st4yKool Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Gdybym byl w PL, to pewnie robilbys mi ten swap itp.. ale wpadam okazjonalnie i wszystko zalatwiam przy okazji, co jak widac nie zawsze sie sprawdza :|
DiAMOND Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Witam, Proszę o opinię czy to dobry wybór? Tarcze hamulcowe - ZIMMERMANN - Sport Coat Z nawiercane 100.3321.52https://hamulcesklep.pl/o/100.3321.52 Klocki hamulcowe - ATE - ATE Ceramic 13.0470-2888.2https://hamulcesklep.pl/o/13.0470-2888.2 Edytowane 29 Lipca 2016 przez DiAMOND
komoornik Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Nawiercane tarcze to trochę pic na wodę. Jak się przegrzeją/pogną to tylko będzie szkoda że są droższe.
DiAMOND Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 No ja nie bardzo łapię o co chodzi... OZ, DS? zwał jak zwał każdy wie o co chodzi
komoornik Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 OZ = Otto Zimmermann DS to seria klocków Ferodo
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie do zacisków z S4 które tarcze z ZIMMERMANNA będą pasować. Są dwa rodzaje i sprzedawcy chcą VIN. 1. Dane Techniczne Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie Przetwarzanie stopowy / wysoko nawęglany Powierzchnia pokryty dodatkową warstwą Średnica zewnętrzna [mm] 345 Grubość [mm] 30 Minimalna Grubość [mm] 28 Wysokość [mm] 52,4 Wzór otworów/Ilość otworów 6/5 Ciężar [kg] 11,1 Średnica otworu 1 [mm] 112 śr. nitu [mm] 68 2. Dane Techniczne Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie Przetwarzanie stopowy / wysoko nawęglany Powierzchnia pokryty dodatkową warstwą Średnica zewnętrzna [mm] 345 Grubość [mm] 29,5 Minimalna Grubość [mm] 28 Wysokość [mm] 52 Wzór otworów/Ilość otworów 6/5 Ciężar [kg] 10,8 Średnica otworu 1 [mm] 112 śr. nitu [mm] 68 Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez l.e.s.t.e.r
komoornik Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Gdzieś chyba widziałem jak Dev pisał, że te różnice nie mają znaczenia.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 No też bym kupił grubsze ale musze mieć 100% pewności że wejdą.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja problemu nie mam tylko sprzedawcy nie są pewni które tarcze mają być i chcą VIN. 0,5mm to 25% życia tarczy, ciekawe w jakim celu robią cieńsze tarcze... Żeby było weselej to te cieńsze są droższe. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez l.e.s.t.e.r
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Tak właśnie zrobiłem, dzięki za pomoc.
Wandej Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Panowie do zacisków z S4 które tarcze z ZIMMERMANNA będą pasować. Są dwa rodzaje i sprzedawcy chcą VIN. 1. Dane Techniczne Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie Przetwarzanie stopowy / wysoko nawęglany Powierzchnia pokryty dodatkową warstwą Średnica zewnętrzna [mm] 345 Grubość [mm] 30 Minimalna Grubość [mm] 28 Wysokość [mm] 52,4 Wzór otworów/Ilość otworów 6/5 Ciężar [kg] 11,1 Średnica otworu 1 [mm] 112 śr. nitu [mm] 68 2. Dane Techniczne Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie Przetwarzanie stopowy / wysoko nawęglany Powierzchnia pokryty dodatkową warstwą Średnica zewnętrzna [mm] 345 Grubość [mm] 29,5 Minimalna Grubość [mm] 28 Wysokość [mm] 52 Wzór otworów/Ilość otworów 6/5 Ciężar [kg] 10,8 Średnica otworu 1 [mm] 112 śr. nitu [mm] 68 100.3332.20. Takie są do b8
Gibons Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Obie podejdą te cieńsze były zakładane do któregoś tam roku potem szły te grubsze. Ja miałem te grubsze u siebie w poprzedniej b8.
Wandej Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Obie podejdą te cieńsze były zakładane do któregoś tam roku potem szły te grubsze. Ja miałem te grubsze u siebie w poprzedniej b8. W poliftach niby grubsze
A4B9 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Czy przy wymianie tarcz przednich (314/25) trzeba odkręcać jarzmo czy wystarcz sam zacisk zdjąć ? Pytam ponieważ wg. Elsy powinno się zdjąć ale tak samo jest w opisie procedury wymiany tylnej tarczy a w praktyce tylną udało się się bez problemu wymienić bez odkręcania jarzma .
szogun555 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Obecnie mam tarcze 320mm i mam zamiar przejść na 345mm, czy można zmienić samo jarzmo ? Zaciski chciałbym zostawić bo mam 25kkm. Jakie tarcze i klocki byłyby najlepsze ?
komoornik Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Tak, można zmienić samo jarzmo. Zimmermann/Ferodo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się