Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
57 minut temu, bladzio1 napisał:


Dev prośba do Ciebie o wycenę malowania proszkowego tych Brembo 4-tłoczkowych. Być może doszły by jeszcze do malowania tyły od S4 (są czarne) w zależności od tego na jaki kolor w Brembo się zdecyduje więc wyceń też i te. Mój mail to [email protected]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

250 przód

250 tył 

Opublikowano
250 przód
250 tył 

Dzięki. To ceny za szt. czy parę? Jaki czas realizacji masz aktualnie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
Godzinę temu, bladzio1 napisał:


Dzięki. To ceny za szt. czy parę? Jaki czas realizacji masz aktualnie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Cena za oś plus ewentualne części które trzeba wymienić

7-8dni roboczych

Opublikowano

Pany, czy to normalne ze klocki i tarcze na tyle wymienilem 90 000 km temu, a na przodzie tarcze i klocki 80 000 temu i dalej jest ich sporo- czy moze mam hamulce spierniczone  ?:P Na ile klocki starczaja mniej wiecej ? Bo w 2014 wymienilem tyl a w 2015 przod i dalej jest sporo hebli a tarcze ledwo co ruszone. Mam klocki i tarcze ferodo

Opublikowano
2 godziny temu, sebul napisał:

Pany, czy to normalne ze klocki i tarcze na tyle wymienilem 90 000 km temu, a na przodzie tarcze i klocki 80 000 temu i dalej jest ich sporo- czy moze mam hamulce spierniczone  ?:P Na ile klocki starczaja mniej wiecej ? Bo w 2014 wymienilem tyl a w 2015 przod i dalej jest sporo hebli a tarcze ledwo co ruszone. Mam klocki i tarcze ferodo

Ja na heblach s4 zrobiłem 50tyś i też nie było widać jakiegoś większego zużycia tyle że ja głownie autostrada

Opublikowano

Witam! 

Zaniedlugo bede musial wymienic tarczy i klocki w b8 i chciałbym zaczerpnąć informacji jaki zestaw najlepiej wziąść by jakoś to hamowało ;)     

Vin Auta:WAUZZZ8K59A004413 

Ż góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, Kyler napisał:

Witam! 

Zaniedlugo bede musial wymienic tarczy i klocki w b8 i chciałbym zaczerpnąć informacji jaki zestaw najlepiej wziąść by jakoś to hamowało ;)     

Vin Auta:WAUZZZ8K59A004413 

Ż góry dzięki za odpowiedź.

Masz serię 314/300 czyli bieda

Najlepszym rozwiązaniem jest SWAP przodu na 320mm, jak chcesz to mam wszystko co potrzebne.

Edytowane przez Dev
Opublikowano
8 godzin temu, Dev napisał:

Masz serię 314/300 czyli bieda

Najlepszym rozwiązaniem jest SWAP przodu na 320mm, jak chcesz to mam wszystko co potrzebne.

Napisz do mnie priv z ofertą ponieważ ja do Ciebie nie mogę wysłać wiadomości. 

Pozdrawiam.

Opublikowano
2 godziny temu, Kyler napisał:

Napisz do mnie priv z ofertą ponieważ ja do Ciebie nie mogę wysłać wiadomości. 

Pozdrawiam.

Zadzwoń jutro

Nr ponizej

Opublikowano

Panowie czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Jakie najlepiej zastosować bo tu na forum opinie są podzielone. Zaznaczam że nie chcę zakładać większych . Mój vin WAUZZZ8K09N038848

Opublikowano
Godzinę temu, resiak82 napisał:

Panowie czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Jakie najlepiej zastosować bo tu na forum opinie są podzielone. Zaznaczam że nie chcę zakładać większych . Mój vin WAUZZZ8K09N038848

Daj zimmermann-a i bedzie ok klocki np ferodo premier lub textar

Opublikowano
3 minuty temu, Gibons napisał:

Daj zimmermann-a i bedzie ok klocki np ferodo premier lub textar

Dzięki, a jaki rozmiar tarcz potrzebuję?

Opublikowano
6 minut temu, resiak82 napisał:

Dzięki, a jaki rozmiar tarcz potrzebuję?

przod 314mm tyl 300mm niewentylowana

Opublikowano
9 minut temu, Gibons napisał:

przod 314mm tyl 300mm niewentylowana

Dzięki. Lepsze będą tarcze zimmermann sport od zwykłych? Różnica jest jakieś 110zł na sztuce

Opublikowano
Teraz, resiak82 napisał:

Dzięki. Lepsze będą tarcze zimmermann sport od zwykłych? Różnica jest jakieś 110zł na sztuce

nie ma sensu

Opublikowano

Jeśli chcesz poprawić skuteczność hamulców to tak, Sport będzie lepszy.

Opublikowano
1 minutę temu, Adam-Lewian napisał:

Jeśli chcesz poprawić skuteczność hamulców to tak, Sport będzie lepszy.

nie zauwazy roznicy chyba ze w wygladzie

Opublikowano
Teraz, Gibons napisał:

nie zauwazy roznicy chyba ze w wygladzie

Skąd takie wnioski ?

Opublikowano
Teraz, Adam-Lewian napisał:

Skąd takie wnioski ?

Z własnego doświadczenia oraz opinii innych ludzi, którym sam sprzedałem takie sporty a wcześniej mieli gładkie.

Opublikowano

No cóż, sam jeżdżę i nie wyobrażam sobie powrotu do gładkich, które łapią zadyszkę po trzecim hamowaniu. Auto od nowości na gładkich tarczach wytrzymało u mnie 4k km i dostało wierconą tarcze ;)

Oczywiście jeśli gładkie tarcze dają Ci wystarczającą skuteczność dla Twojego stylu jazdy w danym aucie to szkoda kasy no ale jeśli ktoś potrzebuje czegoś więcej to właśnie po to one są.

 

Nie bez powodu BMW 3 ma fabrycznie gładkiego Zimmermanna a M3 wierconego, to samo tyczy się chociażby Porsche, Merców czy Audi ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...