Lutek90 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Witam założyłem nowe alusy do mojej audiczki a4 b7 najpierw sam tył jeżdziłęm tak kilka dni i nie było nic słychać po czym jak przysżły do mnie dystanse 15mm i dłuższe śrubki na przód założyłem przednie gumy i słychac dosyć głośny huk przy około 90km/h i powyzej też jest ale już troche ciszej ale dużo szybszy dzwięk dobiega z przedniej czesci auta , opony to jakieś chińczyki BCT ale rocznik dobry bo 2011 wszystkie te same około 5mm bieżnika nie pozadzieranie , co prawda nie wywazałem felg po zakupie a były one używane i troche ranty pozdzierane są jak myslicie co moze być przyczyną ? Czy to wina dystansów że opona wystaje poza obrys auta i słychac ten dzwięk czy po prostu opony są kiepskie pozoąbkowane albo coś chociaż wygladaja tak jak te z tyłu , co prawda delikatnie w jednym miejscu z przodu około 1cm jest wgnieciony rant felgi moze to być przyczyną , felga nie jest pęknięta ale delikatnie wgnieciona ? Opony to 235/35/19 powietrze wbite 42 psi tyle co pisze na gumach we wszystkich jednakowo .
Fido Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Sam odpowiadasz sobie na pytania. 1.Niewyważone koła 2.Krzywa felga. 3.Chińczyki 4.Wyząbkowane chińczyki
timm Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Przelicznik jednostek ciśnienia tu masz przelicznik jednostek ciśnienia .... 2,86 atm to chyba deko za dużo poza tym nie doszukuj się ciśnień na oponach - od tego masz rozpiskę zalecanych ciśnień ( klapka wlewu paliwa bądź słupek/drzwi kierowcy ) wgniota w feldze deformuje oponę i będzie "tłukło" ... co do "zadziorów" jak to określiłeś - przeleć ręką po wewnętrznej stronie koła (bieżnik) - najczęściej tam opony "ząbkują" przy niskim profilu - a jeszcze lepiej podjedź do dobrego wulkanizatora, przyczynę znajdzie bez problemu
.Pablo. Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Nie wyważone kola = bicie na kierownicy nie szum. O do szumu 2 opcję kiepskie opony bądź wyzabkowane.
marda16 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Sam odpowiadasz sobie na pytania.1.Niewyważone koła 2.Krzywa felga. 3.Chińczyki 4.Wyząbkowane chińczyki Też obstawiam 3 lub 4 lub oba równocześnie...nie ma innej pocji.
A-rek Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 2,86 atm to chyba deko za dużo wcale nie za dużo..... poza tym nie doszukuj się ciśnień na oponach - od tego masz rozpiskę zalecanych ciśnień ( klapka wlewu paliwa bądź słupek/drzwi kierowcy ) myślisz, że na wlepce będzie opisany ten rozmiar?
Lutek90 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 przeciez audi b7 zaleca rozmiar opon na naklejce 16 i 17 to skad ja wezme tam 19 ? to po pierwsze po 2 na gumach pisze max psi 4 ja dobilem wszystkie na 41 psi wiec chyba zle nie jest , opony nie sa wyząbkowane wygladaja dobrze , moim zdaniem moze to byc wina tego ze jest wgniotka ta deliaktna i huczy z jednej gumy albo po prostu c**jo.. opony.
