Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analizę logów a4 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak musisz wpiac manometr w listwe na koncu listwy przy grodzi masz co ja wentylek tam wpinasz manometr . cisnienie mierzysz tak samo jak robisz logi czyli 3 bieg i noga do podłogi do odciecia i cisnienie nie moze byc mniejsze niz 4 bary .

german jaką końcówką/złączką mam się wkręcić w ten wentyl, bo widzę, że na zewnątrz ma M12 drobnozwojowy a w środku też jest jakiś gwint, może M5... ??

dla przykładu, taki zestaw byłby dobry: TESTER CIŚNIENIA MIERNIK PALIWA TU113 ZESTAW MAGMA (4034177376) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ???

Coś mi też się wydaje ze turbo mało pompuje.

Dla porównania mój stukający BFB, pierwsze na 95 drugie na 98

Log (7 - 002,020,115,002,020,115)

no właśnie sam już nie wiem, pytałem o to wcześniej w tym temacie i ktoś się wypowiedział, że bex niby tyle ma pompować ok. 0,6. Bo sam myślałem, że moje k03s ma dawać 0,8 bara a nie 0,6....

Opublikowano

I ten ktos ci dobrze powiedział a Ty słuchasz tych co wydaje im się.

Opublikowano

ja osobiscie wykrecam zaworek z wewnat i zakładam na ten kruciec przweód gumowy z mnanometrem . co do doładowania to twoje w BEX jest ok i u kolegi w BFB tez jest porawne . wyzancznikiem nie jest wysokosc doładowania tylko przepływ a k03 s jest wydajniesza niz k03 i przy podobnym cisnieniu bex ma duzo wieksza moc plus bex ma 2 IC .

---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ----------

Radek pozbac sie korekcji zapłonu to cisnienie doładowania jeszcze wzrosnie .

Opublikowano

tak macie racje, źle podszedłem do tematu zwracałem uwagę na same ciśnienie a przecież trzeba na stosunek przepływu i ciśnienia.

Co do stukania u mnie to już kiedyś próbowałem coś z tym zrobić i stanęło na tym że to hałasujący łańcuszek lub nagar w cylindrach :facepalm:

Do łańcuszka się przymierzam a głowicy nie mam zamiaru ściągać bo wygląda na zdrową 13,12.5,13,13.

Opublikowano

aha no dobra, mam gdzieś kluczyk do wykręcania wentyli, mam nadzieję, że będzie pasował taki jak do wentyli w felgach...

no to jak zmniejszenie korekt poprawi ciśnienie to super, w piątek mam wizytę w aso na wymianę cewek i aż ciekaw jestem jak wtedy logi będą się przedstawiały:)

---------- Post dopisany 01-04-2014 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 31-03-2014 at 21:18 ----------

zmierzyłem ciśnienie paliwa, manometr pokazywał ok. 3.85 bara ciągle, przy wdeptaniu w podłogę na całym zakresie praktycznie nic wskazówka się nie ruszała... teraz powstaje kwestia - nie wiem na ile dokładny jest ten manometr, choć kupiłem nowy, no ale nie mogę być pewien, że wskazuje idealnie... a jeśli nawet wskazuje idealnie to teraz pytanie czy ta odchyłka od 4 barów stanowi już dużą wadę pompy??

po tym pomiarze pomyślałem, że trzeba odpowietrzyć układ, więc napompowałem układ i nacisnałem na chwilę wentylek żeby coś wyleciało... tyle wystarczy?

Opublikowano

jesli ma faktycznie 3.85 to jest pompa do wymiany. pytanie czy manometr dobrze CI pokazuje. A Ile pokazuje na wolnych obrotach ?

Opublikowano

Zmień najpierw filtr paliwa. Tam jest regulator ciśnienia.

