marewel Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Mailem 1.6 i w miescie nie moglem zejść niżej 12.5 z klima,w trasie jak emeryt zszedłem na 7.1, 1.8T w mieście bez szaleństw pali mi tyle samo co 1.6 ale przyjemność z jazdy nieporównywalna.Oczywiście jak zaszalejesz to na pewno 1.8t spali nawet do 20 w miesice.
reikeb Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Coraz bardziej sie przekonuje do 1.8T tylko nie wiem czy nie latwiej bedzie znales audi ze zwyklym silnikiem 1.8. Bo w spalaniu sa minimalne roznice to 1.8 lepiej jezdzi niz 1.6 I ubezpieczenie chyba nie bedzie duzo drozsze
moro99 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Dbac o turbine... to znaczy bo to bedzie moje pierwsze autko po jezdzie na wysokich obrotach nie gasic odrazu silnika, jak odpalisz auto to nie pałowac odrazu tylko poczekac az sie nagrzeje, takie standardowe procedury ktore sa zapisane w instrukcji auta. co do gaszenia silnika ja zawsze czekam ok 30 - 45 sek przed wylaczeniem auta i daje czas turbinie na wyhamowanie i przestygniecie
reikeb Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 No z tym ze przy odpalaniu odrazu silnika sie nie kreci to wiem bo to w kazdym samochodzi tak nie powinno sie robic A z tym gaszeniem to nie wiedzialem ale teraz juz bede o tym wiedzial, moze macie jeszcze jakies wskazowki??? Tylko co mi to da jak np. poprzedni wlasciciel o to nie dbal
moro99 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Tak jak pisalem Turbina to czesc eksploatacyjna wiec kiedys bedzie trzeba ja wymienic... wczesniej lub pozniej
reikeb Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 No kazda czesc z czasem trzeba wymienic z czasem... tylko najlepije eksploatowac tak pojazd zeby tego uniknac... a orientuje sie ktos ile kosztuje taka impreza wymiany turbiny na nowa i czy mozna np wsadzic wieksze turbo bez innych wiekszych zmian w silniku???
create2fight Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 moje 1.8T QUATTRO po czipie w ABT na 195km(wbite w dowód ) i zagazowaniu przeze mnie spala w miescie jakies 12-13 litrow a dodam ze lubie czasem przycisnac tak ze wydaje mie sie ze ten silnik jest chyba najbardziej optymalny mam przejechane 185tys i nic sie tam zlego nie dzieje wiec moge go polecic
reikeb Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 No juz mnie przekonaliscie bede szukac b5-tki z silniczkiem 1.8T jak z czasem bedzie miala za moalo mocy to zawsze mozna wsadzic wieksze turbo itd i zrobic chiptuning Wiec wielkie dzieki za podjecie decyzji, jak tylko zakupic to odrazu sie pochwale Ale dalsze uwagi i sugestie dotyczace tego silniczka nadal mile widziane w tym temacie Pozdrawiam
kepasa Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 podobno 150ps są najlepsze w eksploatacji... 163 koniki nie poddają się tak łatwo modom i są mniej trwałe... przed programem miałem 150km, chodziło miło, ale teraz mam program na 200... nie wiem na ile wtryski i turbinka puszczają, ale autko chodzi rewelacyjnie... wcześniej paliło mi 13 litrów... na 65 litrach-500kilometrów. jazda miejska. teraz trochę więcej... ale daje radę... polecam.
mtjk Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Witam Mam B5 1.8T Quattro Wersja AJL (180hp) pali jakies 10 z hakiem na miescie, niecałem 6 na trasie i w mieszanej jakies 8. "Na trasie niecałe 6 litrów" - 1.8T QUATTRO Toż to cud techniki jest! No chyba, że jechałeś z górki, a wiatr Ci w d*pę dmuchał. Z tego wychodzi, że robisz na baku ponad 1000 km. Jak mi to udowodnisz to oddaję Ci mój samochód!
