bialy986 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Dysza i dlawik to to samo.Kosztuje grosze,więc nie zaszkodzi wymienić.Tym bardziej że Dev zawsze zaleca jego wymianę przy serwisie klimy. Wysłano z Tapki.
cabanmat Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 Jestem już po serwisie... Cały układ szczelny. Sprawdzenie szczelności dobicie 110zł. Weszło ciut więcej niż 70g czynniku. +40zł odgrzybianie ozonem. Pan wstawił maszynkę do auta, włączył silnik, obieg zamknięty i auto pyrkało tak z pół godziny. Przed tym nowy filtr kabiny. Czyli za usługę zapłaciłem 150zł + swój filtr kabiny. Auto kupiłem 2,5 roku temu i do klimy nie zaglądałem, więc myślę że dobicie 70g czynniku to jest dobry wynik ?
cabanmat Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 Nie wiem czy olej był ruszany... W każdym bądź razie serwisant podpinał się tylko pod "górę" Na dole nic się nie podpinał, w sprawach olejowych.
audiaudi Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Bo to górą ściąga, a pózniej wprowadza spowrotem
cabanmat Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 Skoro nie ma info to pewnie olej nie był ruszany... No nic full serwis zrobię następnym razem.. osuszacz, olej itp. Zadzwoniłem do serwisu i zapytałem kolesia o ten olej.. powiedział mi że olej jest wysysany razem z czynnikiem...
mardoczek Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 To jest do B5, do B6 ma dwa oringi.Tutaj masz prawidlowy: http://s27.postimg.org/t8dbxz22n/20140527_100022.jpg aż jestem ciekaw jaki u mnie siedzi osuszacz i dysza, po vin-ie przysłali z jednym oringiem NRF dyszę...
seba1988 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 a czy aby z tego wydruku nie wynika ze jest gdzieś nieszczelność? Też obsługuje texe i raczej zamiast 12mB powinno być 1. Jak na teście szczelności na podciśnieniu.
POWER-KRIS Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Mi wychodzi ze do 2004 jest z 1 oringiem . Bo same takie wyciągam.
mardoczek Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 A ten osuszacz to musi byc zamontowany tusz przed samym uzupełnieniem (tzn. w moim domyśle u serwisanta klimy)?? Czy np mogę zrobić tak, że po wyssaniu zjeżdżam do siebie ok 3km, rozkręcam wszystko wraz z osuszaczem i zabieram sie do składania - skraplacz, dławik, oczywiście wszystkie oringi i na samym końcu szybko osuszacz, a później np, następnego dnia zajeżdżam na spr.szczelności i uzupełnienie??? I w ogóle jaką ilością oleju gość powinien zalać mi układ?? ---------- Post dopisany 26-07-2014 at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany 22-07-2014 at 00:11 ---------- Dev moge tak zrobić jak pisałem powyżej???
Dev Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Osuszacz i dlawik najlepiej przed samym uzupełnieniem czynnika. Rozetnij osuszacz i zobacz ile jest w nim oleju. Musisz dolac tyle ile bylo w osuszaczu plus 25ml
Fido Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Kurde za późno trafiłem na ten temat. Mi przy serwisie nie dotknęli nawet tego osuszacza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się