Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak to jest z notlauf'em ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie to 'przyjemnie' zjawisko występuje na 3 biegu w okolicach 2,5k obr. Potem maksymalnie do 3,3k i koniec, pedał w podłodze. Natomiast na 2 biegu notlauf nie wytępuje, czy to normalne ? Na 4 i 5 nie jestem pewien , ale do 3k obr raczej jest ok. Wiem, wiem logi (będą niedługo) tylko czy jest sens je robić do 3,3k obr ? Na dniach będę miał vakuometr i sprawdze podciśnienia. Czy można coś z tym zrobić prócz logów i sprawdzenia podciśnienia? Co do logów , to dynamiczne:

Grupy: 001,003,004,008,010,011 czy coś jeszcze?

Opublikowano

Logi zawsze warto zrobić. Rób do momentu jak juz wskoczy błąd, zgaś samochód, odpal i rób kolejna grupę.

Podciśnienia zawsze warto sprawdzić choc tu obstawiam zapieczone kierownice w turbo.

Opublikowano
U mnie to 'przyjemnie' zjawisko występuje na 3 biegu w okolicach 2,5k obr. Potem maksymalnie do 3,3k i koniec, pedał w podłodze. Natomiast na 2 biegu notlauf nie wytępuje, czy to normalne ? Na 4 i 5 nie jestem pewien , ale do 3k obr raczej jest ok. Wiem, wiem logi (będą niedługo) tylko czy jest sens je robić do 3,3k obr ? Na dniach będę miał vakuometr i sprawdze podciśnienia. Czy można coś z tym zrobić prócz logów i sprawdzenia podciśnienia? Co do logów , to dynamiczne:

Grupy: 001,003,004,008,010,011 czy coś jeszcze?

notlauf będzie od trzeciego biegu wzwyż, na dwójce nie ma i jest to normalne

Opublikowano

na 2 biegu jest zbyt krotko motor obciazony dlatego nie wchodzi

Opublikowano

No dobrze, ostatnio miałem taki przypadek, że przed wiochą jadąc spokojnie zwalniam do 60km/h, redukcja na 4 i widzę na wskaźniku, że turbo zdechło :facepalm: o co kaman nie wiem, w listopadzie czyściłem suszare, rozruszałem sztangę. Do teraz śmigało aż miło a nagle znowu się zaczęło :kwasny: Z tego co widziałem coś chyba sztanga znowu nawala..... leniwie się podnosi po odpaleniu. Może być to związane z zacinającą się geometrią czy coś takiego?

Opublikowano

U mnie nawet błędu na fisie nie pokazuje. Może dlatego, że mam licznik przedliftowy w polifcie? Po prostu występuje jednosekundowe zwolnienie i jedzie dalej, tyle że już nie przyspiesza jak powinien. Dzisiaj odlaczylem wąż z gruchy i sztanga ruszyła się może z 0,5cm :/

Opublikowano

Mam wskaźnik boosta i widzę jak pompuje. Ciśnienie daje na maxa, nic nie odpuszcza. Turbina wpada w tryb awaryjny i dopiero po ponownym odpaleniu "ożywa"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...