Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Walka z ustawieniem rozrządu


kilwap

Rekomendowane odpowiedzi

tu dostałem @ z serwisu w wolicy dla porównania koszt

Witam,

Koszt wymiany rozrządu wynosi 1680 zł brutto, koszt części wynosi 1710 zł brutto, w sumie 3390 zł brutto.

Olej do skrzyni biegów (9l) - 899,19 zł brutto,

Filtr oleju - 218,31 zł brutto,

Uszczelka miski olejowej skrzyni - 141,67 zł brutto,

Uszczelka korka spustowego - 9,83 zł brutto.

Wymiana oleju wynosi ok. 350 zł brutto, natomiast jeśli nie było wykonanych żadnych napraw związanych ze skrzynią biegów producent nie zaleca wymiany oleju w skrzyniach Tiptronic.

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,

Serwis Audi

Krotoski-Cichy Spółka z o.o. Sp. k.

Dealer VW Audi

Al. Katowicka 43

05-830 Warszawa-Wolica

Kom. +48 666 892 424

Fax. 22 730 85 11/12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent nie zaleca wymiany oleju w skrzyni- raczej omijał bym ten serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ogrzeje kotleta... dziś jestem po WKONCU po porządnym ustawieniu rozrządu i mogę szczerze polecić warsztat w Sulejówku!!! Samochod nie do poznania... az rwie się do jazdy po całym zabiegu wartości w kanale 93: 1 0 0 1 i dopiero teraz czuc ze siedzi tam 3-litrowa benzyna. Jeśli ktoś ma problem z ustawieniem to tylko tam niech się udaje ja jechałem z Łodzi i nie załuje bo w całym miescie nikt tego nie ogarnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy blokadzie i glowie na karku mozna szybko ustawic ten rozrzad.

blokada nie jest tania ale zwraca sie przy dwóch autach :wink:

Polecam Sealey vse5051

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ngk to się nadawało do komarka albo do malucha jedynie bosche ja przejechałem na 60 tys bez żadnego ale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiliwap ile trwała regulacja. Wymieniałeś coś jeszcze co było potrzebne poza czasem jakieś uszczelnienia czyszczenie czy coś w tym rodzaju ?

Podaj trochę więcej szczegółów ja się przygotowuje też do podjechanie do Sulejówka choć mam o ponad 100 km bliżej to nie mogę się wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robero321 ja zostawiłem samochod o 11 i przyjechałem po niego o 16 następnego dnia bo mi tak pasowalo ale można to zrobić w jeden dzien. Wymienione zostały 4 zaślepki na walkach rozrządu dwie uszczelki pokrywy zaworow oraz cztery sruby na kolach rozrządu( na które trzeba było czekac do następnego dnia) oraz wyczyszczone wszystko przy rozrządzie z oleju bo stare zaślepki puszczaly olej. Jak masz problem z rozrządem to tylko tam jedz nikt inny Ci tego nie ogarnie bo nikomu się nie chce z tym babrać ustawiają na odwal sie odpala zobaczą ze chodzi i tyle a potem sa problemy.

Edytowane przez kilwap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nagoniłem im klientów, ale zasłużyli sobie na to. U mnie tydzień temu na jednym banku zera, na drugim jedynki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni zasłużyli u mnie też jest na jednym banku 1 0 na drugim 0 1 i całkiem inna jazda:) a i spalanie spadło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

machu już mnie przekonał jakiś czas temu żeby tam jechać czekam tylko jak przyjdzie pora na wymiane rozrządu żeby zrobić komplet. Dobrze wiedzieć że jest ktoś kto lepiej to robi niż np ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich!

Od pewnego czasu borykam się z problemem mojego ASN'a. Mianowicie, zerwał mi się rozrząd (odkręciła się śrubka koła wałka rozrządu i zblokowało wszystko) - oczywiście głowice poszły do zrobienia. Po ponownym skręceniu wszystkiego, gdy ustawi się rozrząd- oczywiście na blokady wałków i wału po pewnym czasie ok. 200-300 km silnik zaczyna delikatnie buczeć przy ok 1600-2000 obr/min, nastębnie zapala się check i wyskakuje: położenie wałka rozrządu B - rozrząd opóźniony bank1 i położenie wałka rozrządu B - rozrząd opóźniony bank2. Gdy silnik jest zimny to tego buczenia nie ma, dopiero jak się nagrzeje ale i to nie zawsze. Czasami tego nie ma. Dodam, że przy zapaleniu checka obroty silnika na biegu jałowym zaczynaja falować a po przygazowaniu powyżej 4tys obr/min się uspokaja. Dodam równiez że sporadycznie zaczęła mi sie zapalać kontrolka oleju po tym jak zrobiłem płukanke i wymieniłem olej (5w30 Motul).

Juz nie mam siły do tego samochodu - macie jakis pomysł na to? :kwasny: Pozdrawiam i czekam na opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupełnij profil. Jeśli jesteś z mazowieckiego to jest spec od rozrządow w tym silniku lepszy niż fachowcy z aso ludzie jezdzą do niego po klilkaset kilosow aby im ustawił to tak jak nalezy. Kontakt telefoniczny jest na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...