kociu84 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Oki rozumiem :-) ale dziwi mnie ze bipy nie spadają do zera. Jak myślisz? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 BIP-y ( odchyłka czasu otwarcia zaworów pompowtrysków ) czyli wskazania w grupie 023 , ich prawidłowe wartości dla Twojego silnika mieszczą się w przedziale +/- 60 , wartości powyżej 100 oznaczają już duże problemy
kociu84 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 U mnie pokazało max 40 i to z tego co kojarzę na pierwszym, reszta miała lepiej :-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Tylko koledze nie spodobało się że przy gazowaniu pokazywalo w grupie 018 128( a nie przy puszczeniu gazu). Dopiero przy spadaniu z obrotów dopiero na 4 i później na 0. No i że bipy powinny wracać do 0 a u mnie nie wracają. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Wiesz ogólnie to po zakupie auta zrobiłem dwumase w komplecie,no i założyłem zaworek zwrotny paliwa bo się cofalo ( silnik wyzej - na drugi dzień nie odpalal, silnik niżej - dopiero po dwóch dniach nie odpalal - tzn długo długo kręcił) zaworek pomógł że odpala i się nie cofa ale postawiłem na uszczelniania pompek bo podobno pompa była wymieniana). Czasem właśnie borykam się z delikatnym szarpaniem auta a głównie przy obrotach 1200-1300 i to poszarpuje cały czas. Na jałowym troszkę od czasu do czasu czyli co kilka sekund poszarpuje. Stąd moje poszukiwania przyczyn. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
MariuszKK Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Lekkie poszarpywanie, nierówna praca to też może być wytarty wałek rozrządu. Przeczytaj temat i podczas wymiany uszczelnień możesz od razu zweryfikować jego stan. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/186316-dziwne-odbijanie-w-filtrze-powietrza-19-tdi-avb-avf-awx-bke/
kociu84 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Wałek jest nieuszkodzony bo wymieniłem Popychacze i Panewki więc obejrzany był na stole. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Tajfun211 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Wałek jest nieuszkodzony bo wymieniłem Popychacze i Panewki więc obejrzany był na stole. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka A popychacze i panewki w jakim były stanie masz jakieś zdjęcia?
kociu84 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Popychacze i Panewki były wizualnie nieuszkodzone. Prawdopodobnie któryś popychacz od środka był strzelony bo hałasował jakby na sucho pracował tzn jakby się słabo nabijal.wymieniłem na nowe z Panewkami, założyłem nowe broki wałków pompowtryskow bo wychodziły i jest spokój. Lecz te poszarpywania są. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Tajfun211 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Ok, a gdzie kupowałeś nowe broki? Sądziłem że nie występują osobno tylko z dźwigienkami.
kociu84 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Dorobiłem na tokarce :-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Tajfun211 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 A to zmienia postać rzeczy, chętnie bym kupił jak byś przypadkiem dorobił trochę więcej
nik23 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Kup całe džwigięki z innego auta przed 2004 tam broki nie wylatają
Tajfun211 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Dzięki za info nie wiedziałem o tym w czym się rożni konstrukcja przed 2004? Sądziłem że to przypadłość wszystkich silników 1.9 PD ...
nik23 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Ja sie niespotkalem zeby wypadły broki z b6 albo b5 to tylko b7 przypadłość, zakładałem raz dżwigienki z ajm do bke ale dla pewności numery sprawdź. I swoje śruby regulacyjne pd załóż.ustawiać cie chyba niemusze uczyć? Do oporu i -180
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się