wampir Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Wspolczuje, ale co to ma wspólnego z tematem? Zaraz sie rozpocznie jałowa dyskusja na temat tego jakie sprzegło dobrać i czy przechodzić na jednomas a to nie jest odpowiedni temat do tego.
JarusKK Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Jaka jest róznica między kolektroem ssącym 1.8t przed lift a polift ? a listwa wtryskowa jest jakas róznica ?
marcindlug Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Roznica jest taka ze w przedlifcie szly aeb i ajl wiec szeroki kanal. Wydaje mi sie tez ze polift nie ma miejsca na linke gazu ale reki sobie uciac nie dam Edytowane 24 Marca 2015 przez marcindlug
JarusKK Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 A co z wysokościa mocowan listwy albo zaniżeniem gniazda wtrysku ?
marcindlug Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 A jakie to ma znaczenie? Podniesienie listwy czy jej opuszczenie to zaden problem
Dev Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Roznica jest taka ze w przedlifcie szly aeb i ajl wiec szeroki kanal. Wydaje mi sie tez ze polift nie ma miejsca na linke gazu ale reki sobie uciac nie dam W polifcie tez byly ALJe
marcindlug Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 O widzisz tego nigdy nie sprawdzalem i jak widac zylem w bledzie
MethooD Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Mam pytanko bo nie do końca rozumiem jak to jest z tymi turbinami, aktualnie w moim AGU mam założoną k03-052 i w końcu nie wiem czy jest to ta mocniejsza k03s, którą mógłbym kręcić 230-240 czy zwykła k03 (do 200KM) ?? Z góry dzięki i sorry jeśli głupie pytanie 1
s3ns Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 To masz K03, bo K03S to K03-073 z BEX-a i te turbo da radę właśnie do około tych 240 km
krzysiekml Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 AGU to poprzeczny i bex k03-073 nie pasuje wcale
omzig Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) K03-052 między innymi jest potocznie nazywane K03s w poprzecznych, tak jak K03-073 we wzdłużnych. First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. But I hope I cananswer your questions with the following explanations. All the following turbos have the same installation dimensions andthermodynamical performance. The differences are only in the actuator thatopens the turbine bypass valve:K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuatorK03-026 180 hp, 85 N actuatorK03-035 180 hp, 85 N actuatorK03-044 150 hp, 65 N actuatorK03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 portsK03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuatorThe 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to thehigher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boostpressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gaspressure. The following turbos are a further development (since 2000) and have animproved and slightly larger compressor while using the same turbine (stillwith the same installation dimensions):K03-052 180 hp, 85 N actuatorK03-053 150 hp, 85 N actuatorK03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator Consequentially, putting a 180 hp turbo on a 150 hp engine will not bringabout any change in performance, but putting on a K03-052/053/058 instead ofthe older versions will bring a slight improvement in engine efficiency.Additionally, with re-mapping the ECU you can achieve about 215 hp withoutdanger of overspeeding the turbo. With the older turbos, 195 hp is thelimit. With the K04 that's also commonly used (5304 950 0001) the power outputshould not be more than 220 hp. That means, changing a K03-052/053/058against a K04 does not make a lot of sense. I hope that these details answer your questions. If you need more info, oneof our service distributors will be glad to help you. Their addresses are onour website http://www.turbodriven.com. Edytowane 31 Marca 2015 przez omzig
MethooD Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Dobra, czyli podsumowując rozumiem, że z mojej k03-052 da się wycisnąć około 230 hp ?
omzig Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Wszystko zależy od kondycji motorowni, turbo itp ogólnie zależy to od wszystkiego.
MethooD Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Zakładając że wszystko jest w dobrej kondycji, do tego wtryski: 320cc, duży intercooler i downpipe ?
omzig Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Zależy od tunera. Odezwij się do gregor10, będziesz bardzo zadowolony.
Booster Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 dodałem trochę info na temat strokera
marcindlug Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) blok 058 jak najbardziej nadaje sie na strokera przy zwiekszaniu wykorbienia trzeba zebrac troche materialu z bloku - wal z kutym korbowodem nie zmiesci sie. trzeba rowniez stoczyc zebatke walka posredniego. wal stosujemy z ABF dla wykorbienia 92.5mm lub z ALH dla wykorbienia 95.5 jesli mnie pamiec nie myli. przy wiekszym wykorbieniu pojemnosc osiagana to 2.1L. tloki ktore idealnie nadaja sie na strokera na 2.0L to tloki z wczesnych 2.0 tfsi np AXX. trzeba je poddac odpowiedniej obrobce - wyciac okno na trzeci zawor ssacy i ewentualnie wybrac denko dla uzyskania nizszego CR. srednica sworznia to 20mm. przy overbore powyzej 82mm pasujaca uszczelka pod glowice pochodzi z silnika ALT. jest jeszcze cos bardziej hardcorowego ale to juz nie "not for the faint-hearted" 2190CC This is a kit for the very serious VW/Audi owner who wants a manly 100mm stroke crankshaft & paper thin cylinder walls. Kit requires the purchase of the ALH 236mm TDI block. Kit includes: (1) - 100mm Eurospec Forged Crankshaft with correct Oil Pump gear to utilise the stock 1.8T oil pump (4) - SCAT 159mm/21mm Forged Connecting Rods (4) - 83.5mm JE Forged Pistons w/ 9.5:1 nominal Compression Ratio (10) - ARP 12mm Head studs to allow the use of a 20V head on an ALH block Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez marcindlug
bunia_83 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Witam silnik w orginale był 1.8T APU mam już block z 06A AVJ głowica AEB i teraz mam pytanko jaki rozrząd (dla kodu silnika AEB ) tak przypuszczam uszczelki i szpilki pod głowice (dla kodu silnika AEB ) tak przypuszczam teraz zostaje mi jeszcze skrzynia biegów z APU będzie plug & play czy by cza poszukać skrzyni na AVJ mam jeszcze skrzynie z AEB Dzieki Chodz jedna mala podpowiedz
Booster Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Witam silnik w orginale był 1.8T APU mam już block z 06A AVJ głowica AEB i teraz mam pytanko jaki rozrząd (dla kodu silnika AEB ) tak przypuszczam uszczelki i szpilki pod głowice (dla kodu silnika AEB ) tak przypuszczam teraz zostaje mi jeszcze skrzynia biegów z APU będzie plug & play czy by cza poszukać skrzyni na AVJ mam jeszcze skrzynie z AEB Dzieki Chodz jedna mala podpowiedz to nie jest odpowiedni temat na tego typu pytania, dlatego nie ma odpowiedzi. tutaj pytaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-turbo/page-292
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się