OficeR Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Teraz pora na koncowki wydechu a te halogeny jakos srednio pasuja ale to Tobie ma się podobać, grunt że coś się dzieje
Neemzi Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) wydech ma być po obu stronach ;P owale Edytowane 6 Października 2014 przez Neemzi
Michu B5 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 wydech ma być po obu stronach ;P owale Żadne owale tylko okrągłe Jest kox
OLI_B5 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Kratki i spryski mogłeś zrobić w kolorze
Neemzi Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 tylko chciałem właśnie by tak wyszło ale dzięki za opinie
jacek70 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Fajna, spryski były czy dokładałeś.?
Michu B5 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Był był Kowi 160 narazie jest
Neemzi Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Tak jak Michciu powiedział dalej nie da rady wtryski AL muszą iść.
Kowi87 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 To kiepski wynik osiagnałeś, jak na to turbo, seria z BRD kręci sie na 170km, chyba że stan pompek agonalny masz
Fenrir Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Zacna A4, bardzo mi się podoba Co do lakierowania, jeśli lakier masz w dobrym stanie (a wygląda na to że w bardzo dobrym) to chyba szkoda w ogóle ją lakierować. Kolor ładny a lakier szkoda ruszać. Po za tymi końcówkami nawet nic nie musiał byś zmieniać bo już wygląda za***iście A co do samych końcówek to nie wolał byś 2x2 okrągłe? Owalne, kwadratowe i podłużne wyglądają beznadziejnie.
Neemzi Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 to może i 2x2 okrągłe ale to na następny sezon. Lakierek jest ładny i na razie o zmianie nie myśle. Nie wiem ile jest, Tuner powiedział że coś około 160km, lecz wydech i wtryski oraz korektor ssący do wymiany i wywalic eger, ale to na następny sezon będzie robione.
Kowi87 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 a po co wydech i egr, akurat to nie wpłynie jakos na wyniki, na seryjnym jesteś w stanie uzyskać tyle co planujesz
Neemzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Powiedział że coś go trzyma, ale sam nie był pewny co obstawiał (korektor, wytryski i powiedział że może wydech). Tak wiec w planach był wydech, ale jak mówisz że 220 pójdzie na serii to wywale tylko środowy tumik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się