Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie o podłokietnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest możliwość zamontowania oryginalnego podłokietnika audi do wersji B5 z 1995 roku bez dużych przeróbek. Jestem laikiem w kwestii przeróbek a podłokietnik bardzo by sie przydał.

Opublikowano

jest taka możliwość tylko musisz go zakupić wraz z łapą trzymającą go a w tym swoim tunelu poprostu sobie ładnie wyrysujesz jaki otwór trzeba wyciąć. cięcie idzie lekko więc spokojnie dasz radę.

tu masz coś więcej na ten temat

http://a4-klub.pl/wnetrze-99/podlokietnik-a4-b5-95r-313841/

---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ----------

tak powinien wyglądać podłokietnik ori audi wraz z łapą

3960059633.jpg

a tu masz filmik który znalazłem na necie jak zamontować taki podłokietnik

Opublikowano

Dzieki wielkie

---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ----------

A jeszcze zapytam. A jakbym jednak nie chciał ciąć tunelu, da się dokupić gotowy tunel z podłokietnikiem?

Opublikowano

da się ale wiadomo że wtedy jest troszkę drożej. a wyciąć to nie problem bo jak wyjmiesz tunel to sobie łapę przykręciśz zrobisz najpierw otwór na łapę nasuniesz podłokietni odryzujesz sobie otwór jaki ma być wycięty i tniesz ja tak robiłem u siebie .

Opublikowano

ten otwór jest bodajże odrysowany od spodu.

Opublikowano

Witam a będzie pasował podłokietnik z audi a6 c5 do a4 b5 lift 99 rok ??

Opublikowano
Witam a będzie pasował podłokietnik z audi a6 c5 do a4 b5 lift 99 rok ??

powinien pasować

Opublikowano

Witam serdecznie.

Mam pytanie dotyczące wymiany podłokietnika.

Mianowicie mam zainstalowany oryginalny podłokietnik, ale jak to w audi ten podłokietnik ma uszkodzone zawiasy i cały lata. Z tego powodu chciałbym wymienić na nowy.

I problem jest taki.

Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, bo muszę rozmontować tunel chyba, abym mógł rozkręcić podłokietnik i wstawić nowy.

Nie wiem kompletnie nic.

pomocy proszę :)

Opublikowano
Witam serdecznie.

Mam pytanie dotyczące wymiany podłokietnika.

Mianowicie mam zainstalowany oryginalny podłokietnik, ale jak to w audi ten podłokietnik ma uszkodzone zawiasy i cały lata. Z tego powodu chciałbym wymienić na nowy.

I problem jest taki.

Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, bo muszę rozmontować tunel chyba, abym mógł rozkręcić podłokietnik i wstawić nowy.

Nie wiem kompletnie nic.

pomocy proszę :)

Magii nie ma musisz wszystkie śruby podkręcać

Opublikowano

Musisz zdemontować tunel, bo nie wyciągniesz stopy podłokietnika.

Ale nie obawiaj się nie jest to poważny zabieg. Dasz radę.

---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ----------

Opis z tematów forum :

Montaż podłotkietnika jest bardzo prosty wyjmujęmy dwie zaślepki, które zakrywają śrubkę na klucz nr 10 z przodu koło lewarka zmiany biegów. Są 2 z jednej i drugiej strony. Kiedy je odkręciliśmy idziemy na tył auta, gdzie jest oryginalnie popielniczka a u mnie była dziura niestety- stąd pomysł na kupienie podłokietnika od passata z tunelem środkowym i tylną popielniczką. Tam są pod popielniczką śrubki na klucz nr 13 odkręcamy je i trzeba wciśnąć wtyczkę od komputera do środka- za pomocą noża cienkiego wsadzonego z jednej i drugiej strony, tak aby puściły zatrzaski. Wyciagamy rączkę przy ręcznym, szarpiąc do przodu, reszte obudowy od recznego lekko do góry i do przodu. W tym momencie powinniśmy mieć już wyjęty stary tunel środkowy. Są teraz dwie opcje albo tniemy stary tunel i robimy miejsce na łapę od podłokietnika- bedzie pasowac od passata sam podłokietnik bez tunelu, co zajmie znacznie więcej czasu lub tak jak ja wstawiamy cały tunel. U mnie tak jak powiedziałem nie było popielniczki z tyłu więc byłaby dziura więc taka opcja nie wchodziła w grę skoro miałem cały kompletny tunel, ze wszystkimi gumami.

Montaż podłokietnika od passat jest bardzo prosty- wszystkie miejsca na śrubki pasują nie ma szczelin itd, ale trzeba troche mocno popchnąc z tylu, aby trafić w otwory te z przodu:) Cieszymy się nowym podłokietnikiem:) Praca zakończona:) Wszystko na zasadzie plug&play bez żadnego wiercenia etc. Co jest jeszcze dodatkowo fajne w passacie są uchwyty na napoje z tyłu dla pasażerów czego nie ma w tunelach od audi:) Teraz zaczyna się 2 część mego opisu:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...