quattro87 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Witam. Jak powinien wyglądać pasek rozrządu żebym był zmuszony go wymienić? (B5 1.8 + quattro 95r) Kupiłem go trzy lata temu jak miał 165tys a teraz jest 212tys. zdejmowałem obudowę i nie zauważyłem żeby był jakoś poszarpany czy super cienki. niestety nie wiem kiedy był wymieniany :/
grucha1 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Na pasku masz date produkcji. Starszy nie bedzie
darko Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 wcale nie musi wyglądać na zmęczony, jak kupujemy auto i nie wiemy kiedy robiony był rozrząd to z reguły wymieniamy go po zakupie, to nie jest pierdoła w stylu oleje,filtry z którymi możemy chwilowo dać Sobie spokój
quattro87 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Ale i tak nie będę miał pewności jaki przebieg był na nim wcześniej robiony, licznik mógł być kręcony. czy pasek powinien mieć jakieś ślady gdy kończy swój żywot? ---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:07 ---------- w serwisie audi powiedzieli że jest w extra stanie, bo byłem na przeglądzie całego auta przy zakupie
konus Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 pasek może być ekstra ale rolka, napinacz? Ostatnio nawet u kumpla w 1.8 pasek też wyglądał nieźle ale był tak luźny po zgaszeniu że zaskakujące że nie przeskoczył przy odpalaniu
quattro87 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 fakt, jest ryzyko. jak jest koszt wymiany plus części? bo słyszałem tak rozbieżne kwoty, od 500 do 1200. jedno i drugie z częściami
janusz_stg Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 fakt, jest ryzyko. jak jest koszt wymiany plus części? bo słyszałem tak rozbieżne kwoty, od 500 do 1200. jedno i drugie z częściami Ty się nie zastanawiaj nad przebiegiem i kosztami tylko wymieniaj rozrząd o ile chcesz tym autem jeszcze jakiś czas pojeździć. Zerwanie paska to są dopiero koszty. Pasek wcale nie musi się urwać. Widziałem ścięte zęby paska(na kole zębatym wału korbowego) i zrujnowany silnik a pasek tkwił na swoim miejscu i wyglądał jak nowy.Sam napisałeś ,że nie znasz przebiegu paska więc nie czekaj.
quattro87 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Macie może jakiś warsztat w wawie lub bliskich okolicach, który jest godny zaufania i nie bierze tyle co aso? ---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- to jeszcze może nie w temacie ale niech tu będzie. silnik na "luzie" sam łapie obroty do 2000. staje na światłach i momentalnie rosną, będę czyścił przepustnicę ale podobno może też silnik łapać lewe powietrze, w których miejscach najczęściej?
ja74687 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 problemem jest instalacja LPG jedź do gazownika na ustawienie map i bezie git
darko Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 zobacz tą dźwigienkę zaznaczoną na czerwono czy rusza się swobodnie,sam borykałem sie z takim problemem jak Ty,że na luzie podnosiło Mi obroty, dźwigienkę podnosiło do góry ale już sama nie wracała na miejsce,zapsikane odrdzewiaczami,rozruszane i obroty stoją na 840 jak wryte a co się na podmieniałem komputerów,przepływek i oczywiście przepustnicy ale z takim samym problemem dźwigienki,aż przez przypadek problem udało się usunąć
quattro87 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 właśnie przegląd instalacji się zbliża, oby pomogło bo to dziwnie wygląda gdy stoje na światłach, jak bym chciał się z każdym ścigać ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ---------- zobacz tą dźwigienkę zaznaczoną na czerwono czy rusza się swobodnie,sam borykałem sie z takim problemem jak Ty,że na luzie podnosiło Mi obroty,http://s13.postimg.org/y8f72vn5v/4062122069.jpg dźwigienkę podnosiło do góry ale już sama nie wracała na miejsce,zapsikane odrdzewiaczami,rozruszane i obroty stoją na 840 jak wryte a co się na podmieniałem komputerów,przepływek i oczywiście przepustnicy ale z takim samym problemem dźwigienki,aż przez przypadek problem udało się usunąć a to, to sprawdzę jutro z samego rana. może być tyle przyczyn że trudno jednoznacznie stwierdzić :/ ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ---------- Dzięki wszystkim za pomoc, gdyby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły "zrób to sam" będę wdzięczny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się