Karolwnik Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Jestem prawie bez kata bo mam w srodku metalowa rurke wspawana i lada dzien chcialem wstawic dp. Po tym zabiegu nie widze roznicy nic basu tylko turbo glosniej wstaje ale to na plus;) Glos jaki mi sie podoba to boxer z imprezy ale na dluzsza jazde to jest chyba meczace. wystarczy mi jak dzwiek bedzie Bardziej rasowy a nie buczalo jak to maja hondziarze. Boje sie ze srodek to moze byc za duza operacja i bedzie warczal jak wsciekly przy 90-160km/h (w sumie mozna wyciac i pozniej dospawac jak bedzie tragedia)
bjoern Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 bez kata i środkowego, ori końcowe, było dużo fajniej bez środka, a nie zbyt głośno i bez rezonansu
Sedrak Dan Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 bez środkowego nie buczy Ci w trasie w kabinie ?
bjoern Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 jak były ori końcowe to nie, buczy na przelotach
ShatyMK Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Jestem prawie bez kata bo mam w srodku metalowa rurke wspawana i lada dzien chcialem wstawic dp. Po tym zabiegu nie widze roznicy nic basu tylko turbo glosniej wstaje ale to na plus;) Glos jaki mi sie podoba to boxer z imprezy ale na dluzsza jazde to jest chyba meczace. wystarczy mi jak dzwiek bedzie Bardziej rasowy a nie buczalo jak to maja hondziarze. Boje sie ze srodek to moze byc za duza operacja i bedzie warczal jak wsciekly przy 90-160km/h (w sumie mozna wyciac i pozniej dospawac jak bedzie tragedia) Skoro masz rurkę wspawaną w kata (i jest to wykonane prawidłowo) to DP Ci nic nie da poza efektem wizualnym pod maską głównie chodzi o odetkanie układu dławionego katem, a Ty już masz tam rurkę, chyba ze masz zrobione to druciarsko z załąmaniami itp, to może i warto, jeśli chcesz iśc w większe moce. Shaty nagraj coś w końcu nowego z tym założonym AWG ja u siebie też mam full przelot, DP 2,75", brak środkowego i końcowe przeloty Proex i trochę męczy głośność, muszę dołożyć środkowy przelot tylko pytanie czy taki około 40cm czy też 70cm. Ważne, żeby w aucie było ciszej, na zewnątrz niech drze jape No dobra takie na szybko nagrywane bez żadnego montażu i bez spiny na perfekcyjny start https://goo.gl/photos/KMcGvBHxbrwecrkx7 Btw, strzeliłem w niedzielę polerkę Edytowane 7 Czerwca 2016 przez ShatyMK
bjoern Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Wydaje się, że dźwięk się nie zmienił, pewnie tylko w środku ciszej jest teraz? Ogólnie brzmi konkretnie Dziwię się, że Ci tak fajnie strzela i masz marchewy, u mnie mam więcej modyfikacji i moc 210/335 a nie ma marchew ani takich mocnych strzałów. Jak mu dasz do odcinki to normalnie odbija i masz "łututu" czy stoi w miejscu na na przykład 6800 obr/min?
ShatyMK Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Wydaje się, że dźwięk się nie zmienił, pewnie tylko w środku ciszej jest teraz? Ogólnie brzmi konkretnie Dziwię się, że Ci tak fajnie strzela i masz marchewy, u mnie mam więcej modyfikacji i moc 210/335 a nie ma marchew ani takich mocnych strzałów. Jak mu dasz do odcinki to normalnie odbija i masz "łututu" czy stoi w miejscu na na przykład 6800 obr/min? Mam procedurę na 4500prm + flatshift na 5500rpm pewnie dlatego Odnośnie dźwięku, jest poprostu jakieś 15% ciszej i zbiło trochę rezonans w trasie, więc wynik taki jakiego oczekiwałem. tu mam jeszcze jakiś filmik z fejsa z lepszą marchewą, tylko kolega nie spodziewał się i trochę go poniosło z tekstami https://www.facebook.com/1844458181/videos/10204325303333087/ Edytowane 7 Czerwca 2016 przez ShatyMK
bjoern Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Jak gadałem z ziomkiem co mi robił program to mówił, że nawet jak ustawi procedurę to będzie taka "płaska". Ja jak dam do odciny to obroty stoją na 6800. A flatshift się ustawia wg obrotów? Myślałem, że jak to masz i włączysz to działa przy każdej zmianie biegu bez zdjęcia nogi z gazu?
