46lukasz Opublikowano Poniedziałek o 22:28 Opublikowano Poniedziałek o 22:28 tutaj hamulce 345mm z S5 z plakietką z logiem S, kod hamulców 1LJ tutaj hamulce 345mm z A5 chociaż nie wiem w jakiej wersji występują takie, kod 1LD, wyglądają na takie same tylko bez loga S tutaj hamulce z Q5 o których mówię, 345mm, kod 1LJ jak w S5 przykładowe zdjęcie takiego zacisku z Q5
Dev Opublikowano Wtorek o 10:31 Opublikowano Wtorek o 10:31 (edytowane) A4 i A5 - tłoczek fi 57 A6, A7 i Q5 - tłoczek fi 60 do czego w ogóle zmierzasz bo nie qumam ? Edytowane Wtorek o 10:32 przez Dev
46lukasz Opublikowano Wtorek o 10:38 Opublikowano Wtorek o 10:38 (edytowane) no zastanawiam się czy ten zacisk z Q5 to to samo co z S4/S5, tylko bez znaczka S, bo ten z Q5 jest dużo tańszy ale tak jak mówisz, Q5 ma tłoczek 60mm a S4/S5 ma tłoczek 57mm, jest numerek z tylu zacisku, mimo ze zestaw nazywa się 1LJ w obu przypadkach to teraz pytanie: lepiej swap na 345mm i większy tłoczek czy mniejszy, czy jest w ogóle duża różnica, czy zwiększając średnicę o te 3mm trzeba cos jeszcze zmienić? Edytowane Wtorek o 11:31 przez 46lukasz
janusz75 Opublikowano Wtorek o 11:35 Opublikowano Wtorek o 11:35 mam u siebie swap na 345mm wraz z zaciskiem z Q5... wszystko pasuje bez problemu, przy czym ja specjalnie szukałem zacisku z Q5 właśnie ze względu na większą średnicę tłoka...
46lukasz Opublikowano Wtorek o 11:40 Opublikowano Wtorek o 11:40 okej dzięki za info, dobrze wiedzieć z doświadczenia kogoś innego ze wszystko dobrze działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się