audiabk Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Nie wiem jak wy jeździcie, ale ja na 42l gazu przejeżdzam 450-470 km.
rade Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 jeżdżąc jak dziadek albo instalacja ustawiona na ubogo ten silnik pali przy normalnej mieszanej jeździe przynajmniej 10l gazu
audiabk Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Nie jeżdze jak dziadek, ale nie daje też w palnik bo poco. Trasa 28 km w jedną strone do pracy.
Dajmon Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 do audiabka ile spalałeś gazu przed wymiana pierścieni ? więcej, tyle samo i czy teraz po wymianie pierscieni juz jexdzisz na LPG czy jeszcze na PB ?
audiabk Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Cały czas na LPG, a spalanie po wymianie pierścieni nie uległo zmianie, tylko mam problem z błedem korelacji, który pokazuje sie po 3 odpaleniu silnika.
Dajmon Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Mógłbyś wyjaśnić co to za błąd korelacji ?
audiabk Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Czujnik położenia wałka rozrządu (g40) czujnika prędkości obrotowej silnika(g28) incor. Korelacja P1340. To pokazyje mi skaner, no i świeci się kontrolka silnika.
Dajmon Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Znalazłem coś takiego: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. CorrelationP1340 - 002 - Lower Limit Exceeded a tutaj adres linku, gdzie gość rozwiązał problem: http://forum.vw-passat.pl/threads/52693-17748-P1340-Czujniki-pozycji-wa%C5%82u-rozrz%C4%85dczego-korbowego-(B2)-%E2%80%93-poza-sekwencj%C4%85-A?p=632955&viewfull=1#post632955 Może Ci się przyda Dzisiaj rozmawiałem z Jurkiem na temat Twojego błędu. Powiedział ze jest mała nieścisłość w dokumentacjì opisującej ustawienie rozrządu. Chodzi o łańcuszek i jego nity. Ma być 15 nitow a nie 16.
matthew100 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 W trasie mi pali ok 7,4 litra. Kiedyś palił więcej, ok 10 okazało się, że wtryskiwacz był uszkodzony. Po naprawie wróciło do normy. Miasto ok 8.2l/ duże korki 10.5 litra
Fwl7 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 A ja mam 1.6 i na zbiorniku 40l robię 500km + 20zl benzyna(zrobiłem już 13tys.) Może kopa nie ma ale na dojazdy do roboty mi wystarczy
Sulfur Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) Wyciągnąłem w końcu średnie spalanie u Siebie w ALT z moich pomiarów, potrzeba mi było dłuższego czasu na to. Zapomniałem wstawić. Wyniki z całych zbiorników (średnia z FIS + dystrybutor, co u mnie akurat się pokrywa). Paliwo zawsze z LUKOIL'a (zawsze tam tankuje bo pod nosem). Opony Michelin Energy Saver, 15 cali. Klima włączona. Temperatura otoczenia (max/min z okresu pomiarów) -7*c do +12*c (+-). TRASA: 6,5l (rekordy odcinkowe 6,0-6,2 przy bardzo mocnym ecodrivingu), przy prędkości 75-110km/h MIASTO (płynny ruch): 9,0l MIASTO (korki): 10,8/10,9l Styl jazdy: umiarkowany (zwyczajny ecodriving [ale nie skrajny, szkoda mi dwumasy i silnika] + czasami przyciśnięcie żeby nie zamulać jak przeciętny kierowca Yariski). Silnik zdrowy, korekty mieszanki książkowe (zakres +- 5%). Realna zużycie paliwa, bez przekłamań czy fanboystwa. W przypadku dużego spalania, jeżeli czyjeś wyniki mocno odbiegają od powyższych (pomijając styl jazdy) proponuję sprawdzić: - Zawór odp. zbiornika paliwa (EVAP) - Zawór ciśnienia & pompę paliwa - Wtryski (są przypadki gdy te w alcie zawodzą, łatwo i tanio można wymienić listwę) - Korektę mieszanki + pracę sond lambda. Powyższe z doświadczenia. Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez Sulfur
lucjano Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Mi pali w mieście ok 13.5-15l PB95 i poniżej 13l nie udało mi się zejść (zalewane pod korek). Za to w trasie mocno spada i przy umiarkowanej jeździe potrafi spalic 6.7l (nad morze z klimą wyszło 6.9l). Temu silnikowi nie służy chyba tryb miejski.
Sulfur Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 U mnie nie ma problemu. Jakim cudem wyciszkasz 14-15l? Mi tyle wychodziło na silnikach o poj. powyżej 2.5-3.0... Albo coś masz zawyżone albo problemy ze spalaniem... Albo styl agresywny jazdy w korku?
lucjano Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Może to kwestia miasta i tego, że jeżdżę głównie w godzinach szczytu. Styl ciężko mi ocenić, wydaje mi się, że nie odbiegam od normy. Musiałbym kiedyś spróbować jazdy 2.5l i zobaczyć czy spali wiecej:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się