ShatyMK Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Ale kombinujecie Jak masz full przelot to do 280-300 można cisnąć, za DP seryjna rura ma 55mm średnicy więc nie panikujmy, jednak należy pamiętać że to już granica. Powyżej 300KM trzeba już pomyśleć o jakimś kolektorze o większym przepływie, większe DP, przynajmniej 2,5" no i rozsądna reszta, oczywiście IC, dolot itp musi być pokoksowane
dekemsidlo Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Znacie jakieś strony gdzie mogę zamówić jeszcze 2x tłumiki WM sport? Ponieważ te strony które podałem niżej nie mają już nic http://www.bmcar-tuning.com/ http://racingstreet.pl/
Lorence Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Jakiej średnicy DP zrobić w 1.8T przy zachowaniu seryjnego wydechu? Pytanie padło już na którejś stronie, ale bez konkretnej odpowiedzi. Miałem dawać rurę fi60,3x1,6 na całej długości DP, ale dziś trafiłem na opis jakiegoś grupowego zamówienia DP do a4 1.8T z "2,75 cala z przejściem do 2,5".. i już nie wiem.. katalizatora jeszcze nie miałem w rękach, więc pytam tutaj tak dokładnie od turba jest 2,75" i przechodzi w 2,5" 2.5" = 63,5mm a z tego co mi wiadomo zarówno w 1.8T jak i 2.0T środek jest 55mm czyli 2,17". Kupowałem ostatnio złącze środkowe i mierzyłem, środek ma równo 55mm, końcówki 50mm. A co do mocy to 300KM na 100% seryjna średnica wydechu daje radę, bez kata. Można wszystko wymienić na 2.75" tylko po cholerę przy mocy 200-300 ?? pozdro Edytowane 10 Grudnia 2015 przez Lorence
krzysiekml Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 masz jakieś auto z seryjnym wydechem i mocą 300km? bo taka średnica to wiem że da radę ale na przelotach a nie na komorowych tłumikach.
krzysztof 36418 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Podkleję się pod temat. jakie są koszty takiego moda? Gdzie można wykonać go w okolicach warszawy? Ten efekt jest cudny.
adis18641 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Posiadam Audi A4 B5 Avant 1.8T 1999 roku i chciałbym zakupić ten wydech cały i pytanie czy ktoś wie jak on brzmi i czy się opłaca go wogólę kupować ?http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5859145580&ref=last-visited Edytowane 29 Grudnia 2015 przez adis18641
ShatyMK Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Podkleję się pod temat. jakie są koszty takiego moda? Gdzie można wykonać go w okolicach warszawy? Ten efekt jest cudny. Miło mi że Ci się podoba Chodzi Ci o wszystkie mody jakie tu wykonano? W sumie wszystko opisałem w tym wątku, więc przeczytaj całość W skrócie, pełen przelot na Downpipe, 2 końcowych przelotach WMR40 90mm + BOV HKS.
