ArkadiuS Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Co doradzasz bo 314 przód jest dosyć mizerny. Czy zakladac 320 czy inwestować jednak w 345. Auto jest softowo jeszcze fabryczne, ale niedługo będzie się na T z CAHA i mocowo 220/450.
LukiKRK Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 W takim razie cos jest nie halo. Tarcze nie pasuja zamiennie B6/7 vs. B8 Tu poprawny link ale 365mm wejdą z 18 cali felge z a5?http://www.jdl-performance.com/sklep/zestaw-hamulcowy-przod-6-tloczkowy-365-mm-alcon-audi-a4-b8.html Tapniete z SGS7
Kooga Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Panowie wymienialem tarcze na przodzie w czerwcu ubieglego roku bo mialy bicie, potem musialem wymienic w grudniu bo znowu mialy bicie i teraz po 4 miesiacach znowu jest bicie... Mial ktos moze taki problem czy te 314 to serio taki zlom?
LukiKRK Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Ja jeżdżę 2 lata na ori 314mm od nowości i zero problemów. To masz jakieś zamienniki czy ori? Tapniete z SGS7
Kooga Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) zamienniki, wczesniej byly ori ale bylo tez bicie. A w 1.8 TFSI to nie jest 320? Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Kooga
LukiKRK Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Tak jak Dev pisze i ja. 314mm nawet jak zamawiasz auto z 19" felunkiem... bieda A powodu bicia tarcz musisz szukać gdzie indziej chyba niż w ich rozmiarze... Tapniete z SGS7
Kooga Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Hmm no wlasnie nie wiem, sprawdzone zostalo czy sa jakies luzy w zawieszeniu i wszystko ladnie wyglada. Mnie ciekawi to, ze bicie zaczyna sie po 3-4 miesiacach. Wiec bardziej stawialbym na tarcze. Zreszta, objawy sa typowe dla bicia tarcz
komoornik Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 zamienniki, wczesniej byly ori ale bylo tez bicie. A w 1.8 TFSI to nie jest 320? Nie jesteś jedyny z takim problemem. I skończmy już z tymi opowieściami o złym montażu czy wadach fabrycznych. Chłodzenie hamulców w B8 wygląda kiepsko i tyle. Nie trzeba jeździć po torze, aby je przegrzać.
Kooga Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Chetnie wrzucilbym od S4 ale zimowki to tylko 16" i zreszta na necie nie ma zadnego seta z S4
st4yKool Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Panowie, jakas grubosc powinna miec ori tarcza 320mm zeby jeszcze sie nadawala do jazdy?
tdy Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Mam do opchnięcia zaciski 314 (z jarzmami) - ori - jak coś to priv :-) dośle wtedy zdjęcia:-)
st4yKool Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Panowie, czy dobrze rozumiem ze w 3.0 TDI wystarczy wrzucic jarzma z S4 B8 i mozna ladowac tarcze 345 przod i 33o tyl? Ma sens taki setup?
komoornik Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Przód tak. Z tyłu do zmiany zaciski, bo tarcze 330 są wentylowane.
Wandej Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Panowie, czy dobrze rozumiem ze w 3.0 TDI wystarczy wrzucic jarzma z S4 B8 i mozna ladowac tarcze 345 przod i 33o tyl? Ma sens taki setup? Dobrze rozumiesz. Tył 330mm jest wentylowany więc tak łatwo nie jest. Cały set z esy musi być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się