timm Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 2,86 atm to chyba deko za dużo wcale nie za dużo..... poza tym nie doszukuj się ciśnień na oponach - od tego masz rozpiskę zalecanych ciśnień ( klapka wlewu paliwa bądź słupek/drzwi kierowcy ) myślisz, że na wlepce będzie opisany ten rozmiar? no cóż .... polemizował nie będę, być może mniej doświadczenia mam z ciekawości zajrzałem tu: Audi, rozmiary, felgi, opony, ciśnienie, oznaczenia - Forum Samochodowe i dla przykładu S4 między oponą 205/55/16 a 225/45/17 leci w dół z 2,5/2,3 bara na 2,2/2,2 bara nie zauważyłem różnic większych jak +/- 0,3 bara między zalecanymi rozmiarami - stąd sugestia by zmniejszyć ciśnienie u mnie wlepa na 195/65/15 (M/S) - 2,4/2,4 a 205/55/16 - 2,2/2,2 ..... czyli szerzej i niżej nie oznacza więcej nie twierdzę, że wlepka podaje wszystkie rozmiary kół - tylko zalecane i oscylowanie w granicy +/- 0,3 byłoby moim zdaniem najrozsądniejsze a pompowanie ciśnienia do górnej granicy podanej na oponie ( zapewne producent podaje takową ) mija się z ......... dalej obstaję przy tym, by jednak zmniejszyć ciśnienie o ok. 0,3-0,4 i sprawdzić tego chinola czy aby choć odrobinę się poprawił ---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ---------- przeciez audi b7 zaleca rozmiar opon na naklejce 16 i 17 to skad ja wezme tam 19 ? to po pierwsze po 2 na gumach pisze max psi 4 ja dobilem wszystkie na 41 psi wiec chyba zle nie jest , opony nie sa wyząbkowane wygladaja dobrze , moim zdaniem moze to byc wina tego ze jest wgniotka ta deliaktna i huczy z jednej gumy albo po prostu c**jo.. opony. o wgniocie już napisałem zaryzykuj jednak z ciśnieniem .....
Lutek90 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 ok obnize troszke cisnienie i zobacze , a jak nie to wizyta u wulkanizatora sie czeka tylko nie wyglada to tutaj w uk tanio za same wymiane opon licza 20f wiec robota takiej opony moze troche kosztowac no ale coz , najtanszym i najsyzbszy rozwiazaniem bedzie sprawdzenie tego cisnienia ale wydaje mi sie ze tyl tez by huczal ale moze huczy tylko sie echo tak rozchodzi i tyl tez huczy , jak zmienie to dam znac co i jak , pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi
marda16 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Kiedyś kupiłem nówki opony do Vectry C Toyo letnie bieżnik jodełkowy i tak szumiały że po miesiącu sprzedałem
KrzysiekA4 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Moim skromnym zdaniem opony do sprawdzenia ręką czy wy ząbkowane(da rade wyczuć),łożyska na razie nie ruszaj chyba że dzwiek jest naprawde rwący zawieszenie:wink:wpierw zmień opony(łożyska u mnie wymienione i nadal huczało,o koszty szukania nie pytaj:facepalm:)bo prawdopodobnie opona huczy miałem podobnie na m+s po zdjęciu dystansu zjadła mi oponę i huki miałem ale przy prędkości około 60-70km/h więc i dystans wchodzi w rachubę(inna zbieżność??nie wiem dziwnie bo ta sama felga na osi)
Lutek90 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 łozyska na pewno nie huczą bo nie huczało jak jezdziłem wczesniej na 17 zmieniłem na 19 + dystanse i huczy , zobacze po koleji opony przednie bo dzwiek jest na pewno z przodu bo jak miałem 2 dni sam tył założony to nic nie huczało dołożyłem przednie i zaczeło huczeć dosyc głośno sciagne po koleji i sprawde czy to wina 1 sztuki konkretnie czy oby dwie pobawie sie w przekładanie i bede wiedział co i jak i dam znac , opony nie są pozoąbkowane bo przejechałem ręką ni są gładkie , maja 3-4 lata wiec tragedi nie ma bieznik jeszcze z 4-5mm na kazdej wiec coś tam jest , owszem jest to chinczyk ale tył nie huczał wiec przód tez nie powinien wiec wina gdzies musi lezec w gumie albo w feldze.
m0nter Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Przód huczy, tył nie... Jeśli ten sam rozmiar to przeloz przód z tyłem i będziesz wiedział czy to wina opon. Wg mnie dupne opony plus wystajaca felga która robi dodatkowy hałas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się