Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Muł i turbina w trybie awaryjnym


siwusek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z turbina w afn, ponad rok temu turbina byla w regeneracji i bylo wszystko w porzadku ale od pewnego czasu auto stracilo na mocy. Postanowalem sprawdzic jak pracuje sztanga

turbiny i jest cos nie tak, zobaczcie na filmiku. Gdy dochodzi do dolu czuc opor taki jakby guma o gume tarla i nagle przeskakuje a wyzej sztanga chodzi dobrze

Edytowane przez 21cannabis21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztange możesz ręką poruszać góra-dół?

W gruszce jest sprężyna i to ona odbija sztangę żeby schodziła na dół, a jak ręką idzie ruszać sztange to grucha do wymiany.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak odebralem turbine z regeneracji to mozna bylo ruszac sztange reka i nie chodzila tak przy dole jak na filmiku i bylo wszystko w porzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz mam tak ze jak wyprzedzam jakies auto to do jakiegos momentu ciagnie i sie zwiesi wiecej nie wyda a nieraz za chwile znow ciagnie dalej albo nieraz pomaga tez zgaszenie auta i zapalenie ponownie w czasie jazdy


Wyskoczyly takie bledy co i gdzie ich szukac?

542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80

nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania

519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71

zwarcie do plusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

575 i 519 razem świadczą o bardzo wysokim przeładowaniu (powyżej progu pomiaru map sensora ) zrób logi 011 dynamicznie. Geometria stoi. I zmierz opór wtrysku sterującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zapewne jest pewna tolerancja, ale to musiałby napisać ktoś kto wie co jest na rzeczy.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od dłuższego czasu borykam się z problemem wyłączającej turbiny. Auto wchodzi w tryb awaryjny. Niedawno wymieniłem turbinę na regenerowaną i przez 2 miesiące wszystko było ok, ale od niedawna problem znowu się pojawia. Po podłączeniu laptopa wyskakuje błąd 00575. Zrobiłem logi dynamiczne w grupie 3 i 11 i mam wielką prośbę o fachową poradę co może być nie tak.
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_253966.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_253967.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_253965.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_253964.html

Robiłem je 2 razy ponieważ za pierwszym wchodził w tryb awaryjny przed 4 tyś obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka ok, turbo pozno wstaje mimo ze wysterowanie jest wysokie czyli problem ze sterowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo mi o podcisnienie, sprawdz czy podczas logowania 11bs sztanga dobija do ogranicznika. Ogolnie pasowalo by sprawdzic podcisnienie bo awaryjny to objaw a nie przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że może zadaje głupie pytania ale aż tak doświadczony w diagnostyce to nie jestem. Jak mam sprawdzić podczas logowania czy sztanga dobija do ogranicznika? Jak sprawdzić podciśnienie? Sugerujesz, że są jakieś nieszczelności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalasz blok 11 przerzucasz na BS i patrzysz czy sztanga chodzi. Tylko pytanie czy twój sterownik ogarnia Basic Setings. Mój z 96 nie obsługuje bs. A podciśnienie mierzysz vacuometrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze powiedzcie mi drodzy fachowcy jak się mierzy podciśnienie? Jak podłączyć wakuometr? Na jakich odcinkach dokonywać pomiarów i jakie powinny być wartości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz na wyjsciu z przewodu glownego pompy czyli trujniku, potem przed n75 i na koniec zamiast gruszki turba.

na wyjsciu powinno byc ok 0.8 -0.9 na gruszke ok 0.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo mi o podcisnienie, sprawdz czy podczas logowania 11bs sztanga dobija do ogranicznika. Ogolnie pasowalo by sprawdzic podcisnienie bo awaryjny to objaw a nie przyczyna.

Sprawdziłem podczas logowania w 11BS i sztanga dobija do ogranicznika. Jej zakres pracy to ok 2 cm i parametry, które pojawiają się na vag to przy włączonym ok 1020-1030 mbar a przy wyłączonym 996 mbar. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podcisnienie sprawdz.

Ok. Czekam na wakuometr zamówiony na allegro. Jak już będę miał wszystkie pomiary to się odezwę.

Witam ponownie. Wakuometr przyszedł, a poniżej załączam zdjęcia z pomiarów. Pierwsze zdjęcie do pomiar na wyjściu z pompy, na trójniku. Drugie zdjęcie to pomiar przed n75 i jeszcze przed biało-czarnym zaworkiem (jakby małe straty?). Trzecie zdjęcie jest z pomiaru na wejściu do n75. Czwarte zdjęcie to pomiar za n75 przed gruszką gdy nie był włączony tryb 11bs, no i piąte zdjęcie przy włączonym trybie 11bs. Proszę o informację co o tym sądzicie?

http://www.directupload.net/file/d/4297/d4n4rigu_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4297/k2lqq2r8_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4297/rc2maxno_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4297/5b6gv2ha_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4297/q58cnm75_jpg.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...