Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Muł i turbina w trybie awaryjnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podaj te wartosci bo mi w tel foty sie nie otwieraja.

Na wyjściu z pompy na trójniku tak mniej więcej 1,03 (ciężko mi odczytać bo wskazówka wychodzi poza 70 cm hg), przed n75 i przed czarno-białym zaworkiem - 0,99, bezpośrednio przed n 75 - ok 1,0 za n75 bez włączonego trybu 11 bs - 0,47, na włączonym trybie 11 bs - od 0,63 do 0,67 gdy trochę pobawiłem się przewodami

Opublikowano

Jest ok, ja jeszcze gasze auto i ruszam przewodami, jesli podcisnienie spada jest gdzies nieszczelnosc i trzeba ja wyeliminowac.

Opublikowano

Ok to jeszcze się pobawię, tylko na tą chwilę i tak muszę kupić n75 bo ułamałem dolny króciec zaworu. W związku z tym mam pytanie czy n75 sprzedawane na allegro to nie jakieś buble? Mój n75 ma nr 1H0 906 627 A, a te sprzedawane raz są z literką A, a raz nie. Nie wiem czy niektóre z nich to zawory n18 tylko sprzedawane jako n75. Czy jest wogóle jakaś różnica?

Opublikowano

Do swojego audi kupowalem identyczny jaki byl ori, u ludzi wsadzalem zamiennie z n18 i wszystkim innym co mi przywiezli, nikt nie wrocil z reklamacją.

Opublikowano

A co byś doradził jako fachowiec? Kupić na allegro pierburga za 150 zl z identycznym nr jak moj czy lepiej poszukać oryginalnej używki ?

Opublikowano

Już ci napisałem jak robie.

Opublikowano

Dążę do tego czy te n75 na allegro to w rzeczywistości oryginalne pierburgi czy to jakis bubel. W sklepach n75 pierburga sprzedaja po 400 zł. Skąd taka duża różnica ?

Opublikowano

Różnica we wtyczce

Opublikowano (edytowane)

Dawidoff, ja też miałem ułamany jeden z króćców n75, jak mi się zachciało wymieniać wężyki późną jesienią.

Może podam chałupniczy sposób ale u mnie ponad rok jeździ i nic się nie dzieje - koszt to ok. 15-20zł

Matujesz papierem ściernym ułamany króciec i jego miesce na zaworze, jak i również wokół niego.

Oczyszczasz wszystko i kropelką kleisz obie części (jest to sposób dla mega cierpliwych, bo taki klej bardzo, bardzo słabo rozpuszcza plastik ABS)

chyba że się ma klej do plastików ABS to jest z górki ;)

A jak już skleisz to dookoła wzmacniasz nakładając poxipol.

Zapewne ktoś skrytykuje i napisze że to już rzeźba, ale plan naprawy zaworka był wymyślony na poczekaniu, a do tego czymś musiałem dojechać do roboty xD

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano (edytowane)

Mam lepszy plan, bierzesz dwa kable dlugości 2m + 20cm przewodu fi 6mm i jedziesz na szrot, bierzesz wiadro zaworków do VW, podłączasz przewody pod akumulator, przewód gumowy pod górny króciec zaworka i ciągniesz ustami. Sprawny zaworek po zaciągnięciu ustami bez napięcia ma podciągnąc sie do góry i nie puszczać powietrza, po podaniu 12V na wtyczkę ma puszczać powietrze.

Bierzesz 2 takie zaworki najładniejsze jakie znajdziesz na szrocie płacisz max 20zł i masz wy....bane na cwaniaków z forum i allegro którzy myślą że ludzie są tępi i zarobią na kawałku plastiku który na szrotach wala sie pod nogami.

Z tymi zaworkami jest identyczny temat jak z silniczkami klimatronika, na szrotach nikt tego nie chce bo sporadycznie sie psuje a w necie cwaniaki dopatrzyli ze w aso kosztuje ok 500zł i myślą ze zrobią kogoś w konia.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano (edytowane)

Też dobry pomysł :D

Allegro z tymi zaworkami to porażka i niestety gorzka polska rzeczywistość.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano
http://allegro.pl/zawor-cisnienia-turbiny-egr-n75-audi-1h0906627a-i5893242260.html według was na cos takiego nie warto wydawać 150 zł? Uważacie że to chamska podróbka i koło pierburga nie leżało? Może ktoś już coś takiego kupował i się przejechał?
Opublikowano

Dawid,

dobrze prawi Ci Lukasz, przy mierzeniu podciśnienia pogmeraj trochę wężykami, zerknij też dobrze na pompę vacum , ja dzisiaj zamówiłem na wymianę, podczas pomiarów u mnie niby ok. a dopiero niedawno zauważyłem, że króciec jest luźny :jerk:

Opublikowano

Witam ponownie. Sprawdziłem tak jak radziliście podciśnienia po wyłączeniu silnika i wychodzi mi że spada gdy podepnę wakuometr na trójniku przy n18. Więc teraz nasuwa mi się kilka pytań. Czy mogę poprowadzić bezpośrednio wężyk z głównego trójnika za pompą do n75, czy n18 jest przydatny gdy egr mam zaślepiony. Proszę o radę co mogę z tym zrobić?

Opublikowano

nic sie nie stanie bedzie ok, n18 musi byc tylko podłączony elektrycznie aby nie wywalało błędu

Opublikowano

To przy zaślepieniu egr n18 spełnia jakiekolwiek zadanie czy jest bezużyteczny? Do niego jest podłączony wężyk co idzie na przepływomierz ma to na coś wpływ?

Opublikowano

weżyk idzie do filtra, w nowszych zaworkach nie ma tego wezyka tylko jest filterek odrazu w zaworku.

Opublikowano

No to jeszcze jedno moje głupie pytanie. Ten wężyk co idzie do filtra jest rozdzielony i łączy się z n75. Rozumiem że to nie wpłynie na pracę n75?

Wyjście z n18 mam zaślepione wężykiem ze śrubą, a jak podłącze bezpośrednio podciśnienie z głównego trójnika to nie będzie zasilania podciśnieniem na n18, czy mam również wejście do n18 zaślepić wężykiem ze śrubą czy tak zostawić odczepiony niezaślepiony wężyk?

Opublikowano

Odczep wezyki od n18. Daj nowy do trójnika przy n75 cały bez trójnika na n18 bo już nie potrzebny. Z n75 daj do filtra i git.

112fb1cf40ab26298e0bbb0f96f75535.jpg

Tyle że łącznik zostaje bo potrzebny przy klapie gaszacej i zawór klapy też.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...