POWER-KRIS Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Masakra! Tu wstaw logi. http://vaglog.pl/ I wyedytuj i skasuj Matrixa. [emoji12] Edytowane 8 Lutego 2015 przez POWER-KRIS
tomi190183 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) http://vaglog.pl/log_203054.html http://vaglog.pl/log_203053.html Edytowane 8 Lutego 2015 przez tomi190183
goldi Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Wszystkie wężyki dobrze podlaczyles a czasek nie kręćiłeś regulacją sztangi bo jest lipa jakbyś kręcił regulacją sztangi powinno być w gr 11 zadane cisnienie przez ecu 1948 a ty masz niecałe 1300
tomi190183 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 nic nie krecilem chyba ze poprzedni wlasciciel cos krecil to co mam zrobic z tym http://vaglog.pl/log_203057.html tu mam nowe
lukaszooo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Wpada mu od razu w tryb awaryjny i dlatego takie cisnienie. Przepływke masz do wymiany, wypnij kostke i zobacz co sie bedzie działo. Zaloguj grupe 11 w BS
tomi190183 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 tak dynamiczne na 3 biegu jechalem a co do zaloguj gr 11 co dokladnie zrobic mam mozesz opisac
lukaszooo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 aj zapomniałem ze to AFN 96 ..... u ciebie nie da sie tego zrobić. Musisz sprawdzić czy działa zmienna geometria. Na zgaszonym silniku zdejmij przewód podcisnienia z gruszki i załóż go. Poproś kogoś aby odpalił silnik a ty obserwuj sztange turbiny powinna wciągnąc sie niecałe 2cm, jak nie zobaczysz za pierwszym razem to zgas silnik ściągnij węzyk i zobacz jeszcze raz i daj znac jakie efekty. PRzepływke masz do wymiany albo nowa ori albo używka
mantix Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 kolego na 3 biegu 1500czy tam 1600 obrotów i gaz w podłogę i jeżeli nie odetnie to trzymasz do 4200
Bartollo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Zrób logi od 1500O-4000obr/min (o ile nie odetnie) bo te są robione za wysoko i nie widać co sie dzieje od dołu. I na przyszłość logi najlepiej robić pojedynczo (każdą grupę osobno ) Edytowane 8 Lutego 2015 przez Bartollo
tomi190183 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 co to ori? sztanga chodzi bo w srode wsio czyscilem nowe uszczelki od kolektora ssacego,wydechu i komplet nowych uszczelek od turbo nawet juz kata wywalilem jak kolega jeden juz polecil ale zrobie nowe logi i wtedy zobaczymy
elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Ori = Oryginalne :-) wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Ok geometria wyczyszczona ale czy robiłes taki test jak ci pisałem wyzej ???? Musisz sprawdzić czy N75 pracuje. Jesli po odpaleniu sztanga wciaga sie to sprawdz jeszcze co sie dzieje gdy dodajesz gazu, powinna sie wysuwać.
tomi190183 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Mam nowe logi dynamiczne jak kolega wyzej prosil. http://vaglog.pl/log_203095.html http://vaglog.pl/log_203096.html http://vaglog.pl/log_203097.html http://vaglog.pl/log_203098.html sztanga wciaga do konca i opada gdy sciagam przewid i zakladam nawet jak odlacze zasilanie od n75 tez opada i sie podnosi na max w gore i w dol
lukaszooo Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Teraz nie wpada w awaryjny ???? Dziwnie wskazuje ta przepływka... Gdy dodajesz gazu sztanga sie wychyla ???? skoro po odpieciu wezyka sztanga pracuje i po odpieciu zasialania tez pracuje tzn ze N75 i zmienna geometria pracują prawidłowo. Niestety bardzo wysoko łapie ci wymagane cisnienie, nie kręciłeś długością sztangi lub ogranicznikiem ???
tomi190183 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 nie ja nic nie krecilem jak pisalem wczesniej moze poprzednik cos grzebal ja mam niunie od pazdziernika i walcze z nia,a co mam zrobic z ta sztanga jakos moge sam to ustawic i nie wpada w tryb awaryjny ani zadnego bledu niema
lukaszooo Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Ja tylko gdybam cos jest nie tak bo wysoko osiąga wymagane cisnienie, sprawdz szczelnoność dolotu. Odepnij tez przepływkę i zobacz jak bedzie jechał.
tomi190183 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 sztanga ma dosc duzy ruch mi sie wydaje chyba wiecej niz te 2 cm
goldi Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Teraz to o niebo lepiej zrobiłbym ostatnią rzeczą jaką bym zrobił to regulacja sztangi żeby ciśnienie które ma zadane 1948 ośiągał przy mniejszych obrotach czyli odkręcasz kontrę co masz na sztandze turbiny dajesz jeden obrót lewo lub w prawo logujesz grupę 11 i porównujesz ciśnienie żeby ciśnienie zadane 1948 było podobne np przy 1700 obrotach
tomi190183 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 rozumiem ale lepiej chyba wiedziec dokladnie w ktora stone ten obrut zrobic zeby zwiekszyc tew cisnienie na 1700 obr aha i patrzec mam na specific czy aktual te ustawienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się