zybi67 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 czyli ttylko z końcówkami 557t-558e czy 558b tez
pioteros Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 558b to juz byl ADR z tego co pamietam ewentualnei 558D / DA + wywalenie Immo, da ci 30KM ekstra
Dev Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam panowie chyba jednak to ECU właśnie wróciłem z pracy podpielem vag i jest błąd 16989 P0605-35-00 i niemego go skasować wcześniej pojawiał się kasowałem i znikał potem był jakiś czas na stale znów skasowałem i znika myślałem ze to koniec problemu z nim ale myliłem się jednak to komp zaczynam szukać coś na podmiankę ale powiem ze mniemam zielonego pojęcia jak to zrobić jaki podpasuje do AEB ja mam nr.8D0907557T bosch 0 261 204 185 data-24.05.97 czy musi być taki sam i jak zaadoptować imo. i ecu jak to fizycznie wykonać proszę o wskazówki jeśli to możliwe a morze ktoś z was posiada takie ECU Dawaj to ECU to Ci je ogarnę
zybi67 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 mam rozumieć,że zajmujesz się naprawą ECU? Czy możemy porozmawiać przez tel? podaj numer ?czy ten w podpisie należy do ciebie?
zybi67 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Opublikowano 24 Lutego 2014 Witam panowie chce podmienić ecu pożyczyłem od znajomego z jego a4 ma te same numery co mój 8D0907557T tylko rok starszy ale gdy czytam o adaptacji immobilizera to tam piszą o kluczu ja nie posiadam tego kodu ani ten kolega w swoim czy da się to pominąć nie chce schrzanić znajomemu czy ktoś możne opisać cala procedurę czy konieczna jest wizyta u elektromechanika
pioteros Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 nie musisz zadnych kluczy podawac, tylko normalnie klikasz tam przycisk w vagu i tyle ---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 18:04 ---------- gdzies byla na ross techu krok po kroku adaptacja przy wymianie ECU z immobilizerem typu II
zybi67 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Opublikowano 24 Lutego 2014 czy to oto chodzi Włącz zapłon uruchom Vag-com wejdź w Immobilizer wybierz: Adaptacja Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji) Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0" Zatwierdź. Zakończ transmisję. Wyłącz zapłon i włącz ponownie. Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 s.
pioteros Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 nie pamietam dokladnie, ale chyba o to, zadnego pinu nie potrzebujesz
darko Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 czy to oto chodzi Włącz zapłon uruchom Vag-com wejdź w Immobilizer wybierz: Adaptacja Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji) Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0" Zatwierdź. Zakończ transmisję. Wyłącz zapłon i włącz ponownie. Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 s. to samo robiłem u Siebie jak podmieniałem ECU
martinger416 Opublikowano Niedziela o 06:31 Opublikowano Niedziela o 06:31 Mam podobny problem. Samochód pali 15 litrów na 100km. Do tego kopci na biało. Spalanie na zegarach wariuje na postoju. Na tempomacie w miarę trzyma 90km/h ok 6litrow. Ubytek oleju był raz, nagar na bagnexie był ale już zniknął. Uszczelka pod głowicą robiona dwa lata temu. Wymieniona sonda przed katem. Po wymianie taki wykres jak na zdjęciu. Przed wymiana takie błędy. Zrobiony nowy wydech seria.
Langista Opublikowano Niedziela o 16:11 Opublikowano Niedziela o 16:11 Według błędu to sonda się kończy i geometria turbo pewnie zapieczona, lub zawór n75 już woła o zmianę. Robiłeś logi? Jak nie to wejdź w dział diagnostyki turbo benzyny i poczytaj które grupy i w jaki sposób logować, a mądrzejsi i więksi doświadczeniem się wypowiedzą.
Pieterb Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu W dniu 20.04.2025 o 08:31, martinger416 napisał(a): Spalanie na zegarach wariuje na postoju. Na tempomacie w miarę trzyma 90km/h ok 6litrow. Ubytek oleju był raz, nagar na bagnexie był ale już zniknął. Uszczelka pod głowicą robiona dwa lata temu. Wymieniona sonda przed katem. Po wymianie taki wykres jak na zdjęciu. Przed wymiana takie błędy. Zrobiony nowy wydech seria. Wiesz co z tego co wrzuciłeś to raczej nie wiele da się wywnioskować. Piszesz tylko że wymieniona sonda. A co z drugim błędem, hmm - nie wiadomo. Nie piszesz też o odcinkach jakie pokonujesz a to też dość ważny element na średnie spalanie. Pomijam już fakt że podpiąłeś się pod raczej inny troszku silnik niż masz zdaje się(patrząc na profil), chodź może tu nie ma aż takich różnic. W dniu 20.04.2025 o 18:11, Langista napisał(a): geometria turbo pewnie zapieczona, Jeśli on pisze o tym o czym jak myślę to tu nie ma zmiennej geometrii tylko regulacja jest przez zawór w turbo który może być oczywiście urwany lub nie domykać się. Są tu leszy spece od mnie wiec poprawiąmnie jeśli coś źle piszę. W każdym razie kolego logi logi i jeszcze raz logi oczywiście dobrze zrobione i odpowiednich grup. A na forum jest temat co i jak logować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się