Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 24.01.2017 o 20:40, wiesniak napisał:

 tarcze jesli masz ori to pewnie masz ATE.

:polew:

Opublikowano

Brembo :)

Opublikowano

Szukałem w katalogu OZ i do Audi A4 B8 z silnikiem 2.0 TDI na tył tarcze sportowe występują tylko w rozmiarze 330mm. Czy jeśli mam w standardzie 300mm to nie ma szans zamontowania tych 330mm pod standardowe zaciski?

Jeśli wchodzą tylko standardowe 300mm to pozostaje mi tylko normalna tarcza.

Pytanie jeszcze do kolegów odnośnie zestawu. Jak się ma taki zestaw do głównie polecanego tutaj zestawu OZ + Ferodo Premier:

http://www.ebay.de/itm/ATE-BREMSEN-SET-POWERDISC-CERAMIC-BREMSBELAGE-HINTEN-Audi-A4-Avant-8ED-B7-/262216239475?fits=Make%3AAudi|Model%3AA4+Avant&hash=item3d0d4e4973:g:pJ4AAOSwdG9XRZQD

 

Z gory dzieki za opinie.

 

Opublikowano

300mm faktycznie nie występują w wersji Sport ale na tył da Ci to tylko wizualny efekt także nie ma tragedii ;)

330mm nie wejdzie od tak.

Co do porównania to nie porównuj tego bo w ATE nie wiesz co trafisz, ta firma nie produkuje tego samodzielnie a coraz częściej w pudełkach jest made in china a Zimmermann to zawsze produkt niemiecki.

Opublikowano

Stosował ktoś DS 2000 i DS 2500? Autem zrobiłem 12tys na DS2000 ale niestety już się kończą i chciałbym poznać opinie kogoś kto miał obie mieszanki czy jest duża różnica no i jak DS2500 pracuje na zimno - hamulec od S5 345/330 przy tarczy OZ Sport.

Opublikowano

Dziwnie szybko, nie zdarzyło mi się jeszcze żeby tak szybko ktoś zajechał te klocki, czy z zaciskami na pewno wszystko ok ? DS2500 potrzebuje nieco wyższej temp dla właściwej skuteczności.

Opublikowano

Nordschlaife zabija każdy hamulec :) No i troche Silesia Ring

Opublikowano

Aaaa to zmienia postać rzeczy i to diametralnie. No to do takiego użytku spokojnie możesz DS2500 wrzucać.

 

Mamy grupę klientów, którzy właśnie na Nordschlaife do BMW M5 stosują Zimmermann Sport z DS3000 ale to już trzeba bardzo ostrożnie układać żeby na początku tarcz nie zarżnąć.

Opublikowano

DS 3000 super sprawa ale za mało na tych torach jeżdżę bo wypad na Norda raz na rok i ze dwa razy na Silesia Ring czy Poznań to chyba nie ma sensu DS3000 bo jednak 95% dystansu robię po drogach publicznych i nie chciałbym się zdziwić, ze mi DS3000 nie załapie przy niskiej temp i nie dohamuje do świateł. 

Opublikowano

Jasna sprawa, Ci o których wspomniałem na co dzień zakładają DS a tylko na tor zakładają te DS3000

Opublikowano

Tarcze OZ sport to totalne g*wno. Klocki DS2500 po 20kkm na publicznych drogach, zjadły te tarcze..  przod 345 tyl 320..   Moze wersja nie sport - pełna nie wiercona, jest lepsza.. ale ja juz OZ nie kupie nigdy.

DS2500 to bardzo fajny klocek, ale tez musi byc cieply.. DS3000 jezdzilem w subaru i to juz  woogle trzeba rozgrzac..  oba pylą strasznie :)

Opublikowano

Musisz w takim razie zgłosić to do Audi że w RS6 czy R8 montują gówno, do Porsche, że w M3 i M5 montuje gówno no i do Porsche że w Panamerze i 911 montują również gówno :decayed:

 

BTW - znasz lepszą alternatywę ?

Opublikowano (edytowane)

No ja na tarczy OZ Sport mam 12 tyś latałem na torze jak chcesz mogę fotkę zrobić jak wygląda. Klocek to DS 2000. Przy czym ja bardzo ostrożnie ten setup układałem dosłownie z 2 tys km hamowałem bardzo delikatnie bo takie dostałem zalecenie przy tym zestawie.

Edytowane przez Grohu
Opublikowano

Domyślam się jak wyglądają bo kilkadziesiąt takich kompletów zjeździłem, z tego kilka na torze. Tylko nie bardzo rozumiem co dziwnego jest w tym, że cywilna tarcza za dość niską cenę w połączeniu z wyczynowymi klockami wytrzymuje 20-30k km. Jakby nie było to nie są tarcze wyczynowe przeznaczone na tor, zgadza się ? A jednak wytrzymują i to nie tylko w lekkich autach ale i w M5, RS6. Za te pieniądze ? Znajdź coś lepsego ;)

Opublikowano

Dokładnie jestem tego samego zdania. Tarcza kosztująca 300-350 zł to nie można nie wiadomo czego wymagać. Jak wytrzyma 25 to będę zadowolony.

Opublikowano

Tego samego zdania jestem i to samo zdanie mają nasi klienci wybierające te tarcze do wyżej wspomnianych aut, do M5 za tarcze wyczynową musiałby zapłacić co najmniej 2-3k/szt a tak ma zimmermanna za kilka stów, wytrzyma mu cały sezon czyli jakieś 10-15k km katowania z DS3000 i na kolejny sezon wlatuje nowy kpl. Podobna sytuacja z R8 tyle, że tam za wyczynową musisz dać ponad 8k/szt a pływające zimmermanny masz po niecałym tysiaku, problemu z biciem nie było jeszcze nigdy ;)

Opublikowano

Dev ogarniesz mi swapa na 320 OZ + Ferodo razem z wymianą?

Bede w rodzinnym mieście w kwietniu w okolicy swiąt i podjechałbym do Ciebie.

Zadzwonie jeszcze na początku kwietnia bo teraz jestem wyjechany i siedze w Nigerii ;)

Opublikowano
20 minut temu, herman85 napisał:

Dev ogarniesz mi swapa na 320 OZ + Ferodo razem z wymianą?

Bede w rodzinnym mieście w kwietniu w okolicy swiąt i podjechałbym do Ciebie.

Zadzwonie jeszcze na początku kwietnia bo teraz jestem wyjechany i siedze w Nigerii ;)

Takie pierdoly to robimy niemal codziennie. Zadzwoń do mnie w wolnej chwili to ugadamy co i jak.

Opublikowano
Dev masz jakiegoś meila ? ;> Mam nowe tarcze przód tył ori audi i dużo rodzajów klocków ori audi oczywiście wszystko nowe. W dobrych cenach może byłbyś zainteresowany ?




Cześć,

Post z przed trzech lat, ale temat aktualny :) Jak ktoś ma do sprzedania nowe tarcze i klocki Ori do A4 B8 1.8 TFSI to prośba o kontakt na priva. Może też być dobry zestaw non-ori.

Thx

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...