sikorkuzi Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 ja mam 2.0 diesel i narazie ok po 45tys km
jaro4444 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 1.9 w budzie B7 to nie to samo co AWX/AFV!!! Konstrukcyjnie znacznie słabszy i odpowiadający tak naprawdę staremu AJM. Pompki już nie te co w AWX/AVF, ekologii wiecej, turbiny rumuńskie. Jednak jak się zmieni parę rzeczy (np. turbina) to spokojnie ok. 170 KM da się zrobić. Z momentem bym nie szalał na tych gratach - jakieś 360-380 Nm i nic więcej (sprzęgło zresztą więcej nie przeniesie). 2.0 TDI 16V to jednak wyższa kultra pracy, wydajny układ paliwowy, dobre napełnienie cylindrów, mocny układ korbowo - tłokowy, zawodny zabierak pompy oleju. 170 KM kijem bym nie ruszył - DPF, piezowtryski Siemensa. Po co jak wymieniając turbo i drugie IC mam to samo i więcej ze 140? Na dziś wybrałbym znów 2.0 TDI 16V bez DPF i z zatartym już motorem
turdzi Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Na dziś wybrałbym znów 2.0 TDI 16V bez DPF i z zatartym już motorem nie ujmując wiedzy i przedewszystkim rozwiązania problemu trzeba byc tez realista - nie każdy pójdzie na takie rozwiązanie gdyż ludzie sie nie znają i tak na prawdę takie auto poza forum i środowiskiem zaczyna robić sie niesprzedawane ( oczywiście jeśli sie uświadomi potencjalnych chętnych ) i nawet nie chodzi to o słuszność i uzasadnienie takiej operacji tylko dla przeciętnego śmiertelnika takie rozwiązanie pachnie stodola i drutem.Oczywiście mam nadziej ze nie zrozumiesz mnie zle i jeśli tylko będę mial okazje wrócić do Subaru to będę robił podobna operacje bo wiem co w tamtych silnika z czym sie je jednak z ta roznica ze to auto bedze tylko do zabawy a nie na co dzien .
GRazny Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 w tym B7 to w ogóle już niewiele silników do kupienia... 1.9 z DPF (choć były podobno tez bez) 2.0 BLB - no to już legenda a teraz jeszcze Jaro4444 o tych piezowtryskach Siemiensa wyjechał (bo o DPF czytałem) może 1.6 benzynkę i zagazować
turdzi Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Juz nie ma co przesadzac panowie kazda firma ma bardziej i mniej udane jednostki. w 2.0 TDI unikac tylko BLB i po problemie z tego co juz wyczytalem to najbardziej udamym silnikiem w B7 jest 2.0 TFSI tylko nie kazdy chce jezdzic benzyna palaca 12-13 litrow w miescie ( choc i tak jak na takie auto i do tego Q uwazam to za bardzo niewielkie spalanie )
Cristoforo Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Juz nie ma co przesadzac panowie kazda firma ma bardziej i mniej udane jednostki. w 2.0 TDI unikac tylko BLB i po problemie z tego co juz wyczytalem to najbardziej udamym silnikiem w B7 jest 2.0 TFSI tylko nie kazdy chce jezdzic benzyna palaca 12-13 litrow w miescie ( choc i tak jak na takie auto i do tego Q uwazam to za bardzo niewielkie spalanie ) to tyle to spalała mi 1.8T w miescie przy spokojnym butowaniu
GRazny Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 właśnie czytałem gdzieś że niewielka różnica w spalaniu pomiędzy 1.8T a 2.0T
turdzi Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 to tyle to spalała mi 1.8T w miescie przy spokojnym butowaniu No chyba tylko przy trzoszke innej dynamice [br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 09:22_________________________________________________GRazny wedle ifo. ktore zebralem 2.0T pali tak samo lub nawet mniej niz 1.8T
adamooo Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 bierz 2.0Tfsi zrobisz program i będzie zabikaka ewentualnie zmienisz turbo i 400 kucy pęknie :gwizdanie:
boseron Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Panowie jezdze 1.9 AVF , ojciec 2.0 BLB i nie czuje zadnej różnicy, tak naprawde to nie łatwy wybór...... jak do tej pory oba bezawaryjne
antonio Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 myślę, że 1.9 kolega ma 1.9 TDI 116 PS w B7 i jedzie to całkiem dobrze dodam, że karoseria sedan
turdzi Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Wedle mojej skromej i prywatnej oceny to do B7 min. musi byc ten 2.0 TDI to bardzo fajny silniczek do miasta pozwala bardzo sprawnie sie przemieszczac.Niestety na trasie zwlaszcza do wyprzedzania juz jest troszke slabawy. 1.9 to raczej dla emeryta....... przynajmniej w B7
variocustoms Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Gorąco polecam 2.0 BRE 140 - w 2 lata zrobiłem 145000 i żadnych problemów z motorkiem, na 15000 km 0,7 L oleju i do przodu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się