bjoern Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 ShatyMK - długo masz już u siebie te WM'y? Jak się sprawują? W necie mają opinie takie sobie :/ który masz w końcu model, bo raz było wmr40, wcześniej wmr37 chce do siebie wziąć ten http://allegro.pl/tlumik-sportowy-wydech-wmr40-cx1-fi90-580-ow-12301-i5813903921.htmlalbo ten http://allegro.pl/12296-tlumik-sportowy-wydech-wmr37-cx1-fi90-570-i5813903002.html, ten pierwszy chyba nieco bardziej wyciszy? Zmieści mi się taki tłumik do quattro? pozdro
Sedrak Dan Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Podkleję się pod temat. jakie są koszty takiego moda? Gdzie można wykonać go w okolicach warszawy? Ten efekt jest cudny. Miło mi że Ci się podoba Chodzi Ci o wszystkie mody jakie tu wykonano? W sumie wszystko opisałem w tym wątku, więc przeczytaj całość W skrócie, pełen przelot na Downpipe, 2 końcowych przelotach WMR40 90mm + BOV HKS. Jakbyś właśnie mógł mniej więcej ile poszło na ten zestaw (bez BOV) i le robocizna i gdzie robiłeś
sQnick Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Macie może ktos fotki downpipe w srodku? interesuje mnie konkretnie ile mówka (gwint) na sonde wchodzi do srodka? obie tak samo? prosze o rade
ShatyMK Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 ShatyMK - długo masz już u siebie te WM'y? Jak się sprawują? W necie mają opinie takie sobie :/ który masz w końcu model, bo raz było wmr40, wcześniej wmr37 chce do siebie wziąć ten http://allegro.pl/tlumik-sportowy-wydech-wmr40-cx1-fi90-580-ow-12301-i5813903921.htmlalbo ten http://allegro.pl/12296-tlumik-sportowy-wydech-wmr37-cx1-fi90-570-i5813903002.html, ten pierwszy chyba nieco bardziej wyciszy? Zmieści mi się taki tłumik do quattro? pozdro Mam dokładnie ten który podałeś, WMR40 średnica końcówki 90mm, ostatnio ciężko było je znaleźć gdziekolwiek bo się pokończyły na magazynach. Odnośnie jakości wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń, solidna nierdzewka, po ponad półtora roku tłumik nadal się błyszczy, od spodu nie widać korozji, dźwięk cały czas taki sam, nic się jeszcze w środku nie wypaliło. Dodam tylko że WMR40 są trochę droższe niż inne tłumiki od WM, może są po prostu solidniejsze.Według mnie były najzgrabniejsze i najbardziej zbliżone do ori, dlatego je wybrałem. Odnośnie kosztów hmm. W moim przypadku było to ciągłe poszukiwanie idealnego brzmienia wydechu i przy okazji chęć odetkania układu aby zwiększyć jakiś tam potencjał stockowych bebechów. W skrócie: Końcowe WMR40 90mm - 2x220zł + 200zł montaż Usunięcie środkowego tłumika i rzeźba - 150zł Downpipe około - 400zł + 100zł montaż, przy okazji wymiana opasek i tłumika drgań (plecionki) Wstawienie środkowego przelotu z montażem ok 250zł W sumie = 1540zł + dobra zabawa Zapomniałem jeszcze o 400zł za programowe wyłączenie sondy lambda Więc praktycznie 2k zł
Sedrak Dan Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 ShatyMK - długo masz już u siebie te WM'y? Jak się sprawują? W necie mają opinie takie sobie :/ który masz w końcu model, bo raz było wmr40, wcześniej wmr37 chce do siebie wziąć ten http://allegro.pl/tlumik-sportowy-wydech-wmr40-cx1-fi90-580-ow-12301-i5813903921.htmlalbo ten http://allegro.pl/12296-tlumik-sportowy-wydech-wmr37-cx1-fi90-570-i5813903002.html, ten pierwszy chyba nieco bardziej wyciszy? Zmieści mi się taki tłumik do quattro? pozdro Mam dokładnie ten który podałeś, WMR40 średnica końcówki 90mm, ostatnio ciężko było je znaleźć gdziekolwiek bo się pokończyły na magazynach. Odnośnie jakości wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń, solidna nierdzewka, po ponad półtora roku tłumik nadal się błyszczy, od spodu nie widać korozji, dźwięk cały czas taki sam, nic się jeszcze w środku nie wypaliło. Dodam tylko że WMR40 są trochę droższe niż inne tłumiki od WM, może są po prostu solidniejsze.Według mnie były najzgrabniejsze i najbardziej zbliżone do ori, dlatego je wybrałem. Odnośnie kosztów hmm. W moim przypadku było to ciągłe poszukiwanie idealnego brzmienia wydechu i przy okazji chęć odetkania układu aby zwiększyć jakiś tam potencjał stockowych bebechów. W skrócie: Końcowe WMR40 90mm - 2x220zł + 200zł montaż Usunięcie środkowego tłumika i rzeźba - 150zł Downpipe około - 400zł + 100zł montaż, przy okazji wymiana opasek i tłumika drgań (plecionki) Wstawienie środkowego przelotu z montażem ok 250zł W sumie = 1540zł + dobra zabawa Zapomniałem jeszcze o 400zł za programowe wyłączenie sondy lambda Więc praktycznie 2k zł Dzięki wielkie Na pewno się przyda. Właśnie koło 2000 zł liczyłem na to. Znasz kogoś w 3City kto by się podjął zadania ?
krzysiekml Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 jak chcesz do oski to mam swój na sprzedanie,robiony w firmie http://baq-garage.pl/dożywotnia gw. na spawy i 2 lata na wkłady,lub zamienie na wydech od Q bo jestem na etapie przekładki
Sedrak Dan Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 jak chcesz do oski to mam swój na sprzedanie,robiony w firmie http://baq-garage.pl/dożywotnia gw. na spawy i 2 lata na wkłady,lub zamienie na wydech od Q bo jestem na etapie bprzekładki Dzięki, ale najpierw chcę moc poprawić. Nie lubię jak auto brzmi , a ledwo jedzie Szkoda, że od ośki do Q nie pasuje , bo kto wie co przyszłość przyniesie
krzysiekml Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 nie jest głośny,nadaje się w trasy bez problemu
bjoern Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Mam dokładnie ten który podałeś, WMR40 średnica końcówki 90mm, ostatnio ciężko było je znaleźć gdziekolwiek bo się pokończyły na magazynach. Odnośnie jakości wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń, solidna nierdzewka, po ponad półtora roku tłumik nadal się błyszczy, od spodu nie widać korozji, dźwięk cały czas taki sam, nic się jeszcze w środku nie wypaliło. Dodam tylko że WMR40 są trochę droższe niż inne tłumiki od WM, może są po prostu solidniejsze.Według mnie były najzgrabniejsze i najbardziej zbliżone do ori, dlatego je wybrałem. już do mnie doszły inne, zamówione w firmie Proex zdjęcia mam w temacie, zdecydowałem się na nie, ze względu na możliwość dobrania parametrów, a WM jest uniwersalny i jaki jest taki jest zobaczymy jak zagada, w przyszłym tygodniu myślę montaż
Sedrak Dan Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 nie jest głośny,nadaje się w trasy bez problemu Ja głównie po mieście jeżdżę i jednak wolę najpierw zrobić moc. 160 to dla mnie za mało dla rasowego dźwięku.
krzysiekml Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 pany takie pytanie do tych ,którzy mają Q,a widzę że prawie wszyscy mają czy taki magnaflow wejdzie http://allegro.pl/tlumik-owalny-magnaflow-single-dual-1x64-2x58-46cm-i5707367573.htmlzamiast y-pipów i dwóch małych przelotowych tłumików chciał bym to zastąpić zwyczajnie tym magnaflowem wlot 2.5 i 2X2.25 wylot ,bo mam zamiar pokroić tego z ośki co mam
Lorence Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 pany takie pytanie do tych ,którzy mają Q,a widzę że prawie wszyscy mają czy taki magnaflow wejdzie a dlaczego ma nie wejść ? możesz i wrzucić tłumiki od hondy i wszystko będzie śmigało, ważna jest jedynie średnica wejścia i wyjścia oryginalnie masz 3 tłumiki, środkowy i dwa końcowe. Jeden przelotowy ? troche mało, jak masz dodatkowe auto na długie trasy to ok, jak dla mnie w serii np u mnie uważam że cicho nie jest. Ja u siebie tez chce zrobić wszystko na MAGNAFLOW ale 3 przelotowe, powinno być ok. W sumie zawsze możesz zrobić tylko ten jeden i najwyżej dokupić później dwa jak będzie za głośno. Zawsze łatwiej uciąć rurę niż dokładać
bjoern Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 kolega będzie miał 3 tłumiki, tak jak już teraz ma, ale teraz ma ośkę a dokłada quattro. W quattro jest układ wydechowy inaczej poprowadzony i się pyta bo nie wie czy wejdzie koło wału...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się