A4_Dominik_WAW Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 No patrz, założyłem czysto hipotetyczną sytuacje i oczywiście musiało skończyć się atakiem... Moim zdaniem głupia próba wyjścia z sytuacji. No patrz atak ale chyba w moim kierunku. Sytuacja ? Chyba scenariusz jak historia, która miała już miejsce ... A jak chcesz snuć hipotezy albo masz pytania to zaznacz to tak żeby było jasne o co chodzi.
szakal222 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 zapytam konkretnie-jaka kasa? tez mnie ciekawi
domjenick Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 zapytam konkretnie-jaka kasa? na pewno będzie to uzależnione od ilości zleceń- jest to dodatkowe zajęcie, a nie praca na cały etat, na pewno na początku:wink:
Wandej Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Pomysł bardzo na czasie:good: TYlko mam jedno pytanie. Co z odpowiedzialnością jeżeli np sprawdzę auto i powiem klientowi że jest ok on je kupi a następnego dnia wyjdzie mu korbowód bokiem?:whistling:Bo żeby zdiagnozować auto kabelek z darmowym programem do wszystkich OBDII nie starczy.
domjenick Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 zawsze ponosi odpowiedzialność osoba wykonująca diagnostykę- bodźmy poważni, przyjmując takie zlecenie-wykonujesz pracę na najlepszym sprzęcie, a nie na darmowym, bez aktywacji i możliwości logowania, z resztą, ktoś, kto nie ma zielonego pojęcia o tym- nie powinien się za to brać, a jeśli się bierze- to znaczy, ze ma pojęcie o konsekwencjach prawnych z tym związanych
Wandej Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 zawsze ponosi odpowiedzialność osoba wykonująca diagnostykę- bodźmy poważni, przyjmując takie zlecenie-wykonujesz pracę na najlepszym sprzęcie, a nie na darmowym, bez aktywacji i możliwości logowania, z resztą, ktoś, kto nie ma zielonego pojęcia o tym- nie powinien się za to brać, a jeśli się bierze- to znaczy, ze ma pojęcie o konsekwencjach prawnych z tym związanych Czyli zaraz połowa chętnych odpadnie:wink: Bo większość jednak nie dysponuje lustrzanką + sprzetem diagnostycznym za kilka k zł
domjenick Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 niekoniecznie- dobra cyfrówka 8-10 mpx wystarczy, by zrobić dobrej jakości fotkę, uwydatniającą defekt lakieru, czy pęknięcie, a sprzęt diagnostyczny, żeby z dość dużą dokładnością można określić stan techniczny pojazdu- w dzisiejszych czasach nie kosztuje kilka tys. zł bierzemy pod uwagę to forum, gdzie są ludzie, którzy ogarniają grupę VAG, co nie jest wymagającą sprzętowo grupą aut domyślam się, a nawet jestem tego pewien, że autor wątku wysterował taką ofertę w wielu miejscach:wink: oczywiście jeśli ktoś się zna na wszystkim- to nie zna się na niczym, na przykład- ktoś ogarnia silniki benzynowe starszej generacji, zawieszenie i roboty blacharskie, trochę hamulców i elektroniki samochodowej, ale czuje się na tyle "mocny" w silnikach i blacharce, że na podstawie doświadczenia, jest w stanie zagwarantować swoją reputacją i doświadczeniem, tylko w/w dziedziny, co i tak będzie pomocne przy realizacji projektu, przyjmując zlecenie od tej firmy-sam określasz, jakie auta jesteś w stanie ogarnąć, a nie jak to zazwyczaj bywa- wszystkie, czyli żadne dokładnie... z resztą- każde przedsięwzięcie wymaga inwestycji, własnej działalności nie da się prowadzić byle czym...albo coś robisz dobrze, albo nie bierzesz się za to w ogóle:wink4:
Króliczor Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Puscilem zgloszenie a co mi szkodzi Akurat preferuje ople bo akurat od poczatku "motoryzacyjnej kariery" jezdze oplami, mam sprzet to ich diagnostyki itd audi jest pierwszym samochodem innej marki jaki posiadam.
Kali S4 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 a sprzęt diagnostyczny, żeby z dość dużą dokładnością można określić stan techniczny pojazdu- w dzisiejszych czasach nie kosztuje kilka tys. zł legalny sprzęt diagnostyczny tyle kosztuje niestety , chyba nie wyskoczysz z kabelkiem z allegro z 50 zeta i pirackim VAGiem hehe
Wandej Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 a sprzęt diagnostyczny, żeby z dość dużą dokładnością można określić stan techniczny pojazdu- w dzisiejszych czasach nie kosztuje kilka tys. zł legalny sprzęt diagnostyczny tyle kosztuje niestety , chyba nie wyskoczysz z kabelkiem z allegro z 50 zeta i pirackim VAGiem hehe Mój brat ma w warsztacie CDiF`a i też nie ze wszystkimi wtyczkami no i kosztował 5,5tyś Full kosztuje ponad 8k:kwasny:
cougarr2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Trzeba jeszcze brać pod uwagę że nie każdy właściciel da podłączyć sprzęt do diagnostyki. Powiem, że czasem warto zainwestować kilka zł żeby nie jechać 500 km w jedną stronę itp. Osoba, która zostanie wytypowana do oględzin obejrzy i przekaże info. dalej, to przyszły właściciel zadecyduje czy jechać i oglądać sobie szczegółowo. Czasem sprawdzenie samej powłoki lakierniczej, oryginalności szyb, stanu ogumienia i stanu wewnątrz wystarczy żeby stwierdzić czy się w ogóle auto warte dalszego zainteresowania, nie trzeba podłączać sprzętu za 5,5 - 8 tys.