Opublikowano

filtr paliwa jest nowy, mann'a. ten regulator też może być do wymiany?

na wolnych obrotach tyle samo, co w czasie jazdy, no chyba, że wskazówka drży minimalnie, ale to może już kwestia ułamków procenta.... do pompy w wersji avant jest w miarę łatwy dostęp? znajdę ją gdzieś pod podłogą w bagażniku przy zapasie czy jak się do niej dostać?

Opublikowano

regulator jest w filtrze. pompe masz pod podłoga w bagazniku

Opublikowano

sprawdz jaki jest czas wtrysku na wolnych obrotach z wyłaczona klima .co do filtrów sa 2 rodzaje jeden jest z zabudowanym regularorem ,a drugi ma demontowalny regulator .

Opublikowano

czasy wtrysku na wolnych:

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 02-04-2014 at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 22:55 ----------

W międzyczasie zrobiłem takie małe porównanie, pożyczyłem od kolegi przepływkę nówkę z aso od 1.8t 180km i takie wyniki mi wyszły:

Grupy: 002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

sporo więcej gram czyta przepływka, ale widzę też, że większa dawka paliwa i chyba już go zalewa....

Opublikowano

Ta przepływka co pożyczyłes nie jest dedykowana do twojego silnika.

Opublikowano
Ta przepływka co pożyczyłes nie jest dedykowana do twojego silnika.

No raczej bo by miał ponad 240KM, skoro nowa

Opublikowano

z tą przepływką to tak tylko z czystej ciekawości, wiem, że od innego modelu silnika ale chciałem zobaczyć jakie logi wyjdą;)

sprawdz jaki jest czas wtrysku na wolnych obrotach z wyłaczona klima .co do filtrów sa 2 rodzaje jeden jest z zabudowanym regularorem ,a drugi ma demontowalny regulator .

Wracając do głównego tematu: czy mogli byście się wypowiedzieć na temat tych czasów wtrysku na wolnych odnoście pompy paliwa?

Opublikowano

A co Ci mamy powiedzieć jest dobry, jedź na akcje wymień te cewki i tyle.

Opublikowano

czasy wtrysków na wolnych obrotach sa ok . wymien cewki i powtórz logi , byc moze koreka zapłonu powodowała wydłuzenie czasu wtrysku i korekte na plus .

Opublikowano
regulator jest w filtrze. pompe masz pod podłoga w bagazniku
sprawdz jaki jest czas wtrysku na wolnych obrotach z wyłaczona klima .co do filtrów sa 2 rodzaje jeden jest z zabudowanym regularorem ,a drugi ma demontowalny regulator .

Kto robi filtr paliwa do bfb jeszcze quatro z demontowalnym regulatorem??? Masz jakies namiary , oznaczenia bo na pewno nie Mann ani Knecht z tego co sie orientuje?? Jaki jest koszt takiego filtra??

I druga sprawa, do wszystkich. Ma ktos jakies namiary na sprawdzonego sprzedawce wkladow do pomp paliwa??? U mnie siedzi o nr 8E0906087N??? Sa na necie dwa sklepy, ktore sprzedaja takowe wklady ale na a chwile obecna czekaja na dostawe. Bo do tych z allegro to nie jestem za bardzo przekonany. U mnie tez pokazuje niecale 4 bary przy bucie, na jalowym mozna powiedziec, ze jest 4.

Opublikowano

Byłem w aso i jestem niepocieszony, bo nie wymienili cewek, gdyż po sprawdzeniu okazało się, że wg nich są ok... już sam nie wiem co o tym sądzić...

zrobiłem znów logi, oto wyniki:

Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

korekty jak były, tak są nadal....

zaraz po kupnie samochodu miałem robiony kompletny rozrząd, czy mogą być te korekty spowodowane złym ustawieniem rozrządu?

przy okazji po serwisie odczytałem też błędy, a wczoraj nic nie było:

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AN

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002

Software Coding: 0011511

Work Shop Code: WSC 63251

4 Faults Found:

17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit

P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17772 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1364 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent

17766 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1358 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Opublikowano

masz blisko to jedz do german81 on ogarnie to auto od strzała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...