bates23 1 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Jak w temacie mam problem z zakodowaniem sterownika ABS/ESP. Sprawa zaczęła się niewinnie od wymiany manetki wycieraczek z normalnej na manetke do fisa, po odłączeniu sterownika kierownicy zaczął się świecić ABS i cała reszta. Wszędzie kody zostały pokasowane lecz niestety ABS/ESP nie daje się ruszyć i cały czas są takie błędy: Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 614 517 Komponent i/lub wersja: ABS/ESP front 1326 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 00000 VCID: E5CDB2977C61462B105-513C 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 66-10 - Niedopasowane - Sporadyczny Jak wyżej widzimy kodowanie sterownika i WSC warsztatu jest 00000 i tu zaczynają się schody ponieważ po logowaniu i kodowaniu sterownika jest ok ale już po wyjściu ze sterownika kodowanie jest utracone, po ponownym połączeniu ze sterownikiem znów wskakuje kodowanie 00000. Dla mojej b6 pasuje login 09555 kodowanie 04255 wsc 12345 Gdzieś jeszcze wyczytałem że ktoś miał ten sam problem ale robił kodowanie na podłączonym prostowniku lecz u mnie prostownik nie jest podłączony do samochodu ani żadne inne tego typu podobne urządzenia.r Czy ktoś kiedyś miał taki problem? Czy ktoś wie jak rozwiązać problem z tym zapominaniem kodowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Cos nie tak zrobiłes , na pewno czytałes ta procedure ?http://a4-klub.pl/index.php?/topic/14538-wymiana-modulu-kierownicy-pod-tempomat-kierownice-multifunkcyjna/?p=102038#entry102038 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bates23 1 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Jutro będę musiał skorzystać z tego linku który mi podałeś i dam znać jak to wygląda. Puki co dzięki wielkie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargus8 0 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 wrclaguna kolego jest moze schemat do audi a4 b5 quattro bo mam taki sam problem;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Tam nie zakodujesz sterownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak990 4 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Podepne sie także dzisiaj po zamontowaniu kierownicy multifunkcyjnej mam ten sam problem mianowicie ciagle swiecaca sie kontrolka ESP audi a4 b7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Sprawdz ustawienie czujnika skrętu kierownicy G85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak990 4 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Steering Angle Sensor (G85) Calibration Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] Tak robiłęm tylko problem zaczoł się juz na tym że nie moge wejść w LOGIN11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek7791 2 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 zaloguj się przez Security Access- 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciapek96 0 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Witam. Mam problem , kiedy właczam silnik to piszczy mi i polazuje esp fault. Po chwili wszysyko znika. W kompie nie ma żadnego błedu. Nie pokzauje mi sie to zawsze . może ktoś miał taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ztr 0 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Witam mam problem po zmianie kierownicy i manetki... kierownica nie jest prosto tzn. Ucieka na prawo... czy cos zle skrecilem czy co sie moglo stac? Na wyprostowanych kolach jest delikatnie skrecona na prawo... ktos mial podobny problem? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) Również podepnę się pod temat, pacjent to a4 b5 00', mianowicie po wymianie manetki na sterowaną fisem zaświecił mi się błąd abs, po odczytaniu błędów wyskoczyło 01044 oraz 00778 próbowałem kodować sterownik abs ale nie przynosi żadnych skutków, w Vagu otwieram ABS koduje w 11 - 09555, potem funkcja 7 - 04255 i jest ok, sterownik zakodowany i wyświetla się kod. Ale zamykam sterownik , otwieram ponownie i znów kodowanie na 000000 :/ Jakieś sugestie, vaga mam 311,2-n? Chyba że znajdzie się ktoś chętny z okolic Katowic to bym podjechał, oczywiście odpłatnie! Jak coś proszę pisać! Pozdrawiam Edytowane 24 Lipca 2016 przez szafa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 a zaadaptowałeś czujnik kąta skrętu od razu bez wychodzenia ze sterownika? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi