rafal9119 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Siema mam taki problem grzeje mi sie tarcza w prawym tylnym kole po przejechaniu 50km az tyla taka goraca a co najlepsze dzieje sie to tylko na jednym kole reszta zimne. czym moze byc to spowodowane??
damian111 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Masz zapieczony zacisk czyli tłoczek w środku jest do wymiany Prowadnice zacisku do przeczyszczenia i nasmarowania smarem miedziowym( zestaw naprawczy zacisku gumki i nowy tłoczek)najlepiej rozbierz zacisk bo szkoda tarczy klocków i łozyska:hi:powodzenia
rafal9119 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 a powiedz mi po tym zabiegu bede musiał odpowietrzac hamulce??
Dev Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Siema mam taki problem grzeje mi sie tarcza w prawym tylnym kole po przejechaniu 50km az tyla taka goraca a co najlepsze dzieje sie to tylko na jednym kole reszta zimne. czym moze byc to spowodowane?? sprawdz czy odbija mechanizm od recznego czy tłoczek płynnie pracuje w zacisku i czy sie cofa no i trzpienie w jarzmie, to samo co powyżej ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- a powiedz mi po tym zabiegu bede musiał odpowietrzac hamulce?? tylko zacisk w któym grzebałeś, pilnuj zbiorniczka aby płyn cały Ci nie uszedł bo bedziesz w czarnej d....
rafal9119 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 dzis sprawdze i okaze sie co bedzie . a jak odkrece tłoczek to duzo plynu ucieknie??? ---------- Post dopisany at 07:56 ---------- Poprzedni post napisany at 07:49 ---------- po szybkiej diagnozie z kumplem po zacisnieciu recznego to ten zacisk wcale nie pracuje , prawdopodobnie dobije ale juz nie wraca. wymiana samego tloczka załatwi sprawe??? Jak by ktos mogł tak szybko odpowiedziec to bym dzis to zrobił jeszcze
ino_hizo2 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Prawdopodobnie zalatwi, bez rozebrania i tak sie nie dowiesz
disem Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Zobacz filmiki na yt. Musisz wszystko wyczyscic wewnątrz i z zewnatrz gdzie jest przyczepiana linka Wysłane z mojego GT-I9100
Gniady Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 dzis sprawdze i okaze sie co bedzie . a jak odkrece tłoczek to duzo plynu ucieknie???---------- Post dopisany at 07:56 ---------- Poprzedni post napisany at 07:49 ---------- po szybkiej diagnozie z kumplem po zacisnieciu recznego to ten zacisk wcale nie pracuje , prawdopodobnie dobije ale juz nie wraca. wymiana samego tloczka załatwi sprawe??? Jak by ktos mogł tak szybko odpowiedziec to bym dzis to zrobił jeszcze Damian 111 napisał Ci co masz zrobić a Ty idziesz na łatwiznę jak chcesz to wymień tłoczek a w przyszłym miesiącu wymienisz uszczelniacz.
rafal9119 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 wlasnie? nie wustarczy sam tloczek przeciez nie cieknie tylko nie odbija
Dev Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Tam nie ma zadnego uszczelniacza, jest tylko oring
rafal9119 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 dev jeszcze mam takie jedno pytanie do cb niedawno sprobowałem sprawdzic czy naprawde ten reczny trzyma i po zaciagnieciu i ruszeniu to przez metr na piachu bralo tylko koło lewe a po prawym nawet znaku nie bylo czyli tloczek nie dociska klockow do tarczy to dlaczego sie grzeje????
damian111 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Witam rozbierasz tak wypinasz linkę ręcznego demontujesz zacisk z dwóch śrub które są przykręcone do prowadnic w jarzmie te prowadnice mają być ruchome smarujesz je smarem miedziowym następnie odkręcasz przewód od zacisku na przewód zakładasz gumkę z która jest na odpowietrzniku w ten sposób płyn nie będzie kapał.Następnie naciskając dźwignię od ręcznego w zacisku wypychasz tłoczek posiadając zestaw naprawczy zakładasz wszystko nowe tłoczek orin i osłonę na tłoczek składasz tłoczek wkręcając go i masz zacisk złożony przykręcasz przewód zakładasz klocki zacisk odpowietrzasz koło i musi działać tyle powodzenia:hi:
Dev Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Miedzianego smaru nie daje sie do gumy bo ja zżera Dobrze to opisales z ta małą różnicą ze jest to o wiele wiele trudniejsze w praktyce jak w teorii, pomijam tutaj fakt posiadania odpowiednich narzędzi.
rafal9119 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 wiem jak wymienic tłoczek bo juz to robilem tylko tyle ze nie w audi ale niczym sie nie rozni. chodzi mi o to ze po zaciagnieciu recznego te koło co sie grzeje wcale nic nie bierze a jednak sie grzeje o co to chodzi
Dev Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 dev jeszcze mam takie jedno pytanie do cb niedawno sprobowałem sprawdzic czy naprawde ten reczny trzyma i po zaciagnieciu i ruszeniu to przez metr na piachu bralo tylko koło lewe a po prawym nawet znaku nie bylo czyli tloczek nie dociska klockow do tarczy to dlaczego sie grzeje???? Zapieczony tloczek w zacisku
rafal9119 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Opublikowano 29 Marca 2014 ale jak był by zapieczony to wcale by klockow nie dociskał do tarczy i by sie nie grzały ---------- Post dopisany 29-03-2014 at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2014 at 19:21 ---------- temat grzejacego sie hamulca ogarniety to nie tłoczek był zapieczony tylko dzwignia od ręcznego w zacisku i te gumki z trzpieniem były zapieczone. przesmarowałem wszystko . na tłoczku byly 3 małe wrzery ale tłoczek został stary tylko wleciał zestaw naprawczy czyli guma ochronna i oring uszczelniajacy. odpowietrzałem tylko jeden zacisk ---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ---------- po załozeniu nowego oringu zaczoł mi plyn cieknac okazało sie ze oring ma lekko uszkodzona gume wyglądało na wade fabryczna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się