st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Jezdzisz jak dziadek :-))))Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Adam-Lewian Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 To raczej u Ciebie jest coś nie tak skoro masz problemy, ja ich nie mam Pora udać się na jakiś kurs, filmiki na YT widać na niewiele się zdały
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Moze masz racje )) co ciekawe najlepszy czas na ringu zrobilem praktycznie bez hamulcow na zagotowanej i upalonej serii hehe..No nic.. moze poprostu mam jakas chinszczyzne zamiast prawdziwego zimmermanna lolSent from my SM-G950F using Tapatalk
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 przy okazji.. jakas procedure docierania stosujecie? zaraz po montazu? jakies kilka srednich i kilka mocnych hamowan?
sajmon136 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 24 minuty temu, st4yKool napisał: przy okazji.. jakas procedure docierania stosujecie? zaraz po montazu? jakies kilka srednich i kilka mocnych hamowan? Ja stosuje delikatne traktowanie przez jakieś 1000km i jest ok.
Adam-Lewian Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Najpierw 5 hamowań z 50 do 20, potem 5 z 70 do 20, kolejne 5 z 100 do 40 i to takie wstępne masz z głowy, dalej 200-300 km nie przegrzewać.
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Jakie przerwy miedzy hamowaniami? P.s. sprawdz pw...Sent from my SM-G950F using Tapatalk
przemek530d Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Dnia 26.06.2017 o 17:14, Adam-Lewian napisał: Formula Z to tarcze pływające, zupełnie inna technologia. Te tarcze fabrycznie są np w RS6, RS4, R8, BMW M5, M3, Panamera Turbo na pewno pływające ? bo jest różnica między pływającymi a dwuczęściowymi...
przemek530d Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 to dopytam jeszcze, na przykładzie tarczy 356x34 oem 4h0615301k/r jest w tej samej technologi (pływająca) co formula Z 100.3364.75 ??
Adam-Lewian Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Nie bardzo rozumiem pytanie. 4H0 615 301 K to jest właśnie 100.3364.75 czyli tarcza pływająca, dokładnie ta sama co montuje fabryka Audi
przemek530d Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 (edytowane) o to właśnie mi chodziło, konstrukcyjnie tożsame ze zdjęć napewno to same to to nie jest, inny dzwon Edytowane 29 Czerwca 2017 przez przemek530d
chesterman Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Posiadam A4 B8 2.0tfsi z quattro 2009r. Obecne tarcze mają przejechane ~150kkm. Wszystko było w porządku do tej pory, ale ostatnio na myjce musiałem się zapomnieć i na rozgrzaną przednią tarczę chlapnąłem wodą. Tarcza ma bicie 0.15mm. Podczas hamowania ze 130km/h czuć bicie, przy hamowaniu z 70 czy 80km/h bicia nie ma. Zmierzyłem suwmiarką grubość tarczy i jest około 28.3 mm (+- 0.1 mm). Czy taka tarcza nadaje się do toczenia na samochodzie? Wyczytałem, że ta tarcz powinna mieć minimalną grubość 28mm. Zdaje się, że to tarcz o 320mm średnicy. Jakie są konsekwencje tego, że tarcz będzie miała 27mm grubości po toczeniu?
sajmon136 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 3 godziny temu, chesterman napisał: Posiadam A4 B8 2.0tfsi z quattro 2009r. Obecne tarcze mają przejechane ~150kkm. Wszystko było w porządku do tej pory, ale ostatnio na myjce musiałem się zapomnieć i na rozgrzaną przednią tarczę chlapnąłem wodą. Tarcza ma bicie 0.15mm. Podczas hamowania ze 130km/h czuć bicie, przy hamowaniu z 70 czy 80km/h bicia nie ma. Zmierzyłem suwmiarką grubość tarczy i jest około 28.3 mm (+- 0.1 mm). Czy taka tarcza nadaje się do toczenia na samochodzie? Wyczytałem, że ta tarcz powinna mieć minimalną grubość 28mm. Zdaje się, że to tarcz o 320mm średnicy. Jakie są konsekwencje tego, że tarcz będzie miała 27mm grubości po toczeniu? Tarcza do śmieci i zakładaj nowe nie kombinuj To są hamulce
Dev Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 8 godzin temu, chesterman napisał: Posiadam A4 B8 2.0tfsi z quattro 2009r. Obecne tarcze mają przejechane ~150kkm. Wszystko było w porządku do tej pory, ale ostatnio na myjce musiałem się zapomnieć i na rozgrzaną przednią tarczę chlapnąłem wodą. Tarcza ma bicie 0.15mm. Podczas hamowania ze 130km/h czuć bicie, przy hamowaniu z 70 czy 80km/h bicia nie ma. Zmierzyłem suwmiarką grubość tarczy i jest około 28.3 mm (+- 0.1 mm). Czy taka tarcza nadaje się do toczenia na samochodzie? Wyczytałem, że ta tarcz powinna mieć minimalną grubość 28mm. Zdaje się, że to tarcz o 320mm średnicy. Jakie są konsekwencje tego, że tarcz będzie miała 27mm grubości po toczeniu? wycierasz d...ę szkłem
chesterman Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Godzinę temu, Dev napisał: wycierasz d...ę szkłem lol. Czyli co, radzicie tylko nowe? nowe w aso to trochę ból.
Dev Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 9 godzin temu, chesterman napisał: lol. Czyli co, radzicie tylko nowe? nowe w aso to trochę ból. bierz OZty
chesterman Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 @Dev Nie widziałem tej marki nigdy, w necie szukałem to też ciężko coś znaleźć. Co myślisz o tarczach TRW 320mm dla mojego pojazdu? Nie wiem jakiego producenta ma Audi, ale zaciski są od TRW. Jakie tarcze i klocki rekomendujesz na przód i tył?
sajmon136 Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 5 godzin temu, chesterman napisał: @Dev Nie widziałem tej marki nigdy, w necie szukałem to też ciężko coś znaleźć. Co myślisz o tarczach TRW 320mm dla mojego pojazdu? Nie wiem jakiego producenta ma Audi, ale zaciski są od TRW. Jakie tarcze i klocki rekomendujesz na przód i tył? Bież tarcze Otto Zimmermann a klocki ferodo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się