albo zróbcie to jak należy, albo się tu nie ośmieszajcie. Nie wiem czy piszesz o mnie ze sie osmieszam? ja tylko staralem sie pomoc, ale widac autor posta jest zle nasawiony do wszystkich osob z poza grona ktore wczesniej wymienił, i w zasadzie nie wiem po co te logi wstawia jak i tak wie lepiej, proponuje kupic 6 przepływke napewno pomoże. Wysłane za pomoca sputnika.
Galetto Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Nie wiem czy piszesz o mnie ze sie osmieszam? ja tylko staralem sie pomoc, ale widac autor posta jest zle nasawiony do wszystkich osob z poza grona ktore wczesniej wymienił, i w zasadzie nie wiem po co te logi wstawia jak i tak wie lepiej, proponuje kupic 6 przepływke napewno pomoże. A masz coś wspólnego z tym softem?? Jak dla mnie to właściciel ośmiesza siebie i osobę, która to robiła. Jak się coś robi to należy to zrobić tak, żeby to miało ręce i nogi. Podobno było dobrze??? To gdzie są te logi jak było dobrze, gdzie jest wykres z hamowni?? Jak można kogoś chwalić, podniecać się jego wiedzą i ciągnąć taki temat. Podjął się ktoś programu to niech doprowadzi to auto do ładu, a nie właściciel szuka pomocy na forum publicznym. Gość, który zgarnął za to kasę zamiast wziąć auto i zrobić porządek stawia tezę zgadując. Trzeba mieć trochę honoru i wstydu. Autor tematu udaje mądrego, soft robił mu człowiek podobno znający się na rzeczy, a na forum piszę z prośbą o analizę logów. Podnieta hybrydą i zwracanie uwagi innym, a logów nie umiemy odczytać?? Przecież to podstawa... Temat się ciągnie ponad miesiąc, a poprawy nie widać żadnej.. Czyżby kompetencji zabrakło?? Albo się coś umie i potrafi do końca, albo się czegoś nie podejmuje takie jest moje zdanie...
Łukasz13 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Nie nie mam, w pełni się z Tobą zgadzam nie ma co dalej ciągnąc tematu.
wodi87 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Kolega Galetto dobrze pisze zgadzam sie z nim w 100% polecam napisanie softu od poczatku na sprawnej przeplywce no i po korekcie lambdy widac ze jest mega ubogo tuner jak robil mi program i jak stara przeplywka mi zaniżała o raptem 3/4 g/s nie chciał robić tego dalej puki nie będzie nowych świec nowej przeplywki dopiero po wymianie podjął sie końcowego efetu
waldiosa Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 Wszystkie przepływomierze to oryginały BOSCHa sprowadzane z ASO. Wymieniane w ramach gwarancji. Ten ostatni ma 3 tygodnie. I co teraz napiszecie?
Łukasz13 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Przepływka wskazuje raczej dobrze, problemem może być lewe powietrze dostające się do układu, ale piszesz że wszystko szczelne, może wtryski źle przeskalowane w sofcie?
tarq Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 nie chce nic mowiac zapeszac, nie jestem tez specem czy diagnosta ale powiem jedno, 2 tyg walczyłem z 1.8T po przerywało... wymieniłem wszystko co możliwe, jednym z pierwszych postów był post gregor10 o uwalonym sofcie, no i dziwna sprawa nic nie pomogło, wgranie serii pomogło, bynajmniej na ta chwilę wiadomo że na serii jedzie płynnie a na sofcie na którym wczesniej śmigała nie jedzie, dlaczego nie wiem moze czary mary ale jedno jest pewne, kolega gregor10 ma do tego nosa, życze owocnego rozwiazania problemu pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się