fafnasty Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 jetsem zainteresowany woj. dolnośląskie
Cristoforo Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Często sprawdzam auta przed zakupem i bez podnośnika zdjęcia osłon pod silnik spr. wycieków itd. można kupić kota worku... Sama diagnostyka komputerowa + miernik czasem mało da.... Dobrze złożenie dwóch aut w jedno nie jednemu blacharzowi dawało zagwostkę Jeśli blacharz zrobi profesjonalnie naprawę, która zajmuje kilkadziesiąt godzin a polernik wykończy to na złoto to tylko ewentualnie będzie więcej kresek na mierniku a prawdy się nie dowiesz czy auta miało wycinane dwie podłużnice lub dostawiany tył lub przód...ryzyko zawsze istnieje ..dobre oględziny auta zajmują do dwóch godzin na serwisie... i tak wszystkiego nie jesteś w stanie wyłapać ...dopiero użytkowanie auta sprawdzi się w życiu
domjenick Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 a sprzęt diagnostyczny, żeby z dość dużą dokładnością można określić stan techniczny pojazdu- w dzisiejszych czasach nie kosztuje kilka tys. zł legalny sprzęt diagnostyczny tyle kosztuje niestety , chyba nie wyskoczysz z kabelkiem z allegro z 50 zeta i pirackim VAGiem hehe Mój brat ma w warsztacie CDiF`a i też nie ze wszystkimi wtyczkami no i kosztował 5,5tyś Full kosztuje ponad 8k:kwasny: Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS? legalny sprzed do aut typu VAG
Kali S4 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 do VAGów to jeszcze przyzwoite ceny, zobacz cenę OP-COMa , a gdzie reszta marek:facepalm:
domjenick Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 do VAGów to jeszcze przyzwoite ceny, zobacz cenę OP-COMa , a gdzie reszta marek:facepalm: za ok 3000 już dostaniesz- jeśli chcesz nawet adako posiada w ofercie Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne OP-COM? jeśli ktoś na prawdę chce zarobić w takim biznesie- zapewne sprzęt już posiada, a nie dopiero zaczyna uczyć się diagnostyki, w ogłoszeniu jest dokładnie opisane, jakie kryteria trzeba spełniać, żeby pracę dostać- nie ma wzmianki o żadnych szkoleniach, czy refundacji za zakup sprzętu- masz sprzęt i wiedzę- rozpoczynasz działalność, nie masz sprzętu, ale masz wiedzę- musisz zainwestować- inaczej się nie da... jest to praca dla wybranej grupy osób, o ściśle ukierunkowanych predyspozycjach i doświadczeniu zawodowym, a nie dla każdego spotkanego na ulicy:wink4:
Kali S4 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 znam ceny ,nie musisz mnie uświadamiać ile co kosztuje , zobacz kilka postów wyżej do czego nawiązałem temat legalnych fejsów:naughty:
domjenick Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 znam ceny ,nie musisz mnie uświadamiać ile co kosztuje , zobacz kilka postów wyżej do czego nawiązałem temat legalnych fejsów:naughty: ja Cię rozumiem, ale nie o to tutaj chodzi- gość oferuje formę dorobienia, a firma, którą On reprezentuje, zanim podejmie współpracę z kimkolwiek- na pewno zweryfikuje to, na jakim sprzęcie potencjalny "pracownik" będzie wykonywać zlecenia, poziom jego wiedzy, ew doświadczenie, et cetera... postaw się na miejscu Pracodawcy- dałbyś pracę pierwszemu lepszemu , który się zgłosi? Przecież on będzie pracował pod Twoim szyldem, reprezentował Twoją Firmę więc chyba jakieś standardy będą musiały być zachowane:wink4: co do cennika interfejsów i oprogramowania-cena jest pojęciem względnym- dla jednego do przyjęcia, dla innych będzie to nieosiągalny kosmos- każdy sam powinien umieć określić, czy jest w stanie podołać wyzwaniu, czy nie... jesteśmy na tym forum już sporo i niejeden przypadek znamy, że ktoś kupił vaga na allegro, nauczył się kasować inspekcję, zalogować dane grupy, zmienić kodowania, a po xxx czasu- w podpisie widnieje opis- DIAGNOSTYKA.... nie o takich przypadkach chcę uprawiać dyskusję ja mówię o ludziach, którzy na prawdę mają potężną wiedzę na temat pojazdów, są u nas na forum, ale z doświadczenia i pobytach na innych forach- wiem jakimi znawcami są ... dobrych diagnostów, ze swoim sprzętem- jest u nas na prawdę niewielu
Rekomendowane odpowiedzi