Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Muł i turbina w trybie awaryjnym


siwusek

Rekomendowane odpowiedzi

Ale to raczej schemat z silnika 130 KM bądź innego 110 niż mam ja. Nie przypominam sobie aby była tam klapa gasząca przy egr. Sens rysunku zrozumiałem. Tak naprawdę mogę zostawić goły n18, aby tylko był podłączony pod wtyczkę, z n75 puścić jeden przewód bezpośrednio do filtra, drugi bezpośrednio do trójnika od pompy i będzie działać. Chyba, że się mylę to mnie poprawcie. Zrobiłem coś prawie podobnego, aby było wszystko poprawnie muszę wężyki kupić. Na tą chwilę i tak jest znaczna poprawa przy pracy turbiny. Kika razy próbowałem przeciągnąć auto na 3 biegu od 1500 do 4200 obr. i żadnego błędu. Zaworek daje ciśnienie na gruszkę 0,84. Mam nadzieję, że to koniec tej usterki. Jeszcze jutro jak znajdę chwilę to zrobię logi i podeślę z wielką prośbą o opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety po połączeniu trójnika przy pompie do n75 (po drodze zaworek zwrotny) i połączeniu bezpośrednio górnego króćca n75 z filtrem powietrza dalej występuje błąd 575. Podciśnienie wszędzie jest prawidłowe i nigdzie nie uchodzi. Zrobiłem ponownie logi dynamiczne grypy 3 i 11 i proszę o opinię. Coś może pominąłem? Coś jeszcze innego mogę sprawdzić?? Wspomnę,że błąd pojawia się gdy próbuje robić logi czyli wciskam pedał gazu w podłogę od 1500 obr., gdy przyspieszam dynamicznie ale nie wciskając pedału w podłogę to spokojnie przeciągnę auto do 4500 obr.

Poniżej logi:
Grupa 011:

http://vaglog.pl/log_255655.html
Grupa 003:

http://vaglog.pl/log_255654.html


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo regenerowane i założone 2-3 miesiące temu. Myślicie że przez złe sterowanie w ciągu 2 miesięcy mogło się aż tak zasyfić?? Na regenerowanym turbo zrobiłem może 2500 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od samego początku tak było ? może pierścień w turbo odwrotnie założyli albo któryś wtrysk podlewa i geometria zaraz staje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie było tego od początku. Zaczęło się dziać po 2 miesiącach. Z poprzednim turbo też tak miałem. Jak wyczyściłem wszystko było ok przez miesiąc i później znowu tryb awaryjny. Zdecydowałem się na regeneracje bo mocno dzwoniła i dziwnie obcierała gdy schodziła z obrotów. Poprawiałem jakiś tydzień temu również kąt wtrysku. Przed zmianą można powiedzieć że wcale go nie było. Komputer pokazywał 255/0, teraz jest 49-51. Mam również nieprawidłową dawkę - 6mg ale to nie powinno mieć raczej znaczenia bo 6 mg z tego co czytałem to za niska a nie za wysoka dawka. Może spróbwać go dobrze przegonić na trasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po 2 miesiącach jest zapieczona i to na tak małej dawce to bardzo możliwe że wtrysk lub wtryski konkretnie leją.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie wtrysków to raczej pierwsza rzecz jaką powinieneś się zająć, no chyba że jezdzisz naprawde dziadkowo że tak szybko się zapchała.

Masz katalizator? Może jest mocno zapchany i turbina też przez to szybciej się zapycha.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeżdżę dziadkowo. Często staram się go wysoko przeciągać na obrotach a katalizator przy wymianie turo był czyszczony kretem :). Spróbuje go jeszcze porządnie przegonić na trasie, jeżeli nie będzie zmiany to biorę się za wtryski. Jakaś rada was jeśli chodzi o wtryski? Co robić a czego nie i na co uważać żeby auto nie chodziło jeszcze gorzej. Bo różne opinie słyszałem po wymianie bądź regeneracji wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kata możesz wyrzucić, kretem go nie uzdrowiłeś a conajwyżej zaszkodziłeś i teraz dopiero pewnie jest zapchany, turbo nie ma jak oddychać i sadze mocno odkładają się na geometrii.

Katalizator stosowany w autach jest tzw. katalizatorem dodatnim, czyli przyspiesza reakcje chemiczną.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje bledy z vag obd2, audi 1.9 110

519 czujnik cis. w przewodzie dolotowym - g71 -zwarcie do plusa- BLAD SPORADYCZNY

1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

gdzi szukac?


Logi 011 dynamiczne. I objaw przy kręceniu na zimnym jakby zawory podwieszał. Nie powinienes kręcić go na zimnym i palić z biegu.

moje bledy z vag obd2, audi 1.9 110

519 czujnik cis. w przewodzie dolotowym - g71 -zwarcie do plusa- BLAD SPORADYCZNY

1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

gdzi szukac?


moje bledy z vag obd2, audi 1.9 110

519 czujnik cis. w przewodzie dolotowym - g71 -zwarcie do plusa- BLAD SPORADYCZNY

1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

gdzi szukac?


Logi 011 dynamiczne. I objaw przy kręceniu na zimnym jakby zawory podwieszał. Nie powinienes kręcić go na zimnym i palić z biegu.

moje bledy z vag obd2, audi 1.9 110

519 czujnik cis. w przewodzie dolotowym - g71 -zwarcie do plusa- BLAD SPORADYCZNY

1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

gdzi szukac?

  • dodam ze jest olej w przewodach od kolektora ssacego do interkulera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie chaotyczne te twoje posty, wstaw logi to będzie można coś gdybać, po samych błędach możliwości jest wiele, a olej w IC to norma, o ile nie zaczyna go brakować w silniku :wink:

Edytowane przez marko777i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie chaotyczne te twoje posty, wstaw logi to będzie można coś gdybać, po samych błędach możliwości jest wiele, a olej w IC to norma, o ile nie zaczyna go brakować w silniku :wink:

dla amatora samouka chyba to normalne ze duzo pytan itd jak dac do mechanika i sluchac o wymianach itd bo ida na łatwizne, to lepiej samemu dowiedziec sie jak cos zrobic i dzialac, zaoszczedzic troche kasy, od tego sa fora zeby pomagac,

rozwiazanie :

po odkreceniu turbiny a zaraz po tym od niej gruszki sprawa sie wyjasnila, ciegno gruszki nie cofało sie do konca, zostawalo w polowie, zacinała sie geometria, po wyszlifowaniu w srodku turbo od 180 do 1200m papierem i po zlozeniu nie ma spadku mocy ciagnie do oporu pozdrawiam,...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po krótkiej przerwie. Turbinę wysłałem skąd brałem regenerowaną, stwierdzili, że sporo nagaru i wyczyścili w ramach gwarancji. Wyrzuciłem również katalizator i wstawiłem jego atrapę (pusty w środku). Przesyłam zrobione przed chwilą logi z grupy 3 i 11 prośbą o ocenę. Dodam, że po czyszczeniu nie ma szans, żeby auto weszło w tryb awaryjny.

DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_257470.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_257469.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej logi o których mówiłeś:

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_257574.html

STATYCZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_257573.html

Coś jeszcze może do poprawki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...