ShatyMK Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ja mam FS ustawione przy każdej zmianie biegu powyżej 5500rpm z butem w podłodze Jak zmienię poniżej 5500 to flat nie uruchomi się. Jak chcesz dobrą procedurę to zajedź do turboelity w Trójmieście, u mnie ładnie buduje doładowanie, do 1.3 bara na procedurze ustawionej na 4500rpm. Jak przyatakuję flatem powyżej 5500 to przy zmianie biegu strzela piękną marchewą, przeładowuje i nie ma zmuły, więc czas do setki się zapewne poprawił, ale jeszcze nie mierzyłem. Bez procedury i flata udało mi się zejść z czasem do 7.5s, teraz może zbliżę się bardziej do 7.0 Tutaj możesz podejrzeć jak to u mnie wygląda z kabiny na boost gauge. https://goo.gl/photos/8ssLuAryeNDFYVSB9
bjoern Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 to spory boost przy LC, turbo za długo nie pożyje tobie obroty też stoją w miejscu, pewnie kwestia doładowania, że marchewy idą
ShatyMK Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Na tym polega procedura, że ustawia się ją na określone obroty, po pomiarze mocy według wykresu jest to moment zaraz za najwyższym momentem obrotowym i przed najwyższą mocą Z resztą nie jest to też jakaś hardcorowa procedura, takie doładowanie osiągam normalnie w sprincie w peaku, więc zrobione z głową. Poza tym, jak turbo padnie to w końcu będę mógł wstawić większe i na to czekam Obecne pompuje jeszcze zdrowo więc szkoda wymieniać, a frajda z jazdy i tak jest
bjoern Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) ja mam 210/335 przy 1,15 bara w peaku no wiem, że na tym polega procedura, ale obroty stoją w miejscu a z wydechu strzela w uj, u mnie nie strzela przy odcince tylko muszę wachlować nogą... taaa tylko ładowanie w turbo bez obciążenia a z obciążeniem to dwie różne sprawy w każdym razie dobrze gada https://www.youtube.com/watch?v=LhZovT8J6JY&list=FLkyJG5529IYkPv7upIn5lQgTu kilka moich, na ostatnim słychać jak trochę strzela, ale nogą i tak wachluje Edytowane 7 Czerwca 2016 przez bjoern
ShatyMK Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) no wiem, że na tym polega procedura, ale obroty stoją w miejscu a z wydechu strzela w uj, u mnie nie strzela przy odcince tylko muszę wachlować nogą... taaa tylko ładowanie w turbo bez obciążenia a z obciążeniem to dwie różne sprawy Dokładnie tak jak mówisz Ładowanie bez obciążenia i z obciążeniem to dwie różne sprawy, po to jest właśnie procedura, żeby na starcie wygenerować znacznie wyższe ciśnienie zbliżone lub wyższe od ciśnienia przy obciążeniu U mnie bez obciążenia ładowało może z 0,3-0,5 bara na postoju. Btw, fajnie Ci to gada Jakie masz turbo, hybryda czy coś zupełnie innego? Słychać że ładnie ssie Jakie masz maksymalne wskazania na MAF? Jakieś 180g/s? Podaj w skrócie swój setup (Ty na pewno masz launch controll? Bo u mnie bez procedury też tak strzelało delikatnie przy odcince, a wątpię żeby Ci ktoś procedurę ustawił tak wysoko, no ale nie widziałem wykresu, wiec nie mówię) Edytowane 8 Czerwca 2016 przez ShatyMK
bjoern Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 No ładuje na postoju pełny boost i to ponoć zabija turbo i nie tylko, kumplowi poszły też zawory wydechowe U mnie siedzi tak: turbo ori, fmic 230, dolot 3" (grzyb simota, obudowa przepływki S3, tip), DP 2,75"->2,5", reszta ori średnicy, wtryski BEX. W peaku 1,15bara moc 210/335 jak wcześniej wspomniałem Nie wiem ile teraz na mafie, napisz jaki to kanał to jutro zrobię loga na spocie U mnie nie ma LC Dochodzę do odcinki i ruszam trochę gazem góra/dół to coś tam strzeli, filmy są trochę słabej jakości i kiepsko słychać :/
ShatyMK Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Nie wiem ile teraz na mafie, napisz jaki to kanał to jutro zrobię loga na spocie Na VAG Blok 002, ewentualnie na szybko możesz zmierzyć przy pomocy elm327 na BT i aplikacji torque u mnie przy mocy 195KM i 310NM wskazuje max jakieś 167g/s. Ciekawe, że osiągnąłeś taki wynik na seryjnym turbo Ale FMIC robi swoje, w końcu chłodniej więc i więcej powietrza. U mnie wtryski też już na skraju zapętlania więc od BEXa by mogły wpaść. Masz wykres? Pokaż jak to u Ciebie wygląda
bjoern Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 wykres na podstawie logów mam póki co Byś zmienił wtryski to też byś miał spokojnie ponad 200, ludzie jeszcze wyższe wyniki osiągają na seryjnym turbo, popatrz w Divisionie, bodajże tomekhxc ma 218/353
krzysiekml Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 max moc przy 4500obr. i dalej jedzie to auto? ale żeby nie było czy po przejściu z przelotu na seryjny wydech może to spowodować utratę mocy około 50KM? przepływ był około 225 spadł na 185 tak mniej więcej
bjoern Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 krzychu to do mnie pytanie? z tego co widziałem u gregora na stronie to w żadnym aucie na ori turbinie moc nie rosła do końca obrotomierza
krzysiekml Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 tak do Ciebie,bo pewnie dmuchnięte sporo dołem a górą już nie ma tchu i takie auto jest do objechania przez inne o mniejszej mocy a u mnie to mogą te ori rury tak blokować ?
bjoern Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 rozumiem, ale to tak bardziej miejsko w sumie, tak sobie będę wmawiał a ile u Ciebie kucy pod machą siedzi i jakie turbo? wydech seria ale DP masz nadal? wg mnie nie powinno tak zablokować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się