jakobsenA4 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 witam Mam problem z odpaleniem samochodu, tzn dzisiaj ładowałem akumulator ok 8 godzin, nie był rozładowany, chciałem tylko podładować. Jestem w 100% pewny że prawidłowo podłączyłem! po tej czynności samochód nie odpala, rozrusznik kręci i tyle, żadnej reakcji. Dodam jeszcze że podczas kręcenia rozrusznikiem miga kontrolka od akumulatora. Jutro sprawdzę czy jest prąd na świecach. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Może jakiś bezpiecznik? przekaźnik? moduł??
jakobsenA4 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Mam tylko Polski VAG, ale zobaczymy... jutro będę działał. Spróbuje też odłączyć aku i zresetować komputer ale wątpię czy to coś pomoże.
ja74687 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 polski vag wystarczy aby odczytał błedy tylko skasuj te co będą postaraj się go odpalić i jeszcze raz zczytaj błędy:)
.Pablo. Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Ladowales aku w aucie ? Jak tak odpiales klemens - ? Jeśli nie mogłeś uwalic elektronikę prostawnik starego typu dają 16v a to za dużo na elektronikę. Ps zapala się jakas inna kontrolka np imobilajzer. Może się rozkodowal. Ostatnie pytanie auto kręci normalnie tylko nie odpala ? Czy kręci wolno i nie odpala.
jakobsenA4 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Tak, ładowałem aku na aucie bez odpinania klem (z lenistwa) ale prostownikiem nowego typu, kilku miesięczny ( taki mały z diodkami). Immo podczas kręcenia nie świeci wiec chyba jest ok, poza migającej kontrolki akumulatora nie świecą żadne inne kontrolki, a rozrusznik kręci normalnie tylko nie odpala tak jakby nie było iskry albo paliwa nie podawał... A gdzie znajdę bezpieczniki jakieś od silnika czy baterii?
ja74687 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 u to nie wiem czy ECU ci wytrzymało. Pamiętaj żeby nigdy w ten sposób nie ładować. Bezpieczniki masz z boku pod taką plastykową osłoną, ale jeżeli kontrolka się pali to znaczy że coś jest nie tak. Podłącz VAG tak jak ci napisałem może on coś powie, przynajmniej powinien
jakobsenA4 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Opublikowano 6 Marca 2014 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Taki błąd tylko wywaliło. Ktoś pomoże? co to oznacza? dodam że sprawdziłem polskim vagiem, vag com coś mi interfejsu nie widzi... może to zbieg okoliczności ze po ładowaniu aku nie odpala a pierdykneło coś innego.... bo wszystkie kontrolki świecą jak należy.
piotrsob1 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Posprawdzaj kabelki i wtyczki do kompa sterującego pracą silnika.
jakobsenA4 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 a czy komputer jest w tej plastikowej skrzynce po prawej przy podszybiu? znajde tam też bezpieczniki do komputera? ---------- Post dopisany 07-03-2014 at 17:47 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 20:27 ---------- Bezpiecznik cały, żadnych przetarć, wszystko kolo ecu jest w porządku... Dziś przyjdzie mechanik zobaczyć a w poniedzialek ewentualnie bedzie działał elektryk. Ja już nie mam nistety pomysłów.
darko Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 u to nie wiem czy ECU ci wytrzymało. Pamiętaj żeby nigdy w ten sposób nie ładować. Bezpieczniki masz z boku pod taką plastykową osłoną, ale jeżeli kontrolka się pali to znaczy że coś jest nie tak. Podłącz VAG tak jak ci napisałem może on coś powie, przynajmniej powinien już ładnych parę lat ładuje aku w ten sposób w różnych autach i nic się jeszcze żadnemu stało,
jakobsenA4 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Jest trop:-) po wykreceniu swiec ( sprawdzalem czy jest iskra) i ponownym wkreceniu odpalił:-) ale niestety tylko na 3 cylindry. Jutro czeka mnie wymiana swiec, ewentualnie cewki. Zastanawiam sie tylko czy to zbieg okolicznosci z tym ladowaniem akumulatora czy faktycznie moze jakies za wysokie napiecie poszlo na cewke i ją szlak trafił... Jutro to ogarne i zobaczymy. ---------- Post dopisany 08-03-2014 at 09:49 ---------- Poprzedni post napisany 07-03-2014 at 20:10 ---------- Wymienilem świece i po problemie:-D Uratowany! Dzięki chłopaki za podpowiedzi! Pozdrawiam
pox Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Ladowales aku w aucie ? Jak tak odpiales klemens - ? Jeśli nie mogłeś uwalic elektronikę prostawnik starego typu dają 16v a to za dużo na elektronikę. Ps zapala się jakas inna kontrolka np imobilajzer. Może się rozkodowal. Ostatnie pytanie auto kręci normalnie tylko nie odpala ? Czy kręci wolno i nie odpala. Ładować z podłączonymi klemami nie powinno się ze względu na to, że prostownik może dać chwilowo napięcie znacznie wyższe niż 12 czy nawet 16V. 16V nie powinno spowodować jeszcze uszkodzenia elektroniki. Zazwyczaj moduły posiadają stabilizatory napięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się