reikeb Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 No co moze ma lekka noge i nie kreci go caly czas na obrotach Ja juz sie przekonalem w 100% do 1.8T glownie ze wzgledu ze chce pojezdzic nim pare ladnych latek a z czasem moze brakowac mocy to mozna sie podawic w mody
create2fight Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 no wlasnie z 1.8T jest odwrotnie probowalem jezdzic tak zeby nie przekraczasc 3tys obr delikatnie glaskajac pedal gazu i na zboirniku gazu ,czyli jakies 350km spalanie wyszlo mi o ponad litr wieksze byłem w delikatym szoku co jest grane:) wychodzi na to ze jednak dynamiczna jazda jest duzo bardziej ekonomiczna :>
Wąski Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Powoli robi sie nowy wątek o spalaniu jak w dieslu ciekawe jak długo i czy też są tu klubowicze którym BP pali 6 l :gwizdanie:
kepasa Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam Mam B5 1.8T Quattro Wersja AJL (180hp) pali jakies 10 z hakiem na miescie, niecałem 6 na trasie i w mieszanej jakies 8. "Na trasie niecałe 6 litrów" - 1.8T QUATTRO Toż to cud techniki jest! No chyba, że jechałeś z górki, a wiatr Ci w d*pę dmuchał. Z tego wychodzi, że robisz na baku ponad 1000 km. Jak mi to udowodnisz to oddaję Ci mój samochód! dorzucam swój... po co takie bzdury pisać... ??? żeby ludki z 1.6 się bardzie denerwowali..? chore
reikeb Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Hehe nie wiem po co ludzie takie rzeczy pisza, ja jak kupie 1.8T to bede wiedzial ile pali i tez sie pochwalem, mam nadzieje ze bedzie tak jak pisaliscie czyli jakies 9-14literkow srednio
tomcio1600 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Nie ma co ściemniac... 1.8 ADR w mieście: 12 l. cykl mieszany: 60% trasy 40% miasto: 9,8 l. Zima do wyników + 1-2 l. (wyniki przy jezdzie powiedzmy srednio umiarkowanej tzn. dynamicznej ale bez przeciagania do 6000 obr.) A co do uzytkownikow którym auto pali 7 czy 8 l. w miescie... panowie... liczymy srednia na 100 a nie 50 km... Swoje przepalic musi i w bajki tego typu nie wierze... Pozdrawiam
ajax Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Wlasnie mnie najbardziej wkurza jak czytam takie bzdury... jestesmy na forum zeby sobie pomagac i wymieniac sie doswiadczeniem. Jak bede chcial uslyszec jakas piekna bajke to poprosze mame zeby mi poczytala! Jeszcze brakuje do kolekcji 2.7 BiT ktore pali 7 na 100 Spalanie mojego AEB gaz / benzyna (jezdze bardzo dynamicznie ) : Autostrada 180 km/h - 10 / 9 Trasa do 150/160 km/h - 11-12 / 10,5 - 12 Miasto ( do 5k-6k ) - 14-15 / 14 Mieszany do 160 km/h - 12,5-13,5 / 12-13 Jezeli chodzi o wybor silnika to polecam 1.8T. Frajda z jazdy i mozliwosci ktore juz znasz ( mi chiptunning etc ). Jezeli chodzi o osiagi to nie spodziewaj sie rakiety. Fenomen 1.8T polega na tym ze jest to maly ale w miare mocny silnik z dluga skrzynia biegow. Na 3 efektywnie jedziesz od 60 do 140 Ale na bardzo krotkich odcinkach ( chodzi mi o zakrety itd ) byc moze 1.8 jest lepsze. Te silniki maja duzo mniejsze przełożenie i sa "bardziej zrywne" na krociutkich odcinkach. Ja kiedys robilem A3 z takim silnikiem - mialo byc bez problemow a prawie zostalem na lewym pasie na zakrecie Na dluzszej prostej to juz calkiem inna bajka ale ciezko na polskich drogach znalezc 1/4 mili Pozdrawiam!
create2fight Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 panowie no nie ma co bajek pisac w sumie to 4 kolegow ma 1.8T o roznych mocach i zaden po miescie nie schodzi ponizej 10 litrow:) to auto musi spalic swoje i tyle
reikeb Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Doladnie, a tak swoja droga szukalem juz a4 b5 1999-2000 z silnikiem 1.8T to takich czystych serii bez tuningu itd jest bardzo malo :/ albo po chipie albo qatro... kurcze ciezko bedzie cos znalesc, ale za to zwyklych 1.8 jest multum
ajax Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Moj jest czysta seria i w maju pod mlotek idze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się