Wandej Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Duzo wyniesie jego instalacja??Tak zeby ze 150KM wyciagnac bez szalenstwa?? Bo moj kumpel ma skode 1.8T i chcialbym go objechac
domjenick Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 http://lexington-kentucky.olx.com/eaton-m62-supercharger-for-series-1-l67-3800-engine-fits-buick-olds-pontiac-and-gm-3800-iid-4261364 http://www.vorteccyclone.com/boosthorsepower.html?gclid=CPnrqYeN-JcCFcse3godVTQwCw
Wandej Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 hmm ciekawy ten przelicznik czyli tak kolo 30KM wyjdzie ze 3500zl... Ale to tylko przelicznik. moze niech ktos najpierw zalozy ten kompresor tylko trzeba znalezc firme ktora by sie tego podjela...
djsuchy Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Podlacze sie troche do tematu. Czy warto stosowac filtry powietrza takie jak np KN? Daje to jakis minimalny wymierny wynik?
domjenick Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/18t_i_27bit_filtr_powietrza_pipercross-t26825.0.html poczytaj i wyciagnij wnioski sam ...
djsuchy Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Tak. Ale ja nie chce stozka, tylko w orginalna puszke wlozyc taki wlasnie "sportowy" filtr.
domjenick Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 kiedys czytalem,ze maja wieksza przepustowosc takie filtry-jesli to prawda,to pewnie cos pomoze,np kiedy normalny filtr lekko sie przykurzy,to i przepustowosc sie zmniejsza,a w KN jest troszke inna budowa samego materialu,z ktorego zbudowana jest wkladka,o ile dobrze pamietam,ma podobne wlasciwosci,costozkowy...ale szczerze nie slyszalem,zeby ktos na forum mial taki,ale moge sie mylic...
gregory Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Tak. Ale ja nie chce stozka, tylko w orginalna puszke wlozyc taki wlasnie "sportowy" filtr. Nic nie daje taki filtr. Jedyną zaletą chyba jest to, że w miare zanieczyszczania się nie zmniejsza się aż tak drastycznie przepustowość jak na seryjnej bawełnie, jednak porównując dwa filtry nowe nic nie daje. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t19298.0.html;highlight=pipercross
etrone98 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 sorki ze sie podepne ale moj temat zamkniety a chcialem sie zapytac cos jeszcze, sluchajcie odpisali mi jedni tunerzy i sie okazalo ze chca 1800zl za fmica, 1000 za 216-stki 2100 za turbine z montarzem myslicie ze taniej znajde gdzies, czy np lepiej samemu zrobic fmica i kupic turbine i pojechac dopiero do tunera? Pozdrawiam!
marcin j Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 czy np lepiej samemu zrobic fmica i kupic turbine i pojechac dopiero do tunera? Pozdrawiam! w tych linkach co ci podałem , znajdziesz dość dobre fotostory, powinieneś sobie poradzić z fmic i resztą, a na samym końcu do tunera.
etrone98 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 wiem wiem, wszystko jest jasne jak zrobic to i owo, znajomy mechanik mowi ze problemu niema ze zrobieniem fmica i wymiana turbiny ale... ale... jeden tuner odpisal mi ze po : -turbinie 150km -wtryskach 0.230 -fmic uzyskamy granice 160km, tak sobie mysle, nobo kazdy prawie na tym forum ma wstawione 216 wtryski i turbinr 130km AWX i lapia nawet po 170koni, o co tutaj chodzi ostatecznie?
marcin j Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Nie wiem dlaczego tuner daje takie parametry przy turbo z ARL, sam widzisz , że po modach , przedstawionych na forum wynika to co napisałeś . [awx, fmic i 0.216= 160+ KM pęka. ]A ciebie o podobne moce chodzi. Pozdr.
AdasWawa Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 zeby miec 170KM musisz : pompe 11mm zapodac ~1000zl turbo nowe 1200zl vs uzywane 800zl FMIC ~1000zl zalezy od tego jaki masz dostep do orurowania wtryski 216ki 1000zl program ~1000zl
etrone98 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 dzis rozmawialem z kolega, mowil ze mi moze zalatwic ile chce rur i jakich z chromo-niklu, moze byc taki metal? czy tylko aluminium? kupuje turbine od turbo-bogdana za 1400 nowka w srodku tylko obudowa piaskowana, ale podobno pozadne ma turbawki wiec doplace do nowej od niego, a co do podlaczenia duzo jest zabawy ? w skrucie. Pozdrawiam! EDIT - wiec za 1000zl tuner mi zaproponowal 0.230 mm wtryskiwacze, moze byc setup: - 0.230 wtryski - 1000zl - fmic - 450zl + rury - AWX - 1400zl - program 1200zl Acha i zeby nie bylo niejasnosci, o kucach, koniach ps'ach hapekach itd to bedziemy rozmawiac jak bede mial wykres z hamowni w reku, narazie kieruje sie tym ze kazda poszczegolna przerobka to + dla mnie w postaci dodatkowej mocy, jakiej (cyferki) dowiemy sie moze niebawem... Pozdro! Pozdro!
gregory Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 chromo-niklu, moze byc taki metal? czy tylko aluminium? chromo-nikiel to kwasówka.
etrone98 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 nierozumiem przepraszam, czyli nie moze byc ?
gregory Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 nierozumiem przepraszam, czyli nie moze byc ? może być
Gość filmer Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 no to was teraz troszke zaskocze. Moj ziomek ma a4 sprowadzona z Niemiec ale kupil juz od typa u nas. Ma adr`a na niemieckim czipie i ma 142KM. A mechanicznie(o ile to jest zmiana mechaniczna) ma zalozony stozek K&N... Nie wierzylem mu ale podstawilem sie moim adr`em no i niestety nie mialem szans a jego a4 jeszcze jest na 18` alusach. Moze zalatwie wykres z hamowni bo ma i jakas nazwe czy cos tego chipa... a to chyba chodzi o moje Audi
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 to pochwal sie ,co tam masz zmienione-powiesz?
Gość filmer Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 w sumie sam nie dużo wiem, bo w takim stanie przybył do Polski z Niemiec , napewno układ wydechowy, chip ( w niemieckim Digi tec) a co więcej, to Bóg jeden wie :gwizdanie: chyba, że filtr K&N stożkowy tyle kucy dał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się