Mateusz00 Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Witam! No więc i ja przedstawie swój niedawny nabytek. Jest to moje pierwsze Audi i cały czas się o aucie czegoś uczę Miał być sedan w manualu, ale wszyscy znają sytuację na rynku... Długo szukałem czegoś w bardzo dobrym stanie i udało się, ale Avant i automat Auto przyjechało ze Szwajcarii w 2011 r, w PL miało do tej pory jednego właściciela. Rocznik 1999, przebieg aktualnie na liczniku 207 000, aczkolwiek patrząc na stan, wydaje się, że dużo cofnięty nie był. Silnik AQD czyli 2.8 z quattro i tiptronic. Auto wyposażone w LPG na Stag 300, 2x alaska i valteki, butla w kole, wlew pod klapką Kolor LZ5K. Wyposażenie fabryczne: - ori xenon z samopoziomowaniem i spryskiwaczami - 10 poduszek - radio Concert + zmieniarka - BOSE - kubełki skórzane, podgrzewane + pompowane lędźwie - parktronic - ESP - pełny FIS - kierownica s4 - zawieszenie 1BE - podłokietnik - elektryczne szyby, lusterka, szyberdach - chromy i drewienko Od razu po zakupie zrobiono: - olej Liqy Moly 10w40 + wszystkie filtry - łączniki elastyczne wydechu - przewody zapłonowe NGK + świece Bosh - 2 nowe odmy - eżektor - wężyki podciśnieniowe - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - wywalenie brewek i polerka lamp - uszczelki pod pokrywami zaworów i zaślepki wałków - ogarnięcie LPG (regeneracja wtryskiwaczy, filtr LPG, kompensacja, strojenie) - po tych zabiegach auto nie faluje, nie szarpie, jeździ na gazie bardzo dobrze Plany: Co do planów to nie będzie ich za wiele, auto nie będzie "tuningowane" nie będzie zderzaków S4, gwintów, ogromnych felg. Miałem już zglebioną Hondę i mam dość uważania przy parkowaniu, szorowania brzuchem na progach i tego typu historii poza tym autem jeździ moja kobieta, także sami rozmiecie... Auto będę starał się natomiast doprowadzić do jak najlepszego stanu fabrycznego, bo jest parę pierdółek jak mała wgniotka, odpryski, pixele na FIS, lekko przedarta skóra itp itd jak to w 15 letnim aucie. Możliwe, że również w jakimś stopniu podniosę wyposażenie fabryczne, jakaś korekta lakieru no i na pewno na dłuższą metę wywalę valteki i alaski. Narazie musi być jak jest, bo spłukałem się trochę na starcie Fotki po zakupie:
Gwerty Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Witam! No więc i ja przedstawie swój niedawny nabytek. Jest to moje pierwsze Audi i cały czas się o aucie czegoś uczę Miał być sedan w manualu, ale wszyscy znają sytuację na rynku... Długo szukałem czegoś w bardzo dobrym stanie i udało się, ale Avant i automat Auto przyjechało ze Szwajcarii w 2011 r, w PL miało do tej pory jednego właściciela. Rocznik 1999, przebieg aktualnie na liczniku 207 000, aczkolwiek patrząc na stan, wydaje się, że dużo cofnięty nie był. Silnik AQD czyli 2.8 z quattro i tiptronic. Auto wyposażone w LPG na Stag 300, 2x alaska i valteki, butla w kole, wlew pod klapką Kolor LZ5K. Wyposażenie fabryczne: - ori xenon z samopoziomowaniem i spryskiwaczami - 10 poduszek - radio Concert + zmieniarka - BOSE - kubełki skórzane, podgrzewane + pompowane lędźwie - parktronic - ESP - pełny FIS - kierownica s4 - zawieszenie 1BE - podłokietnik - elektryczne szyby, lusterka, szyberdach - chromy i drewienko Od razu po zakupie zrobiono: - olej Liqy Moly 10w40 + wszystkie filtry - łączniki elastyczne wydechu - przewody zapłonowe NGK + świece Bosh - 2 nowe odmy - eżektor - wężyki podciśnieniowe - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - wywalenie brewek i polerka lamp - uszczelki pod pokrywami zaworów i zaślepki wałków - ogarnięcie LPG (regeneracja wtryskiwaczy, filtr LPG, kompensacja, strojenie) - po tych zabiegach auto nie faluje, nie szarpie, jeździ na gazie bardzo dobrze Plany: Co do planów to nie będzie ich za wiele, auto nie będzie "tuningowane" nie będzie zderzaków S4, gwintów, ogromnych felg. Miałem już zglebioną Hondę i mam dość uważania przy parkowaniu, szorowania brzuchem na progach i tego typu historii poza tym autem jeździ moja kobieta, także sami rozmiecie... Auto będę starał się natomiast doprowadzić do jak najlepszego stanu fabrycznego, bo jest parę pierdółek jak mała wgniotka, odpryski, pixele na FIS, lekko przedarta skóra itp itd jak to w 15 letnim aucie. Możliwe, że również w jakimś stopniu podniosę wyposażenie fabryczne, jakaś korekta lakieru no i na pewno na dłuższą metę wywalę valteki i alaski. Narazie musi być jak jest, bo spłukałem się trochę na starcie Fotki po zakupie: http://s30.postimg.org/sa6vrtwr1/20140111_124025.jpg http://s30.postimg.org/vibd4vj0t/20140111_124030.jpg http://s30.postimg.org/4x48vkr9p/20140111_124037.jpg http://s30.postimg.org/bc7v5znd9/20140111_124045.jpg http://s30.postimg.org/ixaw1gidp/20140111_124057.jpg http://s30.postimg.org/ex8c2yhal/20140111_124107.jpg http://s30.postimg.org/hm7q6qc5p/20140111_124121.jpg http://s30.postimg.org/4gs80mia5/20140111_124228.jpg http://s30.postimg.org/3v394in7x/20140111_124310.jpg http://s30.postimg.org/4jc3nglxp/20140111_124437.jpg http://s30.postimg.org/qnmrr93il/20140111_124500.jpg http://s30.postimg.org/q8bhy8hl9/20140111_124549.jpg rozumiem ze zdjęcie lampy to przed ich ogarnięciem
Mateusz00 Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 jasna sprawa, jak tylko kupiłem to wyrwałem brewki bo nie mogłem wytrzymać aktualnych zdjęć nie posiadam, muszę udać się na jakąś sesję
Dev Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Olej zMien na 5W-40. No i rozejrzyj sie za wiekszymi hamulcami na przod i tył bo seria to tragedia w trzech aktach bez zakończenia
Mateusz00 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 jak kupilem to byl wlewany 10w40 i na taki rowniez wymienilem dopiero pozniej zorientowalem sie, ze lepiej byloby jakis syntetyk i przy nastepnej wymianie tak wlasnie zrobie. a co do hamulcow to co mozecie polecic w rozsadnej cenie i bez duzych przerobek? jakis czas na pewno jeszcze pojezdze na obecnych, bo sa calkiem zdrowe, ale jak przyjdzie czas wymiany to nie widze problemu aby zalozyc cos wiekszego
Dev Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Co do hamulcow to masz dwie mozliwosci. 1. Zmiana na 312/25mm przod i tyl na 256/22 mm 2. Zmiana przednich zwrotnic z S4 B5 i tutaj lecisz od 320/30 mm w górę, z tylem trochę kombinacji ale mozna zatrzymać się na 335/22mm
Mateusz00 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 czyli opcji jest sporo to dobrze, bedziemy myslec nad tematem
Mateusz00 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 wczoraj z okazji dnia kobiet troche podziałałem wymiana czujnika od samopoziomowania przod. troche problemów bo stary czujnik był przynitowany, ale na szczęście miałem wiertarkę teraz samopoziom śmiga jak należy. btw stary czujnik mogę komuś oddać, może przydać się na części koła zmienione na letnie ori 16" a tak wygląda lampa po polerowaniu no i pojawił się też mały problem. myślałem, że to zimówki wydają taki dźwięk, ale po zmianie na letnie jest podobnie.. hałas dochodzi z tylnego prawego koła, nie wiem czy to łożysko, bo dźwięk bardziej nazwałbym burczeniem, a nie huczeniem. wrzucam filmik, trochę słabej jakości ale od ok. 8s słychać ów dźwięk. jakies pomysły co to możę być? A4 lozysko - YouTube pozdrawiam!
Dev Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Lozysko do wymiany, musisz wyciagac zwrotnice ---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:43 ---------- I rob Bixy:kox:
Mateusz00 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 miały być kosmetyki, będzie łożysko dużo przy tym jest roboty? samemu pewnie nie dam rady, nie mam na tyle umiejętności ani narzędzi... wystarczy wymienić jedno łożysko czy od razu 2?
Dev Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Musisz oddac do warsztatu bo trzeba wycisnąć a następnie wcisnąć łożysko. A potem trzeba zrobic geometrie. Wystarczy tylko to ktore huczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się