Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie mam na te chwile 345 do B8

Opublikowano

Co doradzasz bo 314 przód jest dosyć mizerny. Czy zakladac 320 czy inwestować jednak w 345. Auto jest softowo jeszcze fabryczne, ale niedługo będzie się na T z CAHA i mocowo 220/450.

Opublikowano

Optymalnie powinno byc 345/330mm

Opublikowano

W takim razie cos jest nie halo.

Tarcze nie pasuja zamiennie B6/7 vs. B8

Tu poprawny link ale 365mm wejdą z 18 cali felge z a5?

http://www.jdl-performance.com/sklep/zestaw-hamulcowy-przod-6-tloczkowy-365-mm-alcon-audi-a4-b8.html

Tapniete z SGS7

Opublikowano

Panowie wymienialem tarcze na przodzie w czerwcu ubieglego roku bo mialy bicie, potem musialem wymienic w grudniu bo znowu mialy bicie i teraz po 4 miesiacach znowu jest bicie... Mial ktos moze taki problem czy te 314 to serio taki zlom?

Opublikowano

Ja jeżdżę 2 lata na ori 314mm od nowości i zero problemów. To masz jakieś zamienniki czy ori?

Tapniete z SGS7

Opublikowano (edytowane)

zamienniki, wczesniej byly ori ale bylo tez bicie.

A w 1.8 TFSI to nie jest 320?

Edytowane przez Kooga
Opublikowano

Nie

Opublikowano

Tak jak Dev pisze i ja. 314mm nawet jak zamawiasz auto z 19" felunkiem... bieda :) A powodu bicia tarcz musisz szukać gdzie indziej chyba niż w ich rozmiarze...

Tapniete z SGS7

Opublikowano

Hmm no wlasnie nie wiem, sprawdzone zostalo czy sa jakies luzy w zawieszeniu i wszystko ladnie wyglada. Mnie ciekawi to, ze bicie zaczyna sie po 3-4 miesiacach. Wiec bardziej stawialbym na tarcze. Zreszta, objawy sa typowe dla bicia tarcz

Opublikowano

Piasty do sprawdzenia

Opublikowano

zamienniki, wczesniej byly ori ale bylo tez bicie.

A w 1.8 TFSI to nie jest 320?

Nie jesteś jedyny z takim problemem. I skończmy już z tymi opowieściami o złym montażu czy wadach fabrycznych.

Chłodzenie hamulców w B8 wygląda kiepsko i tyle.

Nie trzeba jeździć po torze, aby je przegrzać.

Opublikowano

Chetnie wrzucilbym od S4 ale zimowki to tylko 16" i zreszta na necie nie ma zadnego seta z S4

Opublikowano

Panowie, jakas grubosc powinna miec ori tarcza 320mm zeby jeszcze sie nadawala do jazdy?

Opublikowano

28mm

Opublikowano

28mm

Dzieki!

Opublikowano

Mam do opchnięcia zaciski 314 (z jarzmami) - ori -

jak coś to priv :-) dośle wtedy zdjęcia:-)

Opublikowano

Panowie,

czy dobrze rozumiem ze w 3.0 TDI wystarczy wrzucic jarzma z S4 B8 i mozna ladowac tarcze 345 przod i 33o tyl? Ma sens taki setup?

Opublikowano

Przód tak.

Z tyłu do zmiany zaciski, bo tarcze 330 są wentylowane.

Opublikowano

Panowie,

czy dobrze rozumiem ze w 3.0 TDI wystarczy wrzucic jarzma z S4 B8 i mozna ladowac tarcze 345 przod i 33o tyl? Ma sens taki setup?

Dobrze rozumiesz. Tył 330mm jest wentylowany więc tak łatwo nie jest. Cały set z esy musi być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...