oyamabdg Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 witajcie, komp pokazał błąd tego zaworka. mam 1.8t 150km. Gdzie znajdę ten zaworek stojąć na przeciwko silnika ? Z góry dziękuję za informacje,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Na gumie ktora idzie z obudowy filtra powietrza do turbo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 A tak wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl9 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Witam, mi również komputer pokazał błąd zaworka n75. Mam pytanie czy jest ktoś na forum z okolic Krk abym mógł podjechać albo umówić się gdzieś w celu podmiany zaworka i sprawdzeniu czy to faktycznie on czy coś innego. Auto generalnie nie ciągnie tak jak powinno. Ma straaaszną turbo dziurę. Na przykład gdy przytrzymam go na jedynce tak na 2.5 tys czy 3 tys i utrzymam te obroty przez 2, 3 sekundy to idzie jak wściekły a jak ruszam normalnie to zaczyna ciągnąć od 4.5 tyś. Nr mojego zaworka to 058906283 c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 mozesz miec uszkodzony n75, podmień od kogoś i będzie jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 mozesz miec uszkodzony n75, podmień od kogoś i będzie jasne zgadzam sie...ja kiedys u siebie tez stwierdzilem totalny spadek mocy..wykrecilem ten zaworek i rozcielem,wymylem,przedmuchalem sprezarka i auto zupelnie inne..turbine wlacza od okolo 2tys na wszelki wypadek podmienilem z TT-ki i okazalo sie ze chodzi DOKLADNIE tak samo a wiec operacja wyszla pozytywnie z tym ze itak zostawilem ten od TT bo jednak fabrycznie poskladany co pewnie za X czas zmusi itak do wymiany lub rozciecia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl9 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 "Witam, mi również komputer pokazał błąd zaworka n75. Mam pytanie czy jest ktoś na forum z okolic Krk abym mógł podjechać albo umówić się gdzieś w celu podmiany zaworka i sprawdzeniu czy to faktycznie on czy coś innego." "mozesz miec uszkodzony n75, podmień od kogoś i będzie jasne" Tak tez napisałem i dlatego pytałem czy jest ktoś w okolicy Krakowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Sprawdź dokładnie całą instalacje która biegnie od tego zaworka, u mojego teścia jeden kabel sparciał od wtyczki i miał te same objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl9 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Sprawa się wyjaśniła. Zamówiłem w salonie nowy zaworek, ale okazało się ze mój jest sprawny natomiast jeden z przewód pd wtyczki został przerwany. Po naprawie turbo odżyło i audiczka zaczęła jechać Tak więc jeśli ktoś potrzebuje zaworek to mam nowy do odsprzedania. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 ile chcesz za ten zaworek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl9 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 kosztował niecale 230zl i tyle bede chcial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undertaker20 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Cześć, podepne się do tematu bo szkoda zakladać kolejny temat o tym zaworku. Mam błąd zaworka N75, zaworek jest nowy ori a turbina ładuje 0,3bar. Gdzie mogę szukać przyczyny błędu tego zaworka? czy jest coś co może wpływać na jego pracę czy bardziej iść w stronę dokładnej kontroli wiązki? Prócz błędu zaworka mam jeszcze błąd P1118 Przerwa w obwodzie grzania sondy - prawa strona za katalizatorem czy ten błąd w jaki kolwiek sposób może wpływać na pracę turbiny? Wątpię że tak jest ale wole się upewnić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Jak dokładnie bład? przerwany obwód? to raczej musisz sprawdzić wtyczkę i wiązke. We wtyczce na jednym pinie powinno byc 12v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undertaker20 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 17956 - P1548 - Zawór elektromagnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania, przerwa w ciągłości przewodu. Kabelek moze byc przerwany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 17956 - P1548 - Zawór elektromagnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania, przerwa w ciągłości przewodu. Kabelek moze byc przerwany? Jak n75 sprawne i ma prawidłowy opór to wyglada że coś nie tak obwodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undertaker20 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Apropo obwodu Auto odzyskało wigor ale ładuje tylko 0,5bara czuć że ciągnie do przodu ale to jeszcze nie to.. Z błędów zostały tylko błędy lambdy P1118 - grzanie sondy i P1114 resistance too high Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl9 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 u mnie wyglądało to tak samo. i nawet ten sam przewód mi poszedł. A co do zaworka to już ogłoszenie nieaktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adioss Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Mam też podobny problem, moje audi BFB raz jeździ jakby miało fabryczne 163km a raz jakby miało około 120.. czy to może być wina tego zaworka? Po podpięciu do kompa nie pokazuje zadnych błędów. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip?ysy Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Ja mam pytanie czy zawór o numerze 028 906 283 J powinien współpracować z silnikiem AEB? Z tego co widzę to jest od 1.9tdi... Podłączone to jest tak, króciec pod wtyczką do gruchy, ten po przeciwnej stronie do turbiny, a ten idący gdzieś tam w bok jest zaślepiony. Turbo mi ładuje max 0,2 bara, wskaźnik mam wpięty w wężyk od kolektora ten z przodu silnika. Kiedyś odpinałem wężyk od gruchy to turbo wstawało wcześniej ale nie miałem wskaźnika więc nie wiem jakie dawało doładowanie. Aha, zaworek podpięty na krótko do akumulatora cyka Edytowane 21 Lipca 2016 przez Filip?ysy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Załóż prawidłowy zaworek, i podłącz jak się należy, czyli najdłuższy wchodzi do tipa, ten naprzewciwko wtyczki do obudowy turbiny a ostatni do gruszki http://www.a4mods.com/pics/boostleak/IMG_0681.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się