Imhotet Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 cena hybrydy to kolo 1500-1700 zł, hmmm znam kogos kto miał takie 3 sprężarki dwie jeżdzą do tej pory, jedna sie rozpadła po paru dniach Miałem w rekach tą która sie rozpadła, aluminium strony zimnej straszna lipa bez porownania do ori, + słabo odlane..
latex Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Rozpadla? Co dokladnie z nia sie stalo? Ja duzo jezdze, kilka razy do roku robie trasy halifax uk-bialystok. Bedzie lipa jesli rozwali sie w trasie. Gdzie mozna kupic taka hybryde? Masz jakies namiary? Jakie moce mozna uzyskac na niej jesli wymienie wtryski, dp, fmic z remapem na silniku bfb? Edytowane 6 Grudnia 2014 przez latex
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 podobno wiekszosc problemów z tymi k04-15 wynika ze złego wyważenia moze warto by to wywazyc jeszcze raz ? (pomijam nedznej jakosci uszczelki) no i rozmiar kola wydechowego w chinczyku jest rozmiary 2mm mniejszego niz ori k04-15, kolektor kup sobie zeliwny hi-flow tez z chin... ten co pokazałes nie bedzie pasował. Rozważ budowe hybrydy na bazie k03-29 moim zdaniem lepsze niz chinczyk.. no ale to moje zdanie jaka jest cena takiego turba k03-29? pewnie tylko oryginal i cena kosmos?czy ktos ma z was doswiadczenia z k04-015 chinolami? Jakie moce uzyskaliscie? Jak jest z trwaloscia? Jak chcesz to moge Ci ogarnąć takue turbulum lub cos wiekszego.
gwozdz Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Posiadam Seata Cordobę Cuprę 2000r,. 1.8T Dotychczas przeprowadzone mody: - k04-023 - wydech 2.5 cala na jednym tłumiku bez KAT-a - FMIC - Wtryski S3 -4 Barowy regulator ciśnienia paliwa- zewnętrzna pompa paliwa MB ( nie wiem jaka spec z Genowefy nie potrafił mi wytłumaczyć )- Filtr stożkowy K&N ( ponoć ma lepsze przepływy powietrza niż mój BMC )- DP S3-Sonda szerokopasmowa Teraz chce założyć głowicę z AGU wałki z ADR Wtryski 440cm dołożyć chłodnicę oleju i zrobić dolot zimnego powietrza do filtra.Oraz wystroić to wszystko jak trzeba. Jakiej mocy mogę się spodziewać ?? To mój obecny wykres: Strojenie było robione na uszkodzonej turbinie, więc efekty są takie a nie inne.
marcindlug Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 mysle ze w maksie ze 25-30km wiecej
domialex Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 A co ciekawego napiszecie o swiecach?
Imhotet Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 do serii :- NGK BKR6E (miedź tania, ale wymiana co max 10k)- NGK BKR6EIX (Iridium - wiadomo )z lekkim koksem..NGK BKR7E (Copper)NGK BKR7EIX (Iridium)do większych mocy (oczywiście przy stocku tez zadziała..)NGK BKR8EIX (Iridium)Bosch FR5DTC (Copper)
MrTea Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 a taj naprawde co dają wałki z ADRa? ma sens ich montaż?
marcindlug Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Sens jest przy wiekszych sprezarkach
Imhotet Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 A slynne pfr6q? PFR różnia się od BKR szczeliną.. 0.8 vs 0.9mm Sens jest przy wiekszych sprezarkach true.. chociaż... )
MrTea Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 a przy takiej hyrbydzie od K03s od DEVa .. ? bo dla 3-5 ps to nie ma sensu bo rożnica nie do odczucia..
marcindlug Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 a przy takiej hyrbydzie od K03s od DEVa .. ? bo dla 3-5 ps to nie ma sensu bo rożnica nie do odczucia.. Jak bardzo bys sie jej nie przygladal to nie bedzie to duze turbo
Imhotet Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 hehe Marcin ma racje.. kiedys sie interesowałem tymi wałkami to widzialem po 20-30 koni przyrostu ale na td04 td05 na audizine mozna sobie poszukac
bunia_83 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Witam mam pytanko czy moge i czy podejdzie glowica AEB na blok APU chce zalozyc glowice z szerokimi kanalami a mam juz blok apu czy lepiej poszukac tak jak pisal BOOSTER "blok z 06A ( AVJ, BFB, AMB, BEX )" i na to glowice dac i wyczytalem na necie jeszcze ze szerokie kanaly sa w AEB,AGU,AFY,AJH ale nieweim czy to prawda i czy to podejdzie Pozdrawiam
Jacol4 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Super temat. Ale mnie ciekawi jeszcze sprawa wydechu. Może warto by było dopisać jaka wielkość minimum do jakich mocy. Niby wiadomo, że im lżej w turbinie tym lepiej, ale jeśli ktoś celuje mniej więcej 240km na k03s to jest sens robić większy niż 2,5cala? A może w ogóle seryjny 2,25 wystarczy tylko wywalić kata i zrobić dp? A tak a propos to jaką średnicę ma wydech w 1.8t BEX?
marcindlug Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 2.5 cala bedzie git do ponad